Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 217.

lørdag, 10. august 2013, 21:04

Forfatter: MeTriC

Nyt komfur på 2 faser?

Det kan de fleste, men skal stadig bruge en N (nul) Altså du skal tilslutte L1 L2 N

onsdag, 12. januar 2011, 21:22

S: Windows Home Server - Acer H340, 64bit Atom CPU

Citeret Oprindeligt indlæg af henningdalgaard som sagt findes der mange modeller. Eneste forskel overhovedet er antal hd og størrelse. Der er også en model med 750gb diske. Min model er så en med 1tb i én disk. De ligger alle omkring 3000kr. Okay, jamen så vil jeg da hellere have en ny med 2x1TB diske i til 3300, i stedet for 1 brugt med kun 1 TB disk til 2500,-

onsdag, 12. januar 2011, 19:35

Hmm, under specifikationer står der at der er installeret 1 TB diske, 2 stk i alt, nede i bunden står der hdd total 2TB installeret.

onsdag, 12. januar 2011, 19:13

Hej, Jeg kunne godt være interesseret i din acer, men hvorfor skriver du der kun sidder 1 TB disk i, når der på dit link er 2x1TB disk i?

tirsdag, 18. maj 2010, 21:23

Mangler Rat Til Pc! :)

heinoaa, jeg har svaret på din mail. :-D

torsdag, 14. januar 2010, 16:48

Billeder fra Rhodos, Akropolis (Lindos)

Citeret Oprindeligt indlæg af Exxon Jeps. Stedet har nok sammen med Faliraki, en af Rhodos's bedste strande! Ja, men Lindos og Faliraki er ikke så sjove når der er 45+ grader i skyggen, og sandet er så varmt det giver vabler på fødderne. Ialyssos synes jeg er bedst. :-)

fredag, 6. november 2009, 14:50

...

Hvor befinder den sig?

torsdag, 5. november 2009, 16:26

...

nu begynder det at ligne noget, mht pris. følger der evt. nogle kugler og noget gas med? for så kunne vi da godt finde ud af noget.

søndag, 1. november 2009, 15:46

...

Hvad havde du sådan ca. tænkt dig at skulle have for den?

fredag, 30. oktober 2009, 09:33

Lockerz Invites

Jeg vil os gerne have en metric82 (a) gmail.com

søndag, 4. oktober 2009, 11:07

S:Gamer computer

Ja, det har jeg da, add mig: metric82(a)gmail.com

søndag, 4. oktober 2009, 00:20

S:Gamer computer

Hej Rolex, er pc'en stadig til salg? kunne godt være interesseret i at købe den komplet med skærm.

søndag, 27. september 2009, 12:04

K: Rat til PC!

Hej Jeg har sådan et logitech momo racing rat og pedaler liggende, og det samler egentlig bare støv, har ikke brugt det i lang tid. Noget du kunne være interesseret i?

onsdag, 22. juli 2009, 12:48

2x Bilbatterier

Citeret Oprindeligt indlæg af bld Citeret Oprindeligt indlæg af MeTriC Citeret Oprindeligt indlæg af bld Citeret Oprindeligt indlæg af urbananen Ja, det er ikke noget problem. Man skal "bare" tilslutte det på en sådan måde, at det først oplader hovedbatteriet, og derefter det andet. Bliver ofte brugt når folk har et stort anlæg i bilen, sammen med en kondensator. Sæt et ordentligt relæ imellem, som kan holde til at koble de to batterier til og fra. Og find den ledning hvor der først kommer noge...

tirsdag, 21. juli 2009, 09:14

2x Bilbatterier

Citeret Oprindeligt indlæg af bld Citeret Oprindeligt indlæg af urbananen Ja, det er ikke noget problem. Man skal "bare" tilslutte det på en sådan måde, at det først oplader hovedbatteriet, og derefter det andet. Bliver ofte brugt når folk har et stort anlæg i bilen, sammen med en kondensator. Sæt et ordentligt relæ imellem, som kan holde til at koble de to batterier til og fra. Og find den ledning hvor der først kommer noget strøm på når motoren er igang og den lader, sådan så de først vil bli...

lørdag, 18. juli 2009, 20:14

gaming-king's handel med MeTriC

Og fra min side af er der heller ikke noget at sætte fingre på, gaming-king var super hurtig til både at svare på pm's og til at sende pakken, ikke noget der. Og så er det jo virkelig super at en sælger spørg om man er tilfreds. Mange ++++++ herfra.

tirsdag, 30. juni 2009, 18:41

Toby's handel med MeTriC

Så er det sidste modtaget, og må sige det er en super sælger der holder hvad han lover. Kun en super handel herfra.

lørdag, 27. juni 2009, 13:52

S: Powerline net, TV-tuner, USB-NAS og NB/SB køler

Citeret Oprindeligt indlæg af gaming-king Citeret Oprindeligt indlæg af MeTriC ICY BOX IB-LAN104 200,- pp Noteret! Hvornår slutter auktionen?

torsdag, 25. juni 2009, 23:59

Toby's handel med MeTriC

Første etape af handlen med toby gik os super fint og smerte frit, men venter lige til resten af handlen kommer, for jeg giver endelig positiv. Skriver igen når det hele er modtaget.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.