Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

tirsdag, 16. oktober 2018, 14:43

Forfatter: Uber

Fifa tråden

Super god feedback

mandag, 15. oktober 2018, 11:48

Test af TP-Link Archer C5400 Tri-Band MU-MIMO Gigabit Router

TP-Link er tilbage på Tweak.dk redaktionen med deres Archer C5400 802.11ac router med indbygget 4-ports Gigabit switch. Vi giver den fuld gas, når vi tester, om netværksudstyret kan levere, hvad vi forventer. Læs Test af TP-Link Archer C5400 Tri-Band MU-MIMO Gigabit Router

torsdag, 11. oktober 2018, 14:24

Tweak.dk tester Plantronics RIG 500 PRO Esport Edition

Vi har i denne test taget et nærmere kig på Plantronics RIG 500 PRO Esport Edition headset. Det er som navnet antyder et headset der er optimeret til gaming, og det er da også især bygge- og lydkvaliteten der imponerer. Læs mere om Tweak.dk tester Plantronics RIG 500 PRO Esport Edition HER

onsdag, 10. oktober 2018, 09:25

Intel annoncerer officielt deres 9. generation Coffee Lake refresh

De figurerer helt sikkert mange historier fra jungletrommerne, og det er svært helt at skelne på sand og falsk. Vi håber snart at kunne teste performance af selv.

tirsdag, 9. oktober 2018, 15:48

Intel annoncerer officielt deres 9. generation Coffee Lake refresh

Intels 9. generations Coffee Lake refresh byder bl.a. på Core i9 flagskibs CPU og 9. Generation Basin Fallas refresh med 18 kernet i9 9980XE flagskibs CPU. Intels 9. generation core familie kommer først og fremmest til at overtage mainstream markedet, hvorfor den også er den første som vi vender. I denne serie kommer vi til at opleve tre oplåste SKUer: - Core i9-9900K - Core i7-9700K - Core i5-9600K Intel annoncerer officielt deres 9. generation Coffee Lake refresh. Læs mere HER

tirsdag, 9. oktober 2018, 13:49

Tweak.dk tester noblechairs HERO Gaming Chair

noblechairs er ikke nogen ny samarbejdspartner her på redaktionen, men så meget har vi heller ikke set til dem. Men nu er de altså tilbage med deres noblechairs HERO stol, som vi har kastet blikket på i dagens anmeldelse. Læs test af noblechairs HERO Gaming Chair HER

tirsdag, 9. oktober 2018, 13:46

Tweak Build Vlog - Zooda Build

Fra tid til anden søger vi ud fra egne rækker, og laver et projekt med andre, der beskæftiger sig med nogen af de samme emner vi selv finder interessante. Dette blev grundstenen i dette projekt, som vi har iværksat sammen med Corsaor og MSI, som resulterede i et nyt gaming og streaming build til den danske streamer, Zooda aka. Stefan, som streamer via Twitch. Læs mere om Tweak Build Vlog - Zooda Build HER

mandag, 8. oktober 2018, 10:49

High tower / Bigtower

Hvad med det nye Cosmos?

fredag, 5. oktober 2018, 12:50

Tweak.dk tester Assassin's Creed Odyssey

Vi har fået fingre i den nyeste titel i Ubisofts Assassin's Creed serie, Assassin's Creed Odyssey, som har udgivelsesdato d. 5. oktober 2018, under et år efter det seneste anmelderroste Assassin's Creed Origins. Kan det nye spil leve op til sin forgænger? Læs med når vi tager et kig. Læs test af Assassin's Creed Odyssey HER

torsdag, 27. september 2018, 08:20

Tweak.dk tester MSI GeForce RTX 2080 Ti Gaming X Trio

Den nye NVIDIA RTX serie af grafikkort har for alvor gjort sit indtog på det store, vide hardware marked, og Tweak.dk har allerede testet to 2080 kort. Nu er tiden kommet til, at vi skal kigge på storebroderen 2080 Ti, hvor der på papiret er dømt smæk for skillingerne. Læs med når vi tester MSI GeForce RTX 2080 Ti Gaming X Trio. Læs test af MSI GeForce RTX 2080 Ti Gaming X Trio HER

torsdag, 27. september 2018, 08:04

Farve kombination

Farver afspejles jo ofte i ens egne præferencer. Jeg er f.eks. en "RGB-fyr", men det er mine kollegaer så ikke. Derfor er denne sammensætning noget du selv må arbejde dig fremtil, IMO. Et lille forslag kunne være at tjekke andres computere - f.eks. via Instagram, hvor man drukner i billeder af fede computere.

