Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 148.

onsdag, 26. september 2018, 11:48

Forfatter: Senosk

Ny i Danmark. Forventninger til black friday.

Citeret fra "Asser90" Citeret fra "Senosk" Citeret fra "bauner" Uden at ville lyde som en sur gammel mand, så er Black Friday bare endnu noget amerikansk vi har taget til os. Hvis rabatten bare var lige så stor som i USA, ville det være fedt. Jeg har endnu ikke købt noget fordi det var Black Friday, og kommer sgu nok heller ikke til det. Held og lykke med det Halloween er oprindeligt europæisk, hvis man lige gider læse lidt på historiebøgerne Valetines Day har en lille smule med kristendom og r...

onsdag, 26. september 2018, 01:29

Citeret fra "bauner" Uden at ville lyde som en sur gammel mand, så er Black Friday bare endnu noget amerikansk vi har taget til os. Hvis rabatten bare var lige så stor som i USA, ville det være fedt. Jeg har endnu ikke købt noget fordi det var Black Friday, og kommer sgu nok heller ikke til det. Held og lykke med det Halloween er oprindeligt europæisk, hvis man lige gider læse lidt på historiebøgerne Valetines Day har en lille smule med kristendom og romerriget at gøre, hvis man lige gider læse...

torsdag, 20. september 2018, 22:34

Det er yderst sjældent, at der er lige så vilde tilbud som i USA. Jeg tror at tilbuddene ligger på max 60%.

mandag, 17. september 2018, 06:53

Udvide hukommelse på en Tablet PC

Du kan smide mere hukommelse, men spillet skal ikke installeres på Micro-SD-kortet, da kortet vil være for langsomt til at kunne køre spillet. Så skal du installere det på selve tablettens HDD.

tirsdag, 11. september 2018, 22:03

File Explorer bliver ved med at åbne?!

God aften Siden i går engang, så har jeg oplevet at File Explorer (Stifinder?) åbner hver gang, at jeg lukker et spil ned, som jeg har spillet via Steam. Jeg har forsøgt både dette https://answers.microsoft.com/en-us/wind…57-c87eae7c0907 og dette https://support.microsoft.com/en-us/help…orrupted-system Det har ikke rigtigt virket. Hm. What to do? Jeg bruger Win10. Vh.

tirsdag, 4. september 2018, 17:17

Rygsæk - Hvad har i?

Jeg købte denne i lørdags til 559 kr i Odense https://www.eastpak.com/oc-en/collection…25H+00+999.html

onsdag, 22. august 2018, 16:40

Nye højtalere, hvilket?

Ville også rigtigt gerne køre med dedikeret musikanlæg igen, men har ikke pladsen pt. :c Men tak for forslag.

tirsdag, 21. august 2018, 22:41

Nye højtalere, hvilket?

Ohøj! Mit højtelskede sorround-anlæg stod desværre af i går eftermiddags efter 15 år og nu søger jeg derfor et nyt anlæg/højtalersæt til min PC. Krav: 2.0 el. 2.1 Max 1.500 kr.. - Kan prisen holdes under 1.500 kr, så vil det være perfekt! Højtalerne må ikke være for store - De skal nemlig dele bordplads med min PC og to skærme. Jeg bruger mine højtalere primært til musik og gaming, indimellem også serier og film, så lyden må meget gerne være god. Jeg ved godt, at den kan være begrænset til 1.500...

torsdag, 26. juli 2018, 00:17

Projekt "Caution! Overclocked" - CrossFire 7970 / X58 Extreme / Xeon / Corsair 800D

L Citeret fra "AT0MAC" Jeg er stadig i live, er ikke helt smeltet væk endnu... jeg venter bare på pakker som sædvanligt, dele til moddet. Jeg vil afsløre, at temaet har udviklet sig og vil være bil inspireret! Til dels fordi den blå farve jeg skal bruge minder mig om farven nogle sports biler bruger. Så noget lys, carbon, varme afledende tape, maling og andre ting, og moddet vil blive epic. Men malingen alene er ret svært for at få mine hænder omkring, så må være tålmodig.... vær tålmodig for at...

søndag, 22. juli 2018, 01:02

Lenovo Thinkpad X270 vs X280

Hvis den kun skal bruges til dagligt brug, såsom alm. internet, Office-pakken og Youtube, så er X270 god nok. Ingen grund til at betale 6000 kr mere.

fredag, 20. juli 2018, 21:59

Podcasts på computer og telefon?

