Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 54.

fredag, 15. juni 2018, 19:59

Forfatter: Orillion

SOLGT Crucial DDR4 2133MHz 4GB SODIMM

Sælger disse ram der stort set ikke er blevet brugt. Det er tale om Crucial DDR4 2133MHz 4GB SODIMM 260 pin´s Der er stadig garanti på dem. HBO 150 kr

torsdag, 7. juni 2018, 19:33

Hastighed på Samsung evo 970 ssd

tror jeg har måske har fundet fejlen. Den har kode 40 hæhæ m.2 port 2 er kun pcie 2.0 hvor 1 er pcie 3.0 grunden til jeg valgte 2 var så jeg slap for og flytte et sata kabel fra SATA 1 som bliver disabled når man smider et drev i på m.2 port 1

torsdag, 7. juni 2018, 18:23

Hastighed på Samsung evo 970 ssd

Har lige fået købt mig en Samsung evo 970 250 GB ssd. Tester den så og syntes ikke helt jeg burde få de hastigheder jeg skulle have. I kan se det vedhæftede billede. PC består af AMD Ryzen 5 2600 Processor MSI X470 GAMING PLUS Corsair Vengeance LED DDR4 3200Mhz 16GB Samsung evo 970 250 GB Samsung evo 860 500 GB WD 1TB Nvidia Geforce GTX 1070 Nogen der kan komme med bud på hvad der er galt.

lørdag, 19. maj 2018, 22:25

køling til m.2 drev

Hvor sender EK fra ? gider ikke til og bøvle med told

fredag, 18. maj 2018, 19:37

køling til m.2 drev

computer salg har rent faktisk den heatsink på deres webshop https://www.computersalg.dk/i/3686249/ek…cks-ek-m-2-nvme

fredag, 18. maj 2018, 15:33

køling til m.2 drev

Den fra ekwb havde jeg også selv kigget på. Sjovt nok ikke mange butikker der har den her i Danmark

fredag, 18. maj 2018, 13:34

køling til m.2 drev

Skal ud og have mig en m.2 ssd. Så vidt jeg har læst mig frem til kan de kan blive noget toasty, så ville smide en heatsink på den. De af jer der har m.2 i jeres maskine hvad har i gjort og hvad kan i anbefale ?

torsdag, 28. juli 2016, 14:58

Problem med lyd i windows 10

Har en kammerat der har et for mig lidt wierd lyd problems i windows. Alt lyd fra f.eks skype og windows lyde kommer ud igennem hans pc højtalere. Lyden er er perfekt Lyd fra spil, youtube og tidal kommer ud igennem hans headphones. Lyden her er forvrænget og man kan næsten ikke høre stemmerne. Dette gør den også selvom headphonnes er sat til default.

fredag, 23. oktober 2015, 16:00

Problem på Telia bredbåndsforbindelse

Har haft fat i Telia idag. De ville godt have jeg gik ind på netkortet og ændre speed Speed & Duplex fra auto negotiation til 100 Mbps Full Duplex. Forstår bare ikke lige helt det skulle have noget med sagen og gøre. Nogen der kan give en forklaring på det. Problemet har som sagt ikke været der hos andre udbydere

fredag, 23. oktober 2015, 14:38

gør det ikke. Har kun testest i chrome ( har virket ved de andre udbydere jeg har haft uden det problem. )

fredag, 23. oktober 2015, 11:28

Er der nogen af jer her på siden der har bredbånd fra Telia der på Windows 10 i Google Chrome får følgende besked som er meget random ? Denne webside er ikke tilgængelig ERR_NAME_RESOLUTION_FAILED Efter beskeden kommer i browseren så kan den godt finde på selv og gå videre til den side jeg prøver komme ind på, og nogen gange skal jeg lige give den engang F5

onsdag, 30. september 2015, 19:06

Cooler Master Centurion 5 II

Sælger dette Cooler Master Centurion 5 II kabinet. Supports up to five fans and provide extreme airflow with substantial performance Removable I/O module for flexible adjustment to your PC placement Front 140 mm Blue LED on/off fan provides excellent cooling to HDDs CPU retaining hole for easy CPU cooler installation Cable management for quick cable routing and neatness PSU bottom fan can be setup facing upwards / downwards (filter included) Grundet isætning af andet grafikkort der var længere e...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.