Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 379.

torsdag, 25. august 2016, 16:51

Forfatter: erland3000

VPN til kina

Halløjsa folkens. Står i den dejlige situation at jeg skal til kina om lidt over en uges tid, og skal være bosat der nede i små 2 år. I den tid tænker jeg det kunne være rart at kunne komme på FB, Google m.m. Ikke noget hverdags noget, men bare en gang i måneden ca. Og derfor skal jeg jo bruge en VPN forbindelse. Mit spørgsmål er så om jeg vil kunne bruge den VPN der er i teamviewer, eller sætte en VPN server op i windows hos mine forældre evt og så forbinde til den, da jeg ville være træt af at...

mandag, 25. februar 2013, 16:59

Har du en WD Elements Desktop 2TB?

HUSK at tjekke om den virker på andre pc'er som "gaming-king" siger. Da du vil komme til at betale fragten plus et håndtering gebyr, hvis de ikke finder nogen fejl på den.

mandag, 10. december 2012, 17:31

gigabyte ga-x58a-ud7

jeg siger mange tak Det bliver bare en ekstra pc, da jeg også lige har fået et grafikkort af en kammerat, men fandt en i7 950 til 800. Så nu venter jeg bare på en tidelig julegave

torsdag, 6. december 2012, 19:36

gigabyte ga-x58a-ud7

halløj folkens. sidder med et Gigabyte ga-x58a-ud7 bundkort, og skal til at teste det. Men når jeg slår socketen op på google er det en 1366 socket, og så vidt jeg kan se starter de Cpu'er fra 1400 og op af. ved ikk om det er et dumt spørgsmål, men findes der ikke et alternativ til det MB, som en 1155 CPU f.eks, hvis i kan følge mig Forsat god jul til alle

onsdag, 28. november 2012, 09:37

Servere, Storage enclosures og tilbehør

hvad er prisen på den lenovo RD120

onsdag, 22. august 2012, 12:40

Powershell scripts

hello folkens sidder og laver noget powershell script til en opgave, men kan ikke køre scriptet grundet en fejl. Hvor fejlen lige ligger ved jeg ikk. nogen der måske kan se hvor det er galt henne. $exit = 0 do { Write-host = Menu = write-host "Velkommen" Write-host "Du er ny her. Tryk venligst på 1" Write-host "1. Intro" Write-host "2. H.E.D.H" Write-Host "3. Exit" $Choice = read-host "Select 1-3" Switch ($choice) { 1 { write-host "Intro" $name = Read-host "Jeg skal lige bruge dit navn" read-hos...

onsdag, 22. august 2012, 12:32

IE dør ved Hotmail.

min Kollega "løste" problemet med en geninstallering, da det vidste sig at der var flere ting glat med maskinen.

fredag, 22. juni 2012, 15:42

IE dør ved Hotmail.

heey folkens, Sidder med en kunde pc, hvor problemet er at når man vil besvare en mail på hotmail (Internet explore), så stopper browseren med at svare. og det er kun ved at besvare en mail at det sker. nogen der har set dette problem før. Har tjekket efter nye opdateringer, Afinstalleret IE og installeret igen (både 8 og 9)..har også prøvet en anden browser, og der køre det som det skal. Nogen der har nogen idér til hvad det kan være ? Fortsat god dag og weekend.

lørdag, 18. februar 2012, 16:52

hvad kan man koble til en pc der er tændt ?

heey folkens Har tænkt lidt på en ting. Hvad kan man egentlig koble til en pc, mens den er tændt ?

fredag, 2. december 2011, 17:54

kinesisk

Jacobask Jeg har også selv mødt mange er har fået skrevet noget og så stod der noget helt andet så det er derfor jeg lige spøger her inde. Da det jo kunne være at der var nogen der tilfældigvis vidste sådan noget Foxx: Har overvejet om jeg skal gå på vores China resturant der ligger i byen, og spørge om de kunne hjælpe, da det jo trods alt er kinesiske tilkommere

onsdag, 30. november 2011, 18:06

kinesisk

Ello! Skal tatoveres her om nogen dage, og skal have mit stjernetegn på kinesisk, på mit håndled Men er blevet lidt i tvivl hvilken en af dem jeg har fundet der er den rigtige nogen der kan hjælpe/bekræfte hvilken Jeg er Hanen, lige til en hjælp NR. 1: http://imageshack.us/photo/my-images/265/hanen.gif/ NR. 2: http://imageshack.us/photo/my-images/15/hanetegn.gif/

fredag, 18. november 2011, 10:22

K: ECC Ram

Primergy TX150 S5 PS150-D2399 VFY: TX150S5-004NC ABN: K1035 - V134 - 13 100 - 240V; 50-60 Hz; 6-3A Det er det eneste jeg ved om den men mener det er DDR2 den skal køre med

mandag, 14. november 2011, 16:27

De skal passe i en Fujitsu siemens TX150 (mener det er den)

lørdag, 12. november 2011, 12:18

heey tweakers Da jeg har fået anskaffet mig en brugt server fra mit arbejde, skal jeg nu få den til at køre. så står og mangler nogen ECC ram! Mit budget er ikk så skide stort, så det behøver ikk være det ville Nogen der kan hjælpe her

tirsdag, 11. oktober 2011, 19:59

Juridisk mht. 30-knallert

Citeret Oprindeligt indlæg af NinjArne Til dig, der siger, det ikke hører hjemme på Tweak pga., det er ulovligt. -Jeg spørger kun til reglerne og siger ikke, at jeg vil gøre noget af det, som bliver omtalt på tråden Jeg har en lille knallert med 50 cc. Jeg kunne ikke finde på at køre 90-100 eller noget. Ikke mere end 60 - Men det gør jeg selvfølgelig ikke, fordi det er ulovligt Så ville ikke røre ved kortet !Eller retten til at erhverve ét! hvis man kun har 50 cc, hvis man ellers var en idiot a...

tirsdag, 11. oktober 2011, 14:22

Juridisk mht. 30-knallert

Citeret Oprindeligt indlæg af Bubbi Hvis du simpelthen sidder og planlægger, at køre ulovligt burde du satme have et slag i hovedet med en forhammer, og så er det op til dig, at håbe du har hjelm på.. Det er satme noget at det dummeste jeg nogen sinde har hørt. Jeg kørte selv på en lovlig scooter da jeg blev kørt ned, og jeg er satme glad for jeg ikke kørte mere end 30. For så er det sgu ikke sikkert jeg kunne sidde her i dag og tale grimt om dig.. Husk på.. Det er ikke en vurdering af hvor god...

onsdag, 28. september 2011, 12:56

HP DV6 Driver

jo jo. men det er jo ikk alle "ældre" mennesker der interesere sig for hurtigheden mærkeligt nok og driveren virkede mange tak

onsdag, 28. september 2011, 12:51

HP DV6 Driver

du gættede rigtigt maskinen er født med vista og siden det er en PC jeg laver for en kunde på mit arbejde, kan jeg jo ikk gøre som jeg vil med den

onsdag, 28. september 2011, 11:18

HP DV6 Driver

vi snakker vista driver desværre -.-'

onsdag, 28. september 2011, 10:36

HP DV6 Driver

Heey tweakers. Sidder med en HP DV6-1220so der har fået en geninstallation. Så mangler nu en enkelt driver. dens Hardware id er "ACPI\ENE0100" Sys ikk jeg kan finde ud af hvad det er Kan i hjælpe mig?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.