Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 67.

fredag, 15. februar 2013, 10:04

Forfatter: TripleD

Solgt

Citeret fra "Fragman" din html side er blevet lukket da ESET antivirus mener det er en side med noget på der angriber andre...med eller uden din viden, check lige dit link, evt med en gratis version fra www.eset.dk AVG blokerer den også...

fredag, 15. februar 2013, 10:01

S: ---SOLGT--- EVGA GTX 470 SuperClocked

Hej Folkens, Jeg har bestemt mig for at sælge mit EVGA GTX470 SuperClocked kort. Det er i perfekt stand, og original kasse følger med. Det er registreret hos EVGA. Prisidé: hbo 600Kr. Link til kort specs: http://www.evga.com/products/pdf/012-P3-1472.pdf EDIT: Også sat til salg andre steder.

tirsdag, 23. august 2011, 20:23

S: Corsair H60 vandkøling

Okay nu svarer jeg så på jeres indlæg én gang for alle... Hvad prisen er hos forskellige forhandlere er egentlig ret ligegyldigt for hvad JEG vil ha, for det JEG sælger... Og eftersom det er som nyt, vil prisen jo ligge i nærheden af ny-prisen. Hvis man tror noget andet, må man jo være totalt infantil... Og garantien er jo det samme, stadigvæk de 5 år som Corsair tilbyder... Og lad os nu kigge på retningslinjerne som er udstikket for køb og salg: Citat fra retningslinjerne: "Må jeg godt tilføje ...

tirsdag, 23. august 2011, 12:58

S: Corsair H60 vandkøling

Hej Folkens, Jeg sælger hermed mit "nye" Corsair H60 vandkøling, det er komplet med alle skruer brackets blæser osv. Har kun brugt det i ca.en måned, men sælger det nu da jeg har valgt at gå en anden vej med lille kabinet osv. Pris: 400,- Du kan afhente ellers sender jeg det gerne forsvarligt pakket til dig. Og kvittering medfølger selvfølgelig. Bud modtages ikke og prisen er fast. Befinder sig i Hadsund (midt imellem Randers og Aalborg)

mandag, 4. april 2011, 10:16

Nvidia 3d kit

Jeg har et kit til at lægge. Det er som nyt, da jeg kun har brugt det måske 3-4 gange. Bor I hadsund. Du skriver bare.

fredag, 1. april 2011, 12:05

Hardware gives væk

Hey!, Bordet fanger

onsdag, 30. marts 2011, 13:15

K: Asus M4A79 Deluxe Mobo

Hej folkens, jeg kunne godt bruge mig et Asus M4A79 Deluxe bundkort, Det skal IKKE være -T udgaven. Blot den almindelige udgave til DDR2 ram Link: http://www.asus.dk/product.asp... Så kom glad, skal selvfølgelig være 100% iorden. MVH TripleD

søndag, 16. januar 2011, 10:38

K: Plexiglas 8mm tyk

Hey SheDevil, Tag da og gå en tur ud i industri området i esbjerg, og forhør dig hos nogle maskinfabrikker. Der må uden tvivl være nogle som har noget til at ligge du kan få. Og hvis du er heldig kan du måske slippe med at komme med en kage til dem dagen efter

søndag, 16. januar 2011, 10:33

V/ Logitech harmony one

Også interesseret. 550pp Eller 600w OCZ PSU ubrugt og i ubrudt emballage + 200 til dig?

fredag, 14. januar 2011, 14:00

K: GTX470 og HyperX PC2-8500 CL5 2x2GB

1 stk. GTX 470 4GB (2x2GB) Kingston HyperX DDR2-8500 CL5 RAM Så hvis der er nogen der ligger inde med sådan noget, så skal i være velkommen til at kontakte mig, da jeg nok kan bruge det så. MVH TripleD

onsdag, 27. oktober 2010, 17:53

Nyt Gfx men Ati eller Nvidia

Citeret Oprindeligt indlæg af puma99dk| du kan jo os købe et Nvidia GeForce 430 kort el. noget og smække i PCI-Express port nr. 2 hvis du har sådan en og så stadig få Cuda og PhysX til når du gamer Vil det så ikke blive noget værre rod med 2 forskellige grafikkort, de kan vel ikke være installeret med drivere begge 2 på samme tid? Vil det ikke skabe nogle konflikter? Var det så ikke bedre at jeg bare investerede i et 470 GTX til at starte med?

tirsdag, 26. oktober 2010, 16:57

Så ikke noget med IR sender osv som med nvidia vision altså? 3D briller fra samsung er det så nok med radeon 6870 f.eks?

tirsdag, 26. oktober 2010, 16:17

Citeret Oprindeligt indlæg af ThyzoN Ja, jeg mener bestemt at en Samsung 2233RZ understøtter 3D Den nye generation af skærme kommer, fra de fleste mærker, sandsynligvis til at have 3D, så man kan lige så godt investere i et 3D kort nu. Den kan jo tilmed køre 4 skærme, så det bliver jo epic win at spille 3D på 6870CF Det var nemlig også det jeg mente at den kunne ;-) Men kan jeg så køre 3D med 6800 serien og min Samsung 2233RZ? Og i så fald, hvad skal jeg mere ha erhvervet mig?

tirsdag, 26. oktober 2010, 12:28

Når du så siger 3D skærm, så mener du vel en 3D fladskærm? Kan 6800 serien køre med 3D på en samsung 2233RZ 120Hz monitor f.eks.?

tirsdag, 26. oktober 2010, 11:06

Var det ikke noget med at de nye 6800 serie skulle kunne køre 3D? Og hvis de kan, hvordan foregår det så? Stadig med nvidia vision briller osv.? for det lyder da underligt i mine ører...

søndag, 22. august 2010, 21:38

Maskinen fryser, somme tider...BLA..

Jeg har en helt ny 600watt psu til at ligge, hvis du kan få brug for den.

tirsdag, 29. december 2009, 00:08

S: Phoenix Gold RSdc 10" COMP. bass'er

Citeret Oprindeligt indlæg af puma99dk| dit link virker ihvertifald ik Så nu sku det virke, tak for det Puma99DK

mandag, 28. december 2009, 23:23

S: Phoenix Gold RSdc 10" COMP. bass'er

Hej folkens, Jeg har 2 stk. Phoenix Gold RSdC 10" competition basser i overskud. Så tænkte nogle af jer måske ku bruge sådan et par banditter. Det er 2 Ohm's modellerne RSdC-102 med dobbelt svingspoler, som er deres konkurrence basser. Deres specifikationer er: Power Handling (RMS/Peak): 600W/1200W Impedance (RSdC102): 2/2 Ohm Frequency Response: 29Hz - 300Hz Sensitivity (RSdC102): 93dB @ 2.83V/1M2 Sensitivity (RSdC104): 89dB @ 2.83V/1M2 Billeder kan mailes, ellers kan de ses her: http://www.pho...

mandag, 21. december 2009, 19:56

Starter ikke op, ingen POST

Havde nøjagtigt det samme problem igår aftes, det eneste der fungerede, var blæserne der startede når jeg startede op. Skiftede så bundkort+cpu ud, ingen forskel. Så kom til konklusionen at det måtte være strømforsyningen der var defekt, så hentede en ny idag, og nu er vi oppe og køre igen. Så det er garanteret strømforsyningen der er defekt.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.