Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 84.

torsdag, 23. september 2010, 00:14

Forfatter: Chick

Langsom internetforbindelse :-(

Hey tweakers. Vi har for nylig fået 20/2 mbit hos Perspektiv bredbånd. Jeg er online på min stationære via netkabel og min kammerat er trådløs på hans stationær via trådløs usb dongle fra BELKIN (vist nok, jeg undersøger det lige i morgen tidlig...) Jeg har ik meget forstand på det, men jeg har fået at vide jeg burde trække det meste af hastigheden, men min download hastighed kommer sjældent over 8mbit, hvorimod min kammerats forbindelse er på 23mbit! Hans computer er WAY old, min er også et par...

lørdag, 15. maj 2010, 19:40

S: Siberia V2 Headset + GFX

siden det er et headset du har vundet, følger der så ikk kvitt. med?

mandag, 3. maj 2010, 19:57

iPhone 3G 16GB - Hvid, helt ny.

Jamen reflecter.. det er jo slet ik noget jeg gider diskutere med dig. Eller for den sags skyld, noget vi ska diskutere her i tråden. Der er TALE om en 3G, som der tydeligt står i overskriften. At du så ik kan gætte dig frem til om det faktisk er en 3G eller en 3GS, det ka ik være mit problem. Jeg er da sikker på trådstarter godt ved hvad han sælger! "Jeg kan ik læse om det er en 3GS".. say what? Du har jo netop selv lige skrevet overskriften på tråden, som jo er 3G.. Så inden du kalder nogen fo...

søndag, 2. maj 2010, 13:43

iPhone 3G 16GB - Hvid, helt ny.

reflecter, hvis nu du læste overskriften på tråden, så blev du måske lidt klogere. ;-) Og som ovenstående skriver, så hold jer dog til det relevante.. Uden tvivl, så kan han sagtens få i hvert fald 3500,-. :-)

onsdag, 3. marts 2010, 20:01

Chicks handel med McM|

http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=123024&sid= Hurtig handel, McM| overfører penge, jeg sender varen samme dag. Idag modtaget pakken - + herfra!

torsdag, 25. februar 2010, 09:00

S: Samsung SE-224 DVD Writer

Så ka vi vist godt sige den er solgt til McM.

onsdag, 24. februar 2010, 22:51

S: Samsung SE-224 DVD Writer

Købt hos getmore.dk i sin tid.. er ca. 1 år gammel, ingen ridser, virker som den skal. Sælges i orig. emballage. Er brugt ganske få gange, og ser ud som ny. :-) External DVD±RW CD Write Speed: 48x DVD Write Speed: 22x USB 2.0. Kan hentes i Nr. Sundby, eller sendes, køber betaler porto. HBO: 200,-(?) Den ska sådan set bare ud. :-)

onsdag, 24. februar 2010, 17:59

K: PS3 Slim

Min. 120GB. Gerne med spil, film og hvad ellers i kan finde på. Selvfølgelig også controller(s). Ser gerne der er kvitt. med. Dog ikke et krav. Ingen ridser eller skrammer. Og skal virke upåklageligt. Prisen er omkring de 2000. Bytter også gerne med min iPhone 3G 8GB. (Penge +/- til dig eller mig, finder vi ud af sammen!) Anyone?

onsdag, 24. februar 2010, 17:56

S: PS3 80 GB + spil, meget god stand

Er den stadig til salg?

tirsdag, 5. januar 2010, 12:41

iPhone 3G 8GB -> Sony Ericsson X1

Fissan, det er noteret =)

tirsdag, 5. januar 2010, 01:47

Hey igen. Nej, er desværre ikke interesseret i din HTC. Synes ikk den er så pæn

onsdag, 30. december 2009, 00:18

Det ska jeg nok huske på, Niklas.

tirsdag, 29. december 2009, 00:07

Hey Niklas. Tak for tilbuddet, men ellers tak. Havde det været en lidt anden model end TytnII så kunne jeg måske ha været intra. Chick.

mandag, 28. december 2009, 18:28

S: Logitech G35 - Nye, men uden kvittering.

Det bare helt i orden Illanair Tiden er ik noget problem, har et headset jeg stadig kan bruge lidt endnu :p

torsdag, 24. december 2009, 00:38

S : 50" Samsung Plasma solgt

Hey Artisan. Hvis du ikk har solgt det i morgen, eller de efterfølgende dage, så er jeg intra. Min mor er på udkig efter så stor format, men synes det mange penge for et nyt, hehe. Så jeg giver endelig besked 1. juledag. Håber lidt på folk ik gider ud og køre i morgen :p EDIT: hva med garanti/kvittering?

tirsdag, 22. december 2009, 18:36

S: Logitech G35 - Nye, men uden kvittering.

400,- afhentet i Nr. Sundby. Bor der selv EDIT: Og den dims ved USB du snakker om, hvad er det? :p

torsdag, 3. december 2009, 13:41

iPhone købt d. 10/9-09 hos 3 i Aalborg - så der er stadig garanti. Simlåst til 3 selvfølgelig. Får den gerne åbnet hos 3 hvis dette ønskes. Lidt nærmere info: * Kvitt. haves. Samt orig. emballage og al tilbehør medflg. * Ingen ridser/skrammer da jeg altid har haft den i en lille sok. Går meget op i at vedligeholde mine telefoner! * Har været brugt i de par mdr. jeg har haft den. Men den fremstår stort set som ny og fungere 100%. Jeg havde alt for store forventninger til denne telefon. Og desværr...

onsdag, 2. december 2009, 16:57

K: iPhone 3G Black Odense

Hey, undskyld mit lidt sene svar. Jeg er fra Aalborg. Ved godt det lidt langt væk, men vi ka måske finde ud af noget med jeg ka levere. Sku ik være noget prob. Vi ka ta den i pm hvis det er. =)

søndag, 29. november 2009, 23:49

K: iPhone 3G Black Odense

Har en til salg. Købt d. 10/9-09 hos 3. Ulåst, med orig. emballage samt kvitt. Ingen ridser eller skrammer. Går MEGET op i at passe på den, hehe. Så den ser jo stadig helt ny ud Hvad har du i tankerne ang. pris?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.