Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 383.

søndag, 16. september 2012, 17:36

Forfatter: Tecza

S: Logitech Wingman Formula Force GP + Logitech Extreme 3DPro

Som overskiften lyder har jeg et ældre force feedback rat m. pedaler Det er af ældre dato men har været brugt under 20 timer så kontakter/knapper er ikke slidt. Joystikket er ligeledes af ældre dato, vil skyde på max 50timers brug og det fremstår pænt. Jeg bor i Søborg hvor det kan afhentes... Kom med et bud ellers ryger det på genbrugspladsen

onsdag, 25. januar 2012, 18:37

At være registreret som "virksomhed"/firma?

Citeret fra "JuiCe" Tak for input Virk.dk er åbenbart nede lige pt, men ser da lige på de 2 sider! Du skal være obs på at får/har du kun 1 kunde kan SKAT kræve at "lønnen" skal udbetales som løn af det pågældende firma istedet for at du fakturere dem en regning (+ moms) og du dermed ikke kan drage nyte af de skatte/momsfordele et firma giver. Jeg kan ikke detaljerne ved bare man skal være opmærksom netop på dette

lørdag, 14. januar 2012, 21:45

biler som de her

Lige for at gøre det klart så svarede jeg udelukkende med den erfaring jeg har i den klasse som tråden handler om Der må det f.eks. være I20 der skal måle sig med Polo og det er ikke en fair sammenligning for Hyundaien for den kan i mine øjne som sagt slet ikke måle sig (der er også ca. 60.000 kr i forskel mellem de 2 vist) Jeg har ikke prøvet en I40 og heller ikke den nye(ste) passat men jeg har set at begge får meget ros i diverse tests... Flere steder peger man også på at f.eks. Passaten er e...

fredag, 13. januar 2012, 23:01

biler som de her

Det kan godt være jeg bare er kræsen men jeg synes altså at de nyere modeller af f.eks. Polo køre langt bedre end de Hyundai/Kia jeg har kørt i. Det er både støj og sæder men også hvordan den ligger på vejen og styre generelt. Men det kommer jo an på hvordan man har bil - om man går op i egenskaberne eller skal have et transportmiddel fra A til B.... Der er sikkert mange som ikke mærker forskellen mellen en Kia og en tysk bil og så vil en nyere bil med fabriksgarenti givetvis være et bedre valg....

tirsdag, 20. december 2011, 21:02

Undervandsetui til DSC-W110 eller engangs-undervandskamera.

Ellers kan du måske finde et brugt kompaktkamera med hus - der dukker jævnligt nogen op på DBA som måske ikke duer til "rigtig" dykning men til en oplyst svømmehal vil videodelen sikkert være fin! Edit: her f.eks. http://www.dba.dk/kamera-med-undervandshus/id-79576750/

onsdag, 7. december 2011, 22:39

GPS Navigation på Andriod

Det kan være jeg skal prøve Navigon så, har du nogen erfaring med kvaliteten af kortene i udlandet? Bare lige for at præcisere så plejer maps som regel at finde det rigtige sted hen - den er bare ikke særlig god til at finde den hurtigste vej...

tirsdag, 6. december 2011, 20:58

GPS Navigation på Andriod

Hej Er der nogen derude der bruger deres Andriod-telefon som GPS i bilen? I så fald hvad bruger i? På min Desire S var der noget prøveperiode på en som vist var baseret på noget tomtom, her var brugerinterfaced noget sløv synes jeg men navigationen virkede når man var kommet igang ret fin. (Og sig ikke Google Maps for den er da møj-elendig til at finde vej...)

fredag, 2. december 2011, 12:42

Kamera - undervandsbilleder

Prøv at kigge på dykkerforum.dk der er en del posts om emnet

mandag, 7. november 2011, 18:07

Anbefal mobilselskab

Dem jeg kender der har telia snakker hverken om godt dækningen eller kundeservicen så jeg ville ikke vælge dem. Men det er i Nordsjælland det er muligt at det er anderledes andre steder

søndag, 23. oktober 2011, 23:20

Smartphone apps du savner?

