Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

lørdag, 29. september 2018, 22:44

Forfatter: dwmc

Anbefalinger til en billig smartphone?

moto g5s er også en fed telefon til prisen https://www.proshop.dk/Mobil/Motorola-Mo…ual-SIM/2638411

tirsdag, 4. september 2018, 17:08

Rygsæk - Hvad har i?

jeg har en northface big shot super taske hvis man er bred over skuldrene :-) '

mandag, 3. september 2018, 17:31

Opgradering af bundkort og cpu

altså 1600x er absolut mere fremtids sikret :-) så den ville jeg tage over 1400 any day :-)

mandag, 3. september 2018, 11:27

Sælger; AMD Ryzen 5 1400 & 1600x der er ellers ok pris på brugt processor lige der :-)

mandag, 27. august 2018, 13:03

man kan ofte finde folk der sælger cpu og bundkort samlet. købte selv et asus mb med en ryzen 1700x for 2500 i starten af i år så jeg sparede 1500-2000+ i forhold til ny pris. det er selvfølgelig lidt overkill til dit brug men folk opgraderer tit så der kan absolut være penge at hente. der er vel egentlig ikke dens tore forskel i hverdags brug mellem amd og intel cpu'er lige for tiden. et nyt ryzen build kunne være noget alla det her https://www.computersalg.dk/i/4476214/amd-ryzen-5-2600? https:...

mandag, 27. august 2018, 10:51

ryzen kunne vel også være en mulighed :-) jeg ville nok kigge brugt hvis det var mig :-) enten her på tweak eller på hol/hwt

søndag, 26. august 2018, 14:36

det var en gammel svend XD havd er budgettet til cpu og bundkort ? for det er lidt det der sætter grænsen for hvad man kan få. du skla nok overveje om det skal være nyt eller brugt. skal det være nyt så skal i nok ud i nye ram også for det der giver mening at købe nyt skal bruge ddr 4 ram :-) det samme kan egentlig også siges om brugt der er det bare sjældent at man ka få ram med også :-) /dwmc

tirsdag, 21. august 2018, 19:48

NVIDIA præsenterer deres nye RTX 20xx serie - alt du skal vide (video)

tja et 2070 bliver nok også voldsomt dyrt. der hvor det faktisk er interresant for rigtig mange er jo deres "low end" kort og hvad prisen bliver på dem

fredag, 3. august 2018, 12:10

Hjælp til hvilken hardware i ny selv byg

tror du bliver træt af kun at have en 120gb ssd. hvad er det for spil du vil bruge den til ? hvios det er de nyeste trippel A spil så ville 6 gb 1060 kortet give emre mening hvis det bare er esports ting så ville et 1050 også kunne gøre det. jeg vil sige hvis du skal bygge den selv så shop på andre sider også for så kan du nok få en markant bedre pris alt i alt :-)

fredag, 3. august 2018, 12:07

Hvor kan man få Windows 10 til billige penge?

ellers allkeyshop.com eller kinguin.com

lørdag, 14. juli 2018, 14:51

Nyt Grafikkort, hvilket

prøv at give kortet en tur først :-) så ny kølerpasta og renset alt støv ud og så se om det kan virke :-) ellers så smid en AIO køler på mener det er fractal der laver mounts til den slags :-)

lørdag, 14. juli 2018, 14:48

Projekt "Caution! Overclocked" - CrossFire 7970 / X58 Extreme / Xeon / Corsair 800D

jesus det er da lidtr af en opgave du har sat dig selv på XD hvad med at male det højglans rød og så hvidt på indersiden ??

fredag, 6. juli 2018, 12:28

Hjælp til Ryzen 2200g build, der kan opgarderes senere

Hyper Evo 212 burde uden problemer kunne køle den også med et overclock.

fredag, 6. juli 2018, 11:16

Hjælp til Ryzen 2200g build, der kan opgarderes senere

650 watt burde være ganske fint også med et high end grafikkort :-) kan varmt anbefale et define c det kan man også få uden vindue i, det er lækkert at bygge i og har super gode støvfiltre.

tirsdag, 3. juli 2018, 20:41

Er RGB-lys ved at stikke helt af?

når man tænker på hvor mange rgb fyldte maskiner der bare bor under et bord (min egen inklusiv) så ja det er ved at stikke lidt af XD

onsdag, 27. juni 2018, 23:07

Overføre billeder fra en mobil med knust display. How?

god ide :-) hvis den alligevel er totalt skadet så kan man lige så godt prøve

onsdag, 27. juni 2018, 12:30

hvis den gemmer fotos automatisk er det til drive men du kan jo være heldig at den gjorde det :-) Edit: lige et link for at gøre alt nemmere https://drive.google.com

tirsdag, 26. juni 2018, 19:46

det lyder sgu som om det er virkelig op ad bakke. måske kan du finde et backup værktøj som det der findes til samsung :-)

tirsdag, 26. juni 2018, 16:36

hold da op når du træder på ting så gør du det med stil XD den står sgu nok ikke til at redde :-/ kan du få den til at reagere på nogen måde ved at røre ved skærmen ?? min tanke var at man kunne sjusse sig til hvor man skulle trykke ca ved at kigge screenshots på nettet eller noget ;-)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.