Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 28.

tirsdag, 26. september 2017, 20:35

Forfatter: scummy

Jeres top 3 First Person Shooter igennem tiderne?

1: Half-Life 1+2 2: Soldier of Fortune 3: FarCry 3

torsdag, 7. september 2017, 22:40

S: div gammel hardware

Jeg syntes jeg kan se nogle so dim ram. Hvilken slags er det ??

tirsdag, 11. juli 2017, 00:05

Gamle Tweak.dk brugere

Dato for registrering lørdag, 26. januar 2008, 13:51 Men jeg mener at jeg havde en anden profil i starten af årtusindet Skiftede forummet ikke navn på et tidspunkt ?? Jeg tror jeg glemte mit login og oprettede et nyt Og jeg er ikke så aktiv her mere. Jeg syntes at det er lidt besværligt at finde rundt. Specielt da jeg begyndte at købe brugt HW. Andre forums var mere tiltalende, med købs og salgstråde Findes under mit nick på andre forums. Men kikker ind af og til

mandag, 27. februar 2017, 20:43

1155 cpu

Har en ICore 3 liggende og samle støv.

søndag, 18. september 2016, 21:25

Msi Ubisoft

1. Airflow Control Technology 2. 22%

torsdag, 17. december 2015, 20:25

Julekonkurrence: Vind med Tweak.dk og ROCCAT

Glædelig jul 2015..........Til jer alle og tak for et godt forum

mandag, 14. september 2015, 22:56

Program:Win32/Hadsruda!bit

Kør du en gang (Gratis) Malwarebytes Anti-Malware: https://www.malwarebytes.org/products/ Den burde fjerne "svinet" Bagefter burde du også installere Avira free PS: Jeg hentede nogle maps for et par år siden. Og scannede dem, ingen virus osv. I går fandt mit Avira pludselig Trojaner og lidt andet snavs på min usb-hd Så det er muligt, at nogle Scumbags kan være godt gemt i årevis Pøj pøj med "rensningen"

torsdag, 25. juni 2015, 22:46

Konkurrence

Svar: B. Ja, selvfølgelig gør der det

onsdag, 13. maj 2015, 19:40

Konkurrence

Svaret er : C: 65 millimeter

søndag, 26. april 2015, 19:56

SSD

Tjaaa. umiddelbart vil jeg sige: "Se Komplett.dk s "Søndagssalg" Der er en fin Crucial 500GB til 1300,-

søndag, 19. april 2015, 19:01

Konkurrence

B: Spille musik trådløst og besvare opkald via Bluetooth 3.0

lørdag, 11. april 2015, 20:56

Brugerundersøgelse på Tweak.dk: Hvordan følger I os?

Tjekker jeres side, næsten hverdag. Men savner en mere uddybende oversigt af bla. køb/salgs-forummet. Og ja. Jeg er også en af dem der langsomt "forlader" forums og div. sider der mere og mere lefler for FB-brugere mfl. Jo mere af jeres ellers gode side der fokuserer på FB, Instagram osv. Jo sjældnere kommer jeg.

søndag, 5. april 2015, 21:12

SSD

Som 2* siger Crucial er ok. Samsung er nogen gange,næsten lige ved, at være tæt på ok Plextor er min favorit og altid ok. Plextor Vil være mit førstevalg. Intel nr. 2. Crucial nr. 3 Samsung ingen kommentarer. (Bliver lynchet af Samsungfolkene)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.