Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 718.

onsdag, 17. august 2011, 10:59

Forfatter: martinta

Hvad ville du gøre ved patentloven, hvis det stod til dig?

At have patenter er i mine øjne vigtigt, hvis en virksomhed udvikler en dims der gør at alle biler pludseligt kan køre 100km/l jamen så skal de også kunne beholde det eklusivt for dem så andre ikke kommer og "snupper" idéen og spinder guld på dem. Problemet som det er nu i mine øjne er at patenter skal være langt mere specifikke for at være noget værd. Hvis jeg eks vælger at betale penge for at få rettighederne til et patent om eks. en firkantet skærm, så har jeg pludselig mulighed for at lægge ...

mandag, 9. maj 2011, 13:28

Anbefal en GPS til bilen

Kan klart stemme for de gaminer, har en selv og har brugt den mange gange når jeg har kørt lastbil som job nummer 2 er endnu aldrig kørt forkert.. Synes dog ikke TMC funktionen er meget værd, flere gange mener den jeg skal køre udenom en kø hvor der reelt ikke er nogen kø længere men om det er GPS'ens skyld eller vejdirektoratet tør jeg ikke spå om. @PsyCho Angående det med vejnavne, standard stemmen findes i en version hvor "hun" siger vejnavne og en hvor "hun" bare siger "om 500 meter drej til...

mandag, 9. maj 2011, 10:43

Søndags griner :)

Citeret Oprindeligt indlæg af dwmc nu er det pigens veninde der har ringet ind og sagt at hun har fundet ringen.. så har de ringet til ham... og for at være helt ærlig... ville jeg nok ikke gøre det på samme måde men hun ville ha lige så lang tid til at flytte ud.... er btw gift på 5 år nu :-) absolut enig i jeg ikke ville gøre det på samme måde, ikke desto mindre har jeg ikke ondt af pigen.. så må hun sq holde sig på den rigtige side af måtten

søndag, 8. maj 2011, 22:07

Søndags griner :)

Okay, den er ond, men hey, en gang cheater, altid cheater og så er det ud af vagten.. det der var jo bare en perfekt måde at tage hævn på

mandag, 2. maj 2011, 13:59

Facebook's finøjerligheder...

Det facebook er noget værre noget Men ville nu hellere have reklamer for PSN end at hele siden er plastret til med reklamer for dating sider. comon, i don't care facebook.. Måske man skulle prøve at skifte din status til "i et forhold" og se om det hjælper

søndag, 1. maj 2011, 15:07

Edderkopper - FØJ!!!! AKUT!

Citeret Oprindeligt indlæg af !wfdi Jeg kunne ikke lige lade være med at tage et par skud af denne før den smuttet fra mig :-) Jagt Spider 1 Jagt Spider 2 Jagt Spider 3 Hyggelig lille ven du har fået dig der :s den må da næsten gå under et husdyr når de er i den størrelse

fredag, 29. april 2011, 00:05

Windows server 2008 Install

Citeret Oprindeligt indlæg af Grus Citeret Oprindeligt indlæg af NiEn Citeret Oprindeligt indlæg af Rolex Hvor har du image fra ? Lyder som om du har fået et som er sysprepped har hentet det via MSDN Academic Alliance Software Center! så den skulle være god nok. er dog kommet ind via administator login med dette password Re123456 men har stadig ikke indtastet noget Cd-key Er den preactivated? Ikke hvis MSDN Academic Alliance, det er de i hvert fald ikke dem jeg kan hente..

fredag, 22. april 2011, 00:48

Ny slæde

Citeret Oprindeligt indlæg af dna Citeret Oprindeligt indlæg af martinta Citeret Oprindeligt indlæg af dna Citeret Oprindeligt indlæg af urbananen Citeret Oprindeligt indlæg af dna Tjah, så vidt jeg ved topper yngre, danske mænd ulykkesstatistikken Anders Det jo klart.. Når damerne aldrig får lov til at køre, så laver de jo heller ikke ulykker. -Og der er altid nogle tågehoveder der ude som trækker statistikken i vejret. Nogenlunde det samme sagde min grandfætter for godt 10 år siden da han fik...

torsdag, 21. april 2011, 20:52

Ny slæde

Citeret Oprindeligt indlæg af dna Citeret Oprindeligt indlæg af urbananen Citeret Oprindeligt indlæg af dna Tjah, så vidt jeg ved topper yngre, danske mænd ulykkesstatistikken Anders Det jo klart.. Når damerne aldrig får lov til at køre, så laver de jo heller ikke ulykker. -Og der er altid nogle tågehoveder der ude som trækker statistikken i vejret. Nogenlunde det samme sagde min grandfætter for godt 10 år siden da han fik kørekort. Et par måneder senere døde han i en soloulykke og politiet fan...

onsdag, 20. april 2011, 10:46

SV: er det her en god skærm ?

