Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 24.

onsdag, 6. august 2008, 20:17

Forfatter: san02

varme problem for zepto stadik aktuelt??

når den udkommer? er den ikk kommet?

onsdag, 6. august 2008, 18:28

hvilken stander køleplade har du købt? og hva koster sådan en?

onsdag, 6. august 2008, 18:20

Hei, jeg står og skal have ny bærbar og jeg har forelsket mig i en http://zepto.dk/Shop/Notebook.aspx?notebookid=1081 dog har jeg fra forskellige sider læst at zepto har haft et problem med varme udvikling, vil høre hvor slemt det evt er eller om det stadig gælder?

mandag, 21. juli 2008, 23:33

SV: SV: SV: SV: netværksbro virker ikke på vista pc

okay, skriver lig en pm i morgen hvis det ikke virker. jeg kan desværre ikke prøve nu her.

mandag, 21. juli 2008, 23:18

SV: SV: netværksbro virker ikke på vista pc

det var ude ved noget familie jeg skulle lave det. og det ville bare ikke virke. så snart jeg kom hjem gjorde jeg nøjagtig det samme og der virkede det fint. men kan det have noget at gøre med om der er en kryptering af trafikken på routeren? men opsætningen derude (mener jeg) er: siemens router ---> krypteret trafik ---> bærbar (vista) ----> broforbindelse ----> stationær (xp) og når man laver broforbindelsen virker det fint lige indtil det kommer til den stationære... da jeg prøvede at tildele...

mandag, 21. juli 2008, 20:40

netværksbro virker ikke på vista pc

Hej folkens, jeg har brug for akut hjælp til at sætte en netværksbro op. det er en bærbar som skal dele en trådløs forbindelse med en stationær via network bridge og et lan kabel.. problemet er bare at den stationære ikke kan komme på nettet, selvom den bærbare sagtens kan. *pm mig hvis i kan hjælpe, så ringer jeg jer gerne op for at få hjælp svar venligst hurtigst muligt... !

fredag, 11. juli 2008, 17:46

Trådløs Router - bedst til prisen?

Jeg har en af samme model, wrt54g, og har søgt lidt rundt på nettet.. og det kommer an på hvilket chipsæt der sidder inde i kassen. har hørt de første modeller skal være meget slemme til at låse fast (oplever det tit herhjemme) men de seneste producerede modeller benytter andre chip og problemet opstår derved ikke... søg evt på wikipedia for at se hvilken chip der sidder i din.

onsdag, 2. juli 2008, 16:03

SV: HDMI ingen lyd.....

på min bærbar skal jeg gå ind i afspilningsenheder og vælge hdmi'en til afspilning af lyd (vista) sikkert noget ligende du skal gøre på din jeg har nvidia grafikkort i min og er i stand til at sende lyd ud gennem hdmi??

fredag, 20. juni 2008, 13:01

udenlanske hjemmesider som sælger hardware ?

Hei jeg ville lige spørge om der var nogen herinde som kendte nogle gode udenlandske hjemmesider hvor de sælger hardware? helst med beliggenhed inden for europa kender overclockers.co.uk , men ingen andre. håber i kan hjælpe lidt

onsdag, 18. juni 2008, 22:24

SV: SV: Model bestemmelse (HP bærbar)

men hp har en universal lader til de fleste serier da batterierne kører med samme spænding. så hvis du bestiller via hp hjemmeside kommer den samme lader frem hver gang

onsdag, 18. juni 2008, 22:23

SV: Model bestemmelse (HP bærbar)

den nederste den øverste er serien nederste modellen

tirsdag, 17. juni 2008, 20:55

SV: Henter du Firefox 3 i aften?

har lige hentet det og installeret lad os nu slå den rekord,

tirsdag, 10. juni 2008, 18:15

et bundkort som understøtter raid 5?

tror sku bar jeg nupper det gigabyte det ser godt ud.. hvor ser jeg at det understøtter raid 5? (kan godt være jeg spørger dumt?)

tirsdag, 10. juni 2008, 18:11

jeg har bar været inde på asus hjemmeside fx og der kunne jeg ikk finde nogle steder hvor der stod de understøttede raid 5? hvordan kan jeg være sikker?

tirsdag, 10. juni 2008, 18:04

skal finde et bundkort som understøtter raid 5, men har lidt svært ved det.. det skal også overholde følgende kriterier. : undersøtte Intels Quadcore fsb min 1333 dual channel ram 1066mhz pc2-8500 min 4 gb ram... jeg har søgt på edbpriser, men syntes ikk at kan finde noget om det understøtter raid5? nogen som kan komme med lidt baggrundviden om emnet, ville være rart...

mandag, 9. juni 2008, 16:54

Byg selv pc ?

er der ikk noget med der er udvidet garanti på en boxed udgave fremfor en oem udgave?

mandag, 9. juni 2008, 16:45

Byg selv pc ?

så kommer det næste spg, boxed eller oem udgave?

mandag, 9. juni 2008, 16:38

Byg selv pc ?

så en q9450 til fordel for q9550 ? den er billigere i pris, så ku jeg måske få den 24 " monitor også

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.