Søg i resultater

Søg i resultater 1-11 af 11.

torsdag, 20. august 2009, 09:33

Forfatter: Ponny

222!

Jeg skulle lige forsøge..

tirsdag, 18. august 2009, 08:12

RMA Sag.

Citeret Oprindeligt indlæg af HelmerGiver Artisan ret på disse punkter. 1. Jep 2. Jep 3. Jep 4. Jep Alene det at noget af plastikken er knækket er bevis nok for, at computeren har været udsat for overlast. Nu ved jeg tilfældigvis selv had MSI GX modeller koster, og man må da heller ikke sige du har betalt for at få højkvalitets kabinet i den pris. beklager knægt, men jeg ville nok sluge de 1600 kroner, da det faktisk er en billig rep. Jeg kan skam også godt følge ham. Kan da godt se at der skal...

mandag, 17. august 2009, 22:59

RMA Sag.

Fair nok. Jeg burde jo også have sendt den ind noget før. Ringer der ind i morgen og snakker lidt med dem. Tak for svarene alle sammen

mandag, 17. august 2009, 19:41

RMA Sag.

#Marquis Det er først et år siden d. 31 Men ja, synes stadig det er ringe. Som c4m3d siger, så burde 3 maskiner af samme model og mærke med samme fejl vel være nok til at vise at fejlen ikke er min?

mandag, 17. august 2009, 19:14

RMA Sag.

#Artisan Skærmen er ikke bare "løs" så den vipper, men nede i selve den "sokkel" sidder den helt løs, dvs jeg kan løfte skræmen en halv centimeter op og ned i den ene side. Det tvivler jeg på er sket pga. "slid". Laderen er åbenbart et problem med den model her, da der er mange andre med fejl. - Men jeg mener blot, at de skal kunne dokumentere for hvordan/hvorfor den er blevet den er blevet udsat for overlast?

mandag, 17. august 2009, 18:46

RMA Sag.

Hej tweakers. Jeg sendte min bærbar til reparation her for et par uger siden. Det drejer sig om en MSI GX600. Fejlene var følgene: Skærmen sad løsSkærmen var gået fra hinanden i højre hjørneLaderen var delvis defekt - Den skulle sidde i på en speciel måde før at den ville lade op. Hvis den sad forkert overophede den og begyndte at smelte inde i stikketEt stykke af det plastic der sidder ved blæser udgangen bagpå er gået i stykker og faldet af [/list=1] Jeg sendte så som sagt min MSI ind til Pros...

mandag, 20. juli 2009, 15:33

Køb af CSS Server

Citeret Oprindeligt indlæg af Schultz ellers kan du jo prøve her Jeg er jo ikke helt dum men jeg vil jo blot gerne vide om det jeg finder er noget jeg kan stole på. Vil gerne hører om jeres erfaringer med de forskellige hosts.. det er skam derfor jeg spørger

mandag, 20. juli 2009, 15:19

Køb af CSS Server

Citeret Oprindeligt indlæg af Firedog Kunnne ikke lige lade vær. Men du behøver ikke skrive #2 du kan godt quote hvis det er Nå for helved.. xD sad på tweakup førhen, derfor jeg har det med #2 Men hva, så lærte jeg jo det

mandag, 20. juli 2009, 14:57

Køb af CSS Server

#2, synes desværre de er lidt for dyre

mandag, 20. juli 2009, 14:28

Køb af CSS Server

Ved ikke lige om jeg har postet rigtigt, men flyt tråden hvis det er nødvendigt Men jeg står med en ven og skal købe en css server, men ved ikke helt hvor? Gider ikke stå og skal smide flere tusind kroner hver måned på serveren, så jeg leder efter noget til nogle fornuftige priser og som er stabile og gode. Håber i kan hjæle

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.