Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 516.

onsdag, 29. oktober 2008, 10:03

Forfatter: Ajak

Pc Vil ikke starte

Det er ikke nogen der har prøvet noget ligende ?? Den tænder lige 2 sec og slukker igen ):

tirsdag, 28. oktober 2008, 11:23

Pc Vil ikke starte

Hej Prøvede at bytte en pc rundt til et andet kabinet. og nu har jeg det problem at når jeg prøver at tænde den vil den ikke ?? Den tænder lige i 2 sec og slukker igen ?? nogen der ved hvad det kan skyldes ??? Det er et MSI Board noget Neo 2 platin og en A64 cpu

torsdag, 18. januar 2007, 22:37

Problem med Bip lyde under internet..

Lyden kommer fra mit bundkort af et sted.. Har prøvet at afinstallere Lydkort og chipset drivere og prøvet med nogle andre. uden held

søndag, 14. januar 2007, 12:22

Det hjælper ikke at skrue ned for mine speakers.. desværre ! og Pc Speaker den har jeg ikke i. så ved næsten ikke hvordan pokker det fungere

lørdag, 13. januar 2007, 22:48

Hej Har et noget surt problem, har lige fået min windows installeret, og sat op med drivere osv.. det hele er som det skal være, Næsten hver gang jeg bruger scroll på nettet kommer der bip lyde. og der er ikke noget mere sygt at høre på end dem ! Så håber der er nogle der kan hjælpe mig lidt. har prøvet at slå pc speakers fra. det hjalp ikke )-:

tirsdag, 26. december 2006, 17:26

S: Denon 3802 til 3.600kr

Er den egentlig med auto setup, som de nyere modeller har ??

søndag, 29. oktober 2006, 16:36

Lock UP i BF2

Hej Har fået et bette problem.. Når jeg er komme ind i et map i BF2 går min mus og alle taster helt kold ? Den vil ingen ting kan høre spillet køre videre men kan intet gøre den låser bare.. nogen der kender problemet ? har den nyeste patch

søndag, 29. oktober 2006, 09:51

TV-Out på Leadtek 7800GS

Bruger bare det alm kabel der er med. ikke SVHS.. Har et composit kabel med phono stik i hver ende.. Mit TV understøtter div formater.. Hvad er et Colorfix kabel ?

lørdag, 28. oktober 2006, 13:54

TV-Out på Leadtek 7800GS

Er der ingen der kan hjælpe lidt ??

lørdag, 28. oktober 2006, 12:44

TV-Out på Leadtek 7800GS

Hej har lige fået et nyt 7800GS kort. når jeg så vil prøve at sætte den til mit tv, vil den ikke vise farver, køre den i PAL-G og har prøvet nogle af de andre PAL muligheder uden held )-: nogen der kan hjælpe ??

søndag, 15. oktober 2006, 13:47

Bedste setup til spil..

Super... takker for råden. så skal der bare spares lidt op (-:

lørdag, 14. oktober 2006, 21:28

Bedste setup til spil..

Det du køre med Dare Devil ser da ellers godt ud hehe (-: Også en god OC.. Hvad kan anbefales af GFX til det setup ??

lørdag, 14. oktober 2006, 17:56

Bedste setup til spil..

Lyder spændene (-: Har læst lidt frem og tilbage og når der skal et nyt sys op. blir det vidst som følgende Asus P5B-xxxx E6600 2x1GB ram Aner ikke hvad man skal vælge, har ikke set på hw i 2 år nu, er noget bagefter (-:

lørdag, 14. oktober 2006, 17:13

Bedste setup til spil..

Der er kun de 2 ram blokke.. desværre hehe (-: Syntes bare min Amd er noget sløv i betrækket )-: Bruger også lige pt et ældre Ati Radeon 9800Pro da mit Geforce er til rep. men selv i BF2 hakker den engang i mellem ? syntes ikke den burde gøre det Hvad ville en nyt alternativ være af cpu ram mb og gfx ??

lørdag, 14. oktober 2006, 12:12

Bedste setup til spil..

Som du kan se har lige jo lige pt den AMD.. men har også de p4 dele. de er bare pakket ned. ville så høre hvad jeres mening var inden jeg pillede min amd ned og satte den p4 til igen.. hehe og jo jeg ved godt det er lidt old school HW (-:

lørdag, 14. oktober 2006, 12:03

Bedste setup til spil..

Hej har set lidt på 2 systemer som jeg skal ha bygget, hvad hurtigst til spil og app ?? 1 system MSI K8N Neo 2 AMD Winchester 3200 @ 2700mhz 2x512 XLPRO Corsair v1.1 TCCD 2 system Asus P4C800-E P4 Northwood 2400@3200mhz 2x512 XLPRO Corsair V1.1 TCCD Hvad er bedst til spil ? Håber i kan hjælpe (-:

onsdag, 21. juni 2006, 12:35

Nyt AGP GFX

Ser godt ud bentzin.. fandt lige ud af at mit kort var købt hos midtdata.. så mon ik de ku give mit det 7800GS i byt ? når de aligevel ik har 6800Gt kort til agp mere..

onsdag, 21. juni 2006, 11:04

Nyt AGP GFX

Der er jo muligheder i at skifte MB til noget PCI-E men hvis det skal være bliver det jo nok noget Asus - DFI - Abit.. og så et gfx i samme klasse som jeg har nu.. Det koster jo det hele, det er ik nemt at ha råd til sports vogn og hobby pc på engang (-:

tirsdag, 20. juni 2006, 18:12

Nyt AGP GFX

Surt godt du sagde det.. nå men hvad er mit alternativ så ?? det blir jo os hurtigt dyrt hvis jeg skal ha en PCI-E bundkort og så vælge noget PCI-E grafikkort

tirsdag, 20. juni 2006, 18:03

Nyt AGP GFX

Hej mit ellers så fine Leadtek 6800GT kort valgte at stå af, og orker ik at sende det til RMA i england.. så tænkte hvad en bedere alternativ ville være i AGP ? har ik fulgt med i edb verdnen i snart 6mdt så ved ik hvad der ville være bedst... havde set lidt på noget Nvidia 7900..

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.