Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 368.

torsdag, 28. maj 2015, 17:59

Forfatter: Henrik

S: CM storm TK mx green tastatur

du siger noget, havde jeg helt glemt, tak

torsdag, 28. maj 2015, 16:27

S: CM storm TK mx green tastatur

Jeg sælger mit helt nye, to dage gammelt CM storm TK tastatur med grønne MX switche. Det er helt nyt, brugt to dage, og jeg kan ikke vænne mig til det kombinerede numpad og piletaster, simpelthen. Ellers er alt perfekt. købt hos mm-vision i søndags 24/5, står til 799,- lige nu https://www.mm-vision.dk/CoolerMaster-Qu…Gaming-Keyboard Tænker noget HBO i retningen af 400, og ser helst det bliver hentet. Det befinder sig i fredericia. billeder: http://imgur.com/a/ys73z#0

tirsdag, 4. august 2009, 12:12

SV: SV: S: 32" nec commercial grade LCD

er sendt tilbage, lukker tråden..

tirsdag, 4. august 2009, 12:11

SV: SV: SV: K: 22"/24"

du må lige smidde en mail, så kan vi finde ud af det.. arbejder hele ugen, men har nok tid fredag.. mvh.

lørdag, 1. august 2009, 19:02

SV: S: 32" nec commercial grade LCD

sender den tilbage mandag, eller tirsdag.. heads up til folk der skulle have interesse..

lørdag, 1. august 2009, 18:59

SV: K: 22"/24"

skærbæk ved fredericia, har en benq E2200hd 22" full HD 1080p skærm med VGA, DVI-D og hdmi built in speakers og det hele stående.. burde kunne fremskaffe kvit.. få mdr gammel, brugt meget lidt, og fejler absolut intet.. kom med bud, og evt om du kan hente, tror jeg smed kassen ud.. mvh.

fredag, 31. juli 2009, 17:39

S: 32" nec commercial grade LCD

hej tweakere, jeg købte for et par dage siden denne fænomenale professionelle skærm, men desværre var det 32" udgaven jeg fik bestilt, istedet for 40" som det skulle have været.. jeg har kvittering, original emballage og hele pivtøjet, og har tænkt mig at bruge fortrydelsesretten, men vil da lige høre, om der var nogen der ville overtage det.(så slipper jeg også for posthus og yderligere fragtomkostninger.) købt for 5.204,00 må hentes for 4.400,00 nec Multisync LCD3215 720p, S-IPS panel, ultra-h...

onsdag, 14. januar 2009, 22:08

S: 32" philips wide CRT tv, 100hz

havde regnet med det, men kom med nogle realistiske bud så?

onsdag, 14. januar 2009, 18:10

S: 32" philips wide CRT tv, 100hz

Hej tweakere, jeg har skiftet dette tv ud med en fladskærm, og har den derfor til overs, Tv'et er overlegn til analoge tv signaler, og fejler absolut intet, og den org. stander med to hylder følger selvfølgelig med. det er et 32" widescreen CRT tv, med fladt billederør og 100hz: :hb: det har ingen ridser e.l og står nærmest som nyt.. afhentning kommer selvfølgelig til at forgå, grundet vægten.. ved 7000 fredericia, nær lillebæltsbroen.. EDIT2: lukker og smider på div salgs sider.. mvh Henrik

tirsdag, 30. december 2008, 16:19

RAM freq. Bios vs. CPUID/EVEREST

Citeret Oprindeligt indlæg af PsyCho Om den skriver 3:5 eller 12:20 er da det samme.. de skriver det bare forskelligt, men forholdet mellem tallene er det samme undskyld jeg blander mig, og det er mere et svar til din kommentar, en til selve tråden, men det er folkene bag everest, der har lavet en fejl, man forkorter altid sådanne forhold ned til mindste heltal, så 12:20 ville altså være direkte forkert at skrive EDIT: nok for at rede skjold lidt her :attention:

fredag, 21. november 2008, 16:30

V/S: 8800GTX + Kabinet

er mit bud på 600pp så noteret igen dare devil?

fredag, 21. november 2008, 15:08

B: 4870 @ 260/280gtx

er du interesseret i evt salg? hvilken model af det powercolor kort er det? http://www.powercolor.com/Global/product…asp?ModelID=560

tirsdag, 18. november 2008, 15:25

SV: V/S: 8800GTX + Vand

er org. køler til GTX kortet en alm double slot luft køler ting? hvis det er, hvad siger du så til 600pp med den på istedet for vand?

søndag, 9. november 2008, 20:27

to styresystemer på en pc

Citeret Oprindeligt indlæg af frandsen Det er noget Cisco VPN klient som skal bruges for at kunne hente licenser fra skolens licens server.. Og skolen vil ikke opgradere, til noget mere moderne kommer også lige i tanke om jeg ikke kan bruge mit gamle xp, da min bærbar er en nox og zepto skrive at komponenterne ikke understøttes af andet end vista/Linux !! såå... virker ens licens ikke til både 32 og 64 bit?? så kunne jeg jo geninstaller vista.. vmware server burde kunne klare det for dig?.. det...

søndag, 9. november 2008, 20:23

Boot problem SATA og ATA diske

du burde kunne rede den med en "rescue" konsol fra vista dvd'en, med "fix mbr".. kan man ihvertfald med XP, hvis man laver sårn en bommert.. men nap alle diske ud, undtagen din system disk, så den skriver boot record til den rigtige disk.. din master..

søndag, 9. november 2008, 19:49

Køre LAN i én browser, WLAN i en anden?

mmh.. har lidt en idé om du måske kan sætte to profiler op i firefox, og så have så den spørge hver gang.. (må du lige google hvordan du slår til)... derfra er det jo bare at indstille proxy til at dit intranet?

torsdag, 6. november 2008, 12:18

S: hardware, oprydningssalg

Citeret Oprindeligt indlæg af Jacob Hansen Uhm - Hvad skal du have for det Gforce og det 8400 ?.. altså hver for sig. Og er kortene forholdsvis "low-profile"? hvad kan du bruge helt præcist.. det geforce 8400gs er low-profile PCB, så der mangler bare en low-profile bracket..

torsdag, 6. november 2008, 12:17

Citeret Oprindeligt indlæg af mogge_dk AHH nitte. Det skal bare være sli deluxe modellen desværre. øvøvøvøvøvøv ikke noget at gøre ved må lede videre. mvh Martin. asus k8n findes ikke som sli

onsdag, 5. november 2008, 17:37

Citeret Oprindeligt indlæg af Jacob Hansen Hej -- Er du flink og kontrollere om der er S-Video på de grafikkort du har ?.. Skal bruge et til min mediacenter pc. Og har ikke lyst til at bruge 1100 kroner på et nyt. alle undtaget det gamle geforce mx.. geforce 3 og geforce 6800le er begge med tv-out.. hvis det er har jeg også et backup kort, som du kunne købe, designet til HD afspilning, geforce 8400gs, hvis det er en mediacenter PC du bygger dig..

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.