Citeret Oprindeligt indlæg af mwaod Hej Jeg er på udkig efter en ny skærm til spil brug og jeg er faldet over denne: http://www.shg.dk/Skaerm/Samsung-24-Sync…ms-2179130.html mit spørgsmål er det en god skærm og er TN-panelet det nye eller gamle ? og er det "godt" nok. ps: der skal være VESA beslag på, hvis i ville linke til en anden. Har selv 2 af de skærme, og indtil videre er jeg fuldt tilfreds med den, så kan varmt anbefales herfra

tirsdag, 19. april 2011, 22:58

Ny slæde

Tillykke med den Overvejede at købe en A3 da jeg købte min nuværende bil men var som om jeg ikke kunne finde pengene til en Audi på min konto

søndag, 17. april 2011, 20:40

computer

Det er muligt at udnytte det system, men du skal dælme have nogen rimelig strenge krav for at du nogensinde kommer i nærheden, specielt i forhold til ram, der skal du op i professionel eller ultimate før du kan bruge over 16gb.

søndag, 17. april 2011, 20:38

The sims 3 på windows 7?

Citeret Oprindeligt indlæg af computer.dk Ok. Tak for det så kan jeg godt købe en computer med windows 7 uden at bide negle over at tænke om det kan køre det. havde nogle problemer med det da eks kæresten ville spille det dengang, 2 ting som jeg fandt ud af: 1) Spillene skal køres som administrator, ellers kan det havde problemer med at gemme 2) du skal ind under start --> højreklik på computer --> properties --> advanced system settings --> performance --> Data execution prevention --> og deri...

onsdag, 13. april 2011, 20:24

Windows server 2008 Install

Du bliver altid bedt om at komme med et password under install af windows server 2008, har i hvert fald ikke oplevet at det ikke er sket.. det er faktisk ikke til at overse da den har nogle realtivt skrappe krav til case sensivity og tal/bogstaver.. prøv evt. at boote op på denne: http://trinityhome.org/Home/index.php?co…ng=en&locale=en ved ikke om den virker til en server men har brugt den til nogle brugere som har glemt deres kode på alm. pcer, du får ikke lov til at se hvad den nuværen...

torsdag, 7. april 2011, 21:32

Miners Dansk Minecraft Server :D

Citeret Oprindeligt indlæg af papand Citeret Oprindeligt indlæg af martinta Citeret Oprindeligt indlæg af papand Den er skam nyeste version Opdaterede både Bukkit og Minecraft Server igår. Så skulle da være optimalt. bare lige af ren nysgerrighed.. hvor stor er din upload forbindelse hvor du har serveren kørerne?? 3 mbit. Men det ser da ud til at være nok. Kørte helt fint i går Ser den også ud til at gøre idag btw. nice mods du har på den..

torsdag, 7. april 2011, 16:32

Citeret Oprindeligt indlæg af papand Den er skam nyeste version Opdaterede både Bukkit og Minecraft Server igår. Så skulle da være optimalt. bare lige af ren nysgerrighed.. hvor stor er din upload forbindelse hvor du har serveren kørerne??

torsdag, 7. april 2011, 16:26

SV: Det kan man kalde en dyr omgang

Citeret Oprindeligt indlæg af Pinky Der må være mange penge i det siden han fortsættet http://www.nordjyske.dk/artikel/10/5/26/…077000%20kroner Tja, der er mange penge i det, kender flere chafører som kører til padborg med et læs der skal tømmes, derefter har de måske 10 paller de skal have med retur, dem stiller de i den ene side af bilen og drøner over grænsen efter 3-4 paller blandet som de stiller forest, banker skildevæggen ned og de 10 paller bagerst og så kører de hjem og sælger d...

torsdag, 7. april 2011, 16:13

kunne da godt tænkes jeg lige kom ind og kiggede en dag har i sat serveren op til den nyeste version? ellers mangler der jo diverse items mm.

mandag, 4. april 2011, 19:19

Ny router

Ellers kan jeg varmt anbefale en linksys E3000 http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4308254 Har ikke oplevet nogen problemer med nogen af de linksys routere jeg har haft indtil nu så den kan varmt anbefales..

mandag, 4. april 2011, 19:16

Harddisk Problem

Citeret Oprindeligt indlæg af XP24 hmmm okay lyder til at jeg skal sende den ind. Men er det en RMA eller er går det under 14-dages retur rettenkøbt d.30-03-11) og hvad hvis de bare tester den med WD's program, som ikke mener den fejler noget?? Hvis du vil have den bytte til en ny skal du lave en RMA, vil du have pengene tilbage må du tage den på retur retten, sidstnævnte skal du nok regne med de vil have penge for da du har brugt disken.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.