onsdag, 26. september 2018, 15:24

Køb af GeForce 2080

Citeret fra "Gripen90" Er spændt på hvordan Duke kortet er med køleren mht temperatur og støj. Har også tænkt meget på om jeg skulle bestille MSI RTX 2080 Ventus kortet i stedet for, da det har en ret interessant køler. Så laver du lige en test til os af det :-)

onsdag, 26. september 2018, 12:17

Køb af GeForce 2080

Citeret fra "Mherloev" Spændende. Hvilket Ti kort er der tale om, og når testen ud inden de kommer på lager i diverse webshops? Flere er på vej til os fra Ti modellerne, og vi starter med TRIO Ti fra MSI. Hertil kommer MSI DUKE osv.

onsdag, 26. september 2018, 11:35

Køb af GeForce 2080

Citeret fra "lmg" Hej. Jeg venter spændt på anmeldelsen af Duke kortet 👍 Forventer snart kortet rammer redaktionen. Inden da, kommer der et RTX 2080 Ti test.

tirsdag, 25. september 2018, 15:41

Køb af GeForce 2080

Citeret fra "Gripen90" Jeg ved elgiganten havde MSI RTX 2080 Duke OC 8GB til 6199kr, jeg ved dog ikke om de stadig har det. Jeg forudbestilte selv et, da jeg så det til den pris. Ellers dette til under 6500,- https://www.proshop.dk/Grafikkort/GIGABY…fikkort/2678481 DUKE er også snart at finde test af på Tweak.dk

mandag, 24. september 2018, 12:30

Tweak.dk tester MSI GeForce RTX 2080 Sea Hawk X

Den værste bølgegang fra lanceringen af RTX 2080/2080 Ti er ved at køre på det sidste. Dermed ikke sagt vi ikke har bunker i pipeline til jer på de nye RTX grafikkort. Vi har endnu et grafikkort fra MSI i testbænken. Denne gang er det deres nye RTX 2080 Sea Hawk, som kommer med integreret 120mm AIO køling. Læs Tweak.dk tester MSI GeForce RTX 2080 Sea Hawk X HER

fredag, 21. september 2018, 18:27

Køb af GeForce 2080

Citeret fra "lmg" Hej. Jeg vil købe et GeForce RTX 2080 kort. Jeg ved ikke om jeg skal købe et founders edition eller et tredjeparts kort. Hvad er jeres anbefaling? Mvh. Lmg Personligt ville jeg tage et aftermarket 2080. Her vil du ofte få bedre køling, mere lydsvagt grafikkort og bedre strømdesign end på FE.

torsdag, 20. september 2018, 07:27

Tweak.dk tester MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio

NVIDIA kæmper en brav kamp om at holde traditionen i hævd med en ny grafikkortsarkitektur hvert andet år, og det ser ud til at lykkes med lanceringen af deres nye Turing GPU i 2018. Vi har modtaget MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio og deres MSI GeForce RTX 2080 8GB Sea Hawk, og starter ud med en gennemgang af først nævnte. Læs Tweak.dk tester MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio HER

lørdag, 15. september 2018, 14:59

Officielle gaming benchmarks på NVIDIA GeForce RTX 2080Ti & RTX 2080 viser imponerende performance i 12 spil

Alt imens vi selv knokler på vores GeForce RTX 2080Ti og RTX 2080 tests til jer, så dukker der konstant nye lækkede informationer op. I fremsendte guide guides, dukkede der officielle gaming benchmarks op, som vi dog stadig vil anbefale med tager med et forbehold og venter på third-party benchies. De giver dog en klar indikationer om at der er lagt i kakkelovnen på performance fronten i moderne spiltitler i 4K med Ultra settings. Læs mere om Officlelle gaming benchmarks på NVIDIA GeForce RTX 20...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.