Søg i resultater

Søg i resultater 1-7 af 7.

fredag, 31. august 2018, 23:14

Forfatter: MFPedersen

K: Radeon HD7870 eller R9 270X

Der er en der sælger et Asus HD7870 DirectCUII ovre på https://www.hardwareonline.dk/koebsalg.a…d=11&tid=914417

torsdag, 1. september 2016, 11:38

Hvilket Z170 bundkort?

Hvis du gerne vil have den røde farve på bundkortet og MSI/ASUS, så er der egentlig kun nedenstående kort omkring de 1000,-: MSI Z170A TOMAHAWK (900-1100,-) MSI Z170A GAMING M3 (1000-1200,-) Z170 PRO GAMING (1100-1200,-) Af de tre kort ville jeg vælge enten MSI TOMAHAWK eller ASUS Pro Gaming. Rent performancemæssigt ligger de to kort meget tæt på hinanden, featuremæssigt er der nogle forskelle, men ikke det helt store.

onsdag, 31. august 2016, 20:04

Svarene er...

1. Airflow Control Technology 2. 22%

onsdag, 31. august 2016, 13:25

Ny PC - gode råd søges

Citeret fra "ShoutingSeeker" Fint system. Jeg har dog en indvending imod din PSU, da den er ALT for kraftig. Dit system vil ikke trække mere end ca. 250 watt, med OC ca. 275 watt. Personligt synes jeg det er en god idé, at gå efter en AIO køler til din CPU, man skal bare ikke vælge de billige, da man som oftest får hvad man betaler for. Og det er ikke rigtigt at pumpen larmer, eller jo, i de billige. Køber man kvalitet, så larmer de bedste ikke mere end fx de store Noctua luftkølere. Kig evt. e...

onsdag, 31. august 2016, 10:10

Ny PC - gode råd søges

Citeret fra "emilpapis93" Hvis du skal spendere den slags penge til en PC skal du altså have flyttet rundt på budgettet så du kan erstatte 1060 med et 1070. Den der vandkøler gør ikke så meget godt, den er bare dyr og så sidder der en pumpe der larmer unødigt Hvis du alligevel ikke skal overclocke den helt vildt, er en anstændig luftkøler rigeligt. Drop den sidste blæser du har jo CPU/GPU der sørger for outtake, samt mindst en i fronten til at suge ind. Som sagt, skal du ikke overclocke den for...

tirsdag, 30. august 2016, 21:52

Ny PC - gode råd søges

Hej alle på Tweak.dk Jeg står overfor at genoptage gaming, og har derfor brug for en erstatning for min 10 år gamle stationær. Jeg er ude efter noget der ikke fylder så meget og er forholdsvist støjsvagt. Den skal primært bruges til WoW, WoT, GTA V, DOTA ol. Jeg har kigget på nedenstående, men kunne godt bruge nogle gode råd hvis andet kan anbefales. Mit samlede budget er omkring de 9000 kr. dog er billigere alternativer også velkomne. Kabinet: Fractal Design Define Nano S Window Kabinet-køler: ...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.