Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 181.

onsdag, 24. februar 2010, 11:44

Forfatter: frandsen

Knap til dæmpning af lampe

Hey I kender nok alle LK's Fuga kontakter (side i alle huse fra 85 og frem) Jeg kunne godt tænke mig at lave en dim kontakt, den runde af dem. et kort tryk -> tænd/sluk et langt tryk -> skrue op/ned til yderpunkt og retur, retningen skal være modsat sidst Mit spørgsmål er hvilket program vil I lave den i. Vil selv tro flash kan klare jobbet, men kender intet til flash. på forhånd tak

fredag, 5. februar 2010, 10:06

hvilket sprog er best at ku??

Citeret nitan Ellers vil det nok være ASP.net, med mindre du ikke vil køre det web baseret, og have et program til at styre det Når det nu er en PLC, så ligger der jo et program i den, web delen er kun til præsentation/input Jeg kan forstår på jer, at jeres fortrukkende sprog er lidt efter hvad man kommer fra. jeg vil se hvor langt jeg kommer med VBscript, så senere få rettet det til noget .net takker for svarene

torsdag, 4. februar 2010, 17:27

*Nitan Der er ikke problemer med at flytte data til/fra frem hjemmeside. bruger som du ganske rigtigt sige Application object til at flytte rundt på data'erne. hjemmesiden er .asp med lidt vb6 men det er grundet det eksempel jeg havde. men spørgsmålet var mere hvad/hvilket sprog man skulle sætte sig ind i også med hensyn til fremtide sprog og understøttelser. Classic ASP er vel mere eller mindre ud gået med IIS 7 (eller ikke understøttet default)

torsdag, 4. februar 2010, 15:44

SV: SV: hvilket sprog er best at ku??

Grunden til IIS er en 5.1 er at den ligge på PLC'en som er en softPLC med en embeded windåse XP pro. jeg er jo som sagt lidt grøn hvad angår programmering på server niveau troede at man kunne sætte = med VB, C# og java men nej? som sagt så er det til at få præsenteret data'erne fra PLC'en på en hjemmeside. så jeg fra mit mediacenter evt kan tænde/slukke lyset indstille rum Temperatur osv. har PT kun lavet en kort script i vb 6 så man kan flytte en talværdi (string) over i en integer i PLC. men s...

onsdag, 3. februar 2010, 21:17

Hej Jeg er ny indefor hjemmeside. Jeg er i gang med at trække data ud af en PLC få at præsenteret dem på en hjemmeside. så skal derfor til at lære noget hjemmeside stof.. spørgsmålet er så, hvad skal man lære. bruger en IIS 5.1 som er aktiveret til asp.net (ellers kan jeg ikke tilgå data i PLC) men skal jeg lære at skrive i VB.net C#.net eller Javascript?? jeg har fået fortalt at VB er nemmest men hvad er der fremtid i?? er der andet man skal lære, fx små programmer, flash eller noget tilsvarend...

søndag, 2. november 2008, 13:24

to styresystemer på en pc

Det er noget Cisco VPN klient som skal bruges for at kunne hente licenser fra skolens licens server.. Og skolen vil ikke opgradere, til noget mere moderne kommer også lige i tanke om jeg ikke kan bruge mit gamle xp, da min bærbar er en nox og zepto skrive at komponenterne ikke understøttes af andet end vista/Linux !! såå... virker ens licens ikke til både 32 og 64 bit?? så kunne jeg jo geninstaller vista..

søndag, 2. november 2008, 10:34

to styresystemer på en pc

Hej Tweaker Jeg er kommet i den uheldig situation at jeg skal bruge en 32bit version af Windows for at kunne køre de pogrammer som skole bruger. Har slev vista ultimate 64bit, har også en xp ligende. så jeg mangler bare et program så jeg kan starte xp op i vista. Min læger snakkede op der var et program, men han kan kunne desværre ikke huske navet. Er der nogle der kender et program eller tilsvarende?? Frandsen

onsdag, 13. august 2008, 16:52

Zepto Nox

Hej Tweak'er Ved godt der har kørt mange tråde ang nox. Men ville bare høre om I ved, om der er PCMCIA ExpressCard og firewire i også? det vil jeg da tro men det er ikke nævt på deres datasheet.. Ellers kunne de ha være meget rart med lidt bruger oplevelse af dyret hvis der var nogen der har prøvet dyret. På for hånd tak Frandsen

tirsdag, 20. november 2007, 15:38

Kan ikke boot fra DVD drev

op kan stadig ikke boot uden windows nogen ide'er??

