Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 187.

fredag, 3. august 2018, 20:26

Forfatter: mikk3l

Bærbar til skole og lidt gaming

Hey tweakere, Er kommet ind på mit studie og skal have en bærbar da jeg ingen har. Har selv kigget lidt og kan ikke helt finde den rigtige, så håber i kan hjælpe. Mine krav er også lidt modsigende Den skal helst ikke veje over 2kg, have et lille gfx (mx150 er fint), numpad da jeg skal kode og synes det er bedst med numpad Og hvis muligt et tastaur hvor backslash sidder ved siden af venstre shift Har selv kigget på LG gram, msi gs65 (den som er reklame for her på tweak), lenovo legion y530 Men vi...

tirsdag, 26. juni 2018, 15:26

Overføre billeder fra en mobil med knust display. How?

Du kan være heldig at en adapter med usb og hdmi virker så du kan styre den på ek ekstern skærm Noget lignende denne https://m.gearbest.com/cables-adapter/pp…6hoCcxsQAvD_BwE

tirsdag, 19. juni 2018, 16:21

Problemer med at logge på fortnite og CSgo

Når du skriver smidt af nettet, er det så fordi hele computeren mister internet forbindelsen eller er det kun fortnite og csgo der ikke kan forbinde med nettet? Og som Uber skriver, hvilken fejl får du. Evt en fejlkode? Eller en boks hvor der står noget i?

fredag, 8. juni 2018, 22:21

Samsung Galaxi 7 edge automatisk netværkskift

Citeret fra "sehested" Det virkede tusnind tak Så lidt, Glad for jeg kunne hjælpe

fredag, 8. juni 2018, 16:31

Samsung Galaxi 7 edge automatisk netværkskift

Citeret fra "sehested" Hejsa har lige købt en amazon Echo og skal så ha sat den op med min telefon, app'en siger jeg skal disable automatisk netværks skifte, problemet er så bare jeg ikke kan finde den option i min telefon. Har ledt efter Youtube video som kunne hjælpe mig men når jeg følger den video ser det slet ikke sån ud på min telefon Brugte den her video https://youtu.be/38YKh_Z7_jg Nogen der har samme telefon som evt kan hjælpe mig ? Når jeg søger smart i telefonen dukker der intet op d...

tirsdag, 15. maj 2018, 08:28

Sort skærm

Har du prøvet med en anden skærm? og ellers var mit bud som HerrMansen skriver, prøv at tage alt ud, men lad en RAM klods sidde

mandag, 14. maj 2018, 12:34

Sort skærm

Citeret fra "Jazz123" Hej. Jeg har samlet en ny maskine, og ved opstart er der kun sort skærm, ingen bios. Jeg har forsøgt begge udgange, grafik kort og onboard skærm tilslutning, ingen ting sker. Alle blæsere kører ved opstart, og alt for strøm. Der er desværre ingen højtaler i kabinettet, så de sædvanlige bip kan jeg ikke gå efter ift om det er f.eks Ram fejl osv. Hvad kan være problemet her?? Der kan også godt være led lys der lyser på em bestemt måde på bundkortet der kan fortælle fejlen Ev...

fredag, 6. april 2018, 18:51

Udfordring med formatering af MSI Bærbar

Og når du så har installeret windows, og selvfølglig valgt den rigtige version. Så plejer windows selv at finde cd-key'en

søndag, 1. april 2018, 18:53

Hvilke specs skal jeg gå med?

Citeret fra "lokocama" Bundkortet du har funder er ret nice - du kunne evt. Tænker opretter har købt tråden er fra 2016

søndag, 1. april 2018, 09:11

CS:GO - For få fps.

Citeret fra "Jimbob-dk" Citeret fra "Jimbob-dk" J Citeret fra "BPM" jeg kommer aldrig til at forstå den FPS hunt, det giver ingen mening... ligger din fps stabilt på 100 så der jo intet problem overhoved, du kan alligevel ikke se forskel på 100 fps og 300 fps... sorry for men ellers som HerrMansen, der er en million forslag til hvordan det kører "bedst" men så længe det kører stabilt må det vel være sagen... Jagten er ikke så få de 300 / 350 Fps. jeg forstår bare ikke hvad der er gået galt?? nu...

søndag, 25. marts 2018, 17:02

Problemer med at modtage SMS

Evt prøv at slette "samtalen" med på din kones telefon

fredag, 23. marts 2018, 11:38

Universal adapter til macbook

Citeret fra "HerrMansen" Du skal desværre ud og købe flere. Der er ikke en universal adaptor af hvad jeg ved af...endnu. Hmm ja det er der jo ikke så meget at gøre ved så Ville bare lige høre herinde om folk havde set eller hørt om en :p

torsdag, 22. marts 2018, 19:56

Universal adapter til macbook

Hey tweak'er, Har selv siddet og googlet og ikke rigtigt kunne finde svar på om det er muligt at finde en universal adapter til at kunne læse de forskellige diske i en macbook. Eksempelvis en som denne https://m.ebay.co.uk/itm/SSD-to-SATA-ada…953?_mwBanner=1 Men bare til alle macbooks forskellige typer, eller er man nødt til at købe en til hvert af de forskellige typer?

onsdag, 20. december 2017, 21:28

S: Stationær til Gaming/Grafisk

Sidder selv med nogenlunde spec, udover jeg lige har købt et 1080 (havde 970) Hvis jeg skulle sælge ville jeg også selv sætte den til max 4000kr og nok kun forvente 3000/3500kr Men altså hvis du det er hårdt at sælge den for det i forhold til hvad du har givet, hvorfor så ikke upgrade dit gfx, og evt clock din cpu op. Har fået mit 3930 op på stable 4,4Ghz Synes den kører fint, alt efter alder osv.

onsdag, 20. december 2017, 11:27

USB C på nyt bundkort, hvad bruger man det til

Mobil telefoner er i hvert fald begyndt at komme med usb-c og jeg tror også det bliver fremtiden ingen for dataoverførelse Men hvem ved

mandag, 18. december 2017, 17:21

Harddisk problem?

Citeret fra "HerrMansen" Jeg har ikke super meget praktisk erfaring med RAID, men såvidt jeg kan huske plejer det at være en boot Option mens PC'en POST'er, hvis bundkortet understøtter det direkte. Så lander du i en menu, hvor du laver et Array ud af X harddiske (som sletter alt indhold), og derefter installerer du Windows på array'et Jeg fik det til at virke. Fik sat raid 0 op i bios og derefter skulle jeg har et extra usb stik med intel RST driver på som kunne læses fra windows installeren, ...

mandag, 18. december 2017, 09:41

Harddisk problem?

Er nået så langt at vi har fået installeret windows 10 1709 på et af de to ssd' drev. Nu er det bare at få sat dem i raid 0, min ven ville gerne have den var som han købte den. Har aldrig selv prøvet at sætte noget op til nogen form for RAID. Så ved ikke om man skal sætte dem til RAID 0 i bios før man installere windows på eller hvordan? Har fundet frem til denne side: http://www.pcgamer.com/how-set-software-…and-linux-2015/ så prøver at installere windows på den alm. harddisk og ser om j...

søndag, 17. december 2017, 18:57

Harddisk problem?

Citeret fra "HerrMansen" https://www.microsoft.com/da-dk/software-download/windows10 Download værktøjet, så vil installationen spørge om du vil hente en ISO fil, eller lægge det direkte over på et USB stik. Diskpart gjorde jobbet, eller i hvert fald så langt jeg kan få lov til at installere windows. Giver en update senere på hvordan det går Tak for de hurtige og gode svar!!

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.