Citeret Oprindeligt indlæg af Firedog Der er da den hjemmeside der hedder Benzinpriser som også har en app.. Jeg var ikke opmærksom på at fdm-hjemmesiden også har samling af "listepriser". Så vidt jeg kan se kan man ikke (i appen) se listepriser og kan ikke smide den på forsiden af telefonen som et ikon heller?

lørdag, 22. oktober 2011, 15:24

Smartphone apps du savner?

En meget simpel app egentlig: Oversigt over Benzin/diesel-listepriserne hos et givent benzinselskab. (Shell f.eks.) Når man har brændstofkort får man typisk rabat på "liste-prisen" som er opgivet på selskabets hjemmeside og ikke har meget sammenhæng med prisen på standeren Så en oversigt på forsiden af sin smartphone med den nuværende pris, evt. med muligheden for at trække en rabat fra listeprisen. Så kan man hurtigt se om man gider tanke eller om man skal vente /Steffen

fredag, 7. oktober 2011, 16:10

hjælp til valg af it uddannelse

Dimplomuddannelserne starter 2 gange om året på DTU mens Civil kun er til opstart i september. For Civil skal du dog være ret stærk til mat-delen hvis du skal få et godt resultat (i hvert fald på elektroretningen). Men hvis du vil være udvikler tror jeg jobmulighederne er flest med en Kandidatgrad i baglommen.... /Steffen

søndag, 14. august 2011, 19:10

Hvilken bærbar?

Er en tråd ik nok?

torsdag, 4. august 2011, 22:00

Ændre telefonnummer på krak, dgs osv

Sakset fra dgs.dk Citeret Privatoptagelser på degulesider.dk De Gule Sider A/S kan ikke foretage rettelser eller sletninger af private oplysninger. De Gule Sider A/S får informationerne direkte fra de enkelte teleselskaber, så du skal i stedet henvende dig til dit teleselskab, som herefter vil rette oplysningerne. Hermed er du samtidig sikret, at dine oplysninger bliver rettet andre steder, hvortil dit teleselskab også videregiver informationer (Eks Krak.dk og Eniro.dk)

søndag, 19. juni 2011, 23:05

Win 7 Skins

Måske dumt spørgsmål men kan man ikke adde skins hvis man laver et costomized setup med MS eget install kit (WAIK)?

fredag, 10. juni 2011, 16:55

Hvordan er Yousee?

Jeg har yousee og bor i søborg. Det går jævnligt ned. Jeg vil skyde på det har været nede i omegenen af 8 gange inden for de sidste 12 måneder og i varighed fra 1 time til 8 timer ca. Jeg har stærkt overvejet at skifte udbyder... Hastigheden (15/4) er dog som lovet...

onsdag, 8. juni 2011, 22:40

Nyt fjernsyn, men hvilket?

Citeret Oprindeligt indlæg af Salhcin Jeg har også tænkt på plasma, det eneste som afholder mig lidt er, at der står opløsningen er på 1024*768. Men der står jo at det er full hd, men hvordan kan det så være at der står 1024*768? Jeg ville jo gerne have 1920*1080 X20 er ikke full HD Du skal nok gøre op med dig selv hvad du helst vil have, fuld HD (som vel kun er nødvendigt hvis du skal bruge den til "skrivebordsarbejde" eller mediecenter. ) eller vil have den bedste farvegengivelse til film ol....

onsdag, 8. juni 2011, 18:50

Nyt fjernsyn, men hvilket?

Hvis du skal se en del film ville jeg overveje et plasma - jeg ved dog ikke om du kan finde f.eks. Panasonics X20 model til dit prisleje

mandag, 6. juni 2011, 15:18

V: Lenovo R61

Et godt bud må væreomkring 2000 kr T61 med nogenlunde samme konfiguration går vist for ca. 2500-3000 kr

fredag, 27. maj 2011, 13:40

Ny studiebærbar til max 9000,-

Citeret Oprindeligt indlæg af Zalam Hvad er forskellen på Lenovo "T" og lenovo "L" f.eks. L420 og T420? L'en er lidt svagere hardwaremæssigt, men ser faktisk ganske go ud til prisen. Hvis man spørger Lenovo selv så siger de at selv L serien klare flere stress-tests end f.eks. HPs topmoddeller Det er selvfølgelig hvad de selv siger men der er nok en hvis grad af sandhed et eller andet sted... Så det er ikke desideret dårlige PCer bare ikke lige så robuste om T og X modellerne

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.