mandag, 19. november 2007, 19:52

Har fået Windows til at se dvd drevet under installation ved at ligge en driver ind når den tjekker hardware config bare træls man ikke kan formatere C drevet når man har brugt windows til at starte med... så ville sku gerne kunne boot direkte op fra dvd'en, så C drevet kan blive slettet helt. nogle gode ide'er??

mandag, 19. november 2007, 18:04

Hej Tweaker Jeg har et problem. Har siden min sidste formatering skiftet med ata drev ude med en samsung SH S183A som køre Sata Drevet virker uden problemer i Windows. Har prøvet at sætte bios'en op til at boot fra cd-drev, men virkede ikke.. Køre ny installation fra den eksisterende Windows virker fint, end til den har genstartede og skal til at boot fra cd'en (når til den blå skræm og skal formatere) Så skriver den ikke kan finde noget CD-drev og jeg skal kontrollere stik osv.. Nogle der har e...

søndag, 16. september 2007, 21:55

grafikkort prob...

hej det var forskelligt hvornår det flippede ud fra 10 sek til 1 time har prøvet men den lidt ældre driver (91,31) Har kunne spille i nogle timer uden jeg oplevede nogle fejl. så håber lidt det bare har været det bare underligt hvis kortet ikke skulle virke med den nyeste driver, som vel og mærke skulle understøtte kortet har ikke haft problemer med varme før jeg formaterede og har ikke ændret på mit setup, så forhåbentlig bare en driveren

torsdag, 13. september 2007, 20:11

grafikkort prob...

Hej Når jeg skal spille spillene prince of parsia sand of time eller need for speed undergraund 2 fryser spillet mit i det hele lyden begynde at hakke. hvis jeg kan afslutte spillet er farverne i windows meget unormale Har ikke prøvet med andre spil Har prøvet med nogle forskellige nvidea driver, også den nyeste, men det bliver bare det sammen. kan godt gennemkøre 3dMark 03 har også kunne spille spillede enden jeg formaterede køre med win xp pro sp2 grafikkort: MSI 6600gt, agp HELP Frandsen

torsdag, 13. september 2007, 10:31

PoP SoT

Hej Tweaker Jeg har et problem med prince of persia sand of time Efter jeg har installeret spillet og vil begynde at spille det komme den med en fejl meddelelse Your videocard « NVIDIA GeForce 6600 GT » is not supported. some errors where detected in your hardware configuration Har prøvet at spille spillet men lige så snart jeg skal til at bruge kniven til at samle sand med bliver skærmen grålig og lyden bliver også underlig. Ude i windows xp pro sp2 bliver START ikonet mm en sjov farve. Spillet...

fredag, 4. maj 2007, 17:02

Hjælp!! decode af film klip

Så virker lortet, var inde uder mit grafikkort og rode lidt, men video visning... og nu er der sku huld i gennem.. Takker for hjælpen

fredag, 4. maj 2007, 15:51

takker men der er stadig bare sort skærm med FFD Show med og uden M.P.C. er der nogle der har en god ide, hvad fanden det kan være!!!! har også været inde på MP hjemmeside og finde de codecs jeg manglede, men selv om mp ikke laver fejl er der intet billede. har prøvet med forskellige film, så det er ikke kilden der er i uorden!

fredag, 4. maj 2007, 15:01

Ja, det er sku nok det der er i vejen.. men har du nogle spec driver jeg skulle updatere har prøvet med Video capture, men hvade den nyeste..??

fredag, 4. maj 2007, 14:47

Hmmm har prøvet at instal vlc, men det samme igen... kun lyd og sort skærm.. nogle gode ide' hvilken driver jeg skulle mangle?? Divece manager siger alt hardware driver er okay

fredag, 4. maj 2007, 14:18

hejsa Har lige kørt min comp op igen. køre med windåse xp. har altid brugt ACE Mega Codek pack 6.3 som har kunne afspille alle min film klip. men nu, er der kun sort skærm.. har også prøvet med KLM Codek. men det samme, lyden kan jeg self godt høre.. er der nogle der har en god ide', jeg har prøvet at instal det hele og kun lidt af det men ved sku ikke hvad jeg kan prøve nu!! filerne er af typen AVI, XviD m.f. Takker Frandsen

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.