Hvad med Anchor? https://anchor.fm

fredag, 20. juli 2018, 18:50

Kan det mon betale sig at købe nye patroner el. ny printer?

Citeret fra "doitttt" jeg har billig løsning til dig Canon Pixma MG3550 bruge scanner i den printer så har du multi printer køb laserprinter til 399kr det er denne https://www.computersalg.dk/i/3212657/le…ter-farve-laser den har 1400 sider i sort og farver så der til stykke tid Det er en god idé, men jeg gider ikke have mere elektronik stående end jeg har i forvejen og slet ikke når det skal stå på en reol, som jeg har skrevet til Yupper. Jeg vil helst foretrække at det er samlet det hel...

fredag, 20. juli 2018, 18:41

Citeret fra "Yupper" ALDRIG og jeg siger ALDRIG blækprintere fra Epson, har selv været den uheldige ejer af flere gennem tiden, og de bliver mere og mere kritiske med patroner, dvs. uoriginale skal du være mere en heldig med at kunne få til at fungere. Jeg har hjulpet adskillige mennesker med deres printere ligeså med diverse problemer fra Epson. Den sidste printer jeg havde var pga. pladskrav fra min bedre halvdel, valget faldt på en workforce 2650 da den også skulle kunne skanne flere sider a...

lørdag, 14. juli 2018, 23:17

De er rigtig dyre, men den her har da også printet rigtig mange sider ud og har levet sit liv siden den blev købt i Fona for .. eh .. 4-5 år siden. Min mor brugte den til hendes webshop og til andre ting. Jeg tænker mere om det kan betale sig, at købe nye patroner til den, når den har stået stille med de nuværende tomme patroner i 1½ år efterhånden eller om jeg skal ud og investere i en ny printer. Jeg printer også gerne i farver. Jeg har kigget på denne fra Epson - Expression Premium XP-6005.

lørdag, 14. juli 2018, 02:42

Hej alle. Det er sådan at jeg tænker, at jeg skal have en ny printer, da den nuværende er en jeg har arvet efter min mor. Den har desværre ikke været tændt i lidt over 1½ år, dels fordi den har manglet blæk og pga. flytning. Det er en printer, som vi har været super glade for, men jeg tænker at den nok er tørret ud eller andet, så det ikke vil kunne betale sig at smække nye patroner i printeren - De koster min. 152 kr. Det drejer sig om en Canon Pixma MG3550. Jeg er ude og lede efter en, som er ...

mandag, 9. juli 2018, 00:42

Projekt "Caution! Overclocked" - CrossFire 7970 / X58 Extreme / Xeon / Corsair 800D

Citeret fra "AT0MAC" Citeret fra "Senosk" Citeret fra "AT0MAC" Jeg sad lige og regnede på hvis nu jeg havde brugt de samme penge som jeg har brugt på projektet her, men på ny hardware istedet. Det er egentlig lidt deprimerende, for er ret sikker på det ville have slået Killer Panda i performance, selvom det koster under 3x så lidt som jeg har brugt på den maskine... Regnet ud i danske KR. Nå men, pyt med det, pengene er brugt og det her er garanteret mere sjovt og udfordrene end bare at klaske ...

søndag, 8. juli 2018, 18:50

Citeret fra "AT0MAC" Jeg sad lige og regnede på hvis nu jeg havde brugt de samme penge som jeg har brugt på projektet her, men på ny hardware istedet. Det er egentlig lidt deprimerende, for er ret sikker på det ville have slået Killer Panda i performance, selvom det koster under 3x så lidt som jeg har brugt på den maskine... Regnet ud i danske KR. Nå men, pyt med det, pengene er brugt og det her er garanteret mere sjovt og udfordrene end bare at klaske noget nyt sammen. Selv hele den her jagt p...

tirsdag, 3. juli 2018, 14:10

Er RGB-lys ved at stikke helt af?

For en måned siden så jeg, at Youtuberen Bitwit havde fået en kasse fra Lian Li med et RGB-kabel .. vel og mærket 24 pins! Nu har han så lige lagt en ny video op, hvor han fremviser et RGB-strømkabel. Hvad bliver det næste mon?

onsdag, 27. juni 2018, 16:25

Overføre billeder fra en mobil med knust display. How?

Desværre har den ikke gemt dem på mit Google-drev. Oh well, så må jeg se dem som tabt. Har sat min nye telefon til at sende backup til min NAS.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.