Søg i resultater

Søg i resultater 1-15 af 15.

onsdag, 13. juni 2018, 07:57

Forfatter: fuskeren

V: Lenovo Ideapad 510s - 940mx

Det kommer an på hvor du sælger den, det er en forholdsvist stilfuld computer. Herinde ville jeg gætte på 2-3000, men du ville nok kunne få lidt mere på DBA.

onsdag, 6. juni 2018, 14:09

Hjælp til hvilken bærbar

Hvis du kan smide 1399 mere er https://www.elgiganten.dk/product/pc-tab…r-computer-sort helt udmærket.

torsdag, 23. november 2017, 14:25

Steam salget starter imorgen

H1Z1 er på tilbud til 5€

onsdag, 30. august 2017, 07:24

Jeres Baggrund

Citeret fra "Uber" Citeret fra "fuskeren" Debians Default. Need them pictures :-) You got it

tirsdag, 29. august 2017, 09:52

Jeres Baggrund

Debians Default.

fredag, 10. februar 2017, 16:16

hjælp til valg af dele til byg selv, gamer pc til 6000kr.

Nu har jeg ikke kig efter i krogene, men du kunne også se på f.eks http://topdata.dk/product.asp?product=10941 Lidt mindre PSu, men stærkere graffikkort og nyere processor.

mandag, 30. januar 2017, 11:28

Hosting med mulighed for telefonsupport

Jeg mindes ikke at gandi.net har telefon support, derudover har der aldrig været problemer med mine webhoteller hos Surftown, prisen er heller ikke slem i forholdet til hvad du får ud af det.

torsdag, 17. november 2016, 12:37

Ny gamer computer.

Jeg ville helt klart vente og se om du kunne få nogle dele eller en helt computer nu hvor black friday er lige om hjørnet, det har jeg selv tænkt mig

mandag, 27. juni 2016, 06:44

Hosting med mulighed for telefonsupport

Det kommer helt an på prislejet, for jeg ved at du hos "premium" løsningerne hos Surftown får telefonsupport.

torsdag, 16. juni 2016, 16:54

"stuck pixel" på helt ny skærm

Citeret fra "emilpapis93" Som du selv nævner er de rimelig irriterende med kravende til mængden af døde pixels. Ville helt sikkert bare bruge returretten, tror ikke de vil erstatte med kun 1 pixelfejl. Jeg ville dog stadigvæk oplyse om fejlen, det er rimelig douche bare at sende den videre

torsdag, 2. juni 2016, 07:39

Hvad laver I når I ikke gamer?

Citeret fra "BPM" Citeret fra "LowIceDK" Citeret fra "BPM" arbejder i den mest sørgelig virksomhed som alle kender og mange hader, hvor ledelsen gang på gang skyder sig selv i foden og vi på gulvet tager skraldet... ellers køre jeg på min ælskede MC , passer huset og driller konen og hunden Du bliver nød til at fortælle hvad det er for en virksomhed.. Jeg gætter på enten DSB, DONG, Mærsk eller SKAT. næ du skam ingen af de firmaer, selvom jeg lige har søgt nyt job i et af dem ... Gætter på PostD...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.