Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 236.

onsdag, 6. december 2006, 16:32

Forfatter: dr-eskimo

Den nye patch!

Citeret Originally posted by Brtlsn "The mage spell Frost Nova is now called Freeze" Jeg tror jeg vil lave en macro der siger "/y FREEZE!" hver gang jeg bruger den 41talent spell = freeze

onsdag, 29. november 2006, 18:53

Drillborer vs. Earthen guard

behold begge >_>

onsdag, 29. november 2006, 18:51

Hvorfor wow kan være belastende

rule of wow : tank = epixx priest's/healers = epixx if not = no game eller bare tage scholo en gang til

torsdag, 23. november 2006, 11:36

Den nye patch!

det er kun en del af patchen..ikke HELE patchen..står der også når du installere den

fredag, 17. november 2006, 03:11

et par film til jer

green dagger der bliver buffed af +damage ToEp + arcane power og nethercrap = pro meele mage

torsdag, 5. oktober 2006, 14:34

Fire / nature ress gear.. Help

Citeret Originally posted by argargar iceblock? fire mage!!! frost er ngoet pis! loladins ej det er sku noget pis !1!1 NR er ikke rigtig nogle der bruger ...NR pots derimod

søndag, 24. september 2006, 11:06

Højeste crit ever!

http://video.google.com/videoplay?docid=…4&q=shaman+crit

onsdag, 20. september 2006, 04:16

level / tid

mage: played total: 131 to lvl 60 :29.5 priest : total played : 45 to lvl 60: 21 hunter: total : 25 to lvl 60: 14 fulgte en guide med huntern lvl 60 in xx days....

onsdag, 20. september 2006, 04:08

Naxx Progress

Synes nok der var en være ballade med det i guild chat gz fra en fellow kazzaker

torsdag, 31. august 2006, 23:51

nybegynder brug for hjælp

generelt...vælg hvad DU synes et fedt, ikke hvad andre synes...det er ligesom at sige: rogues er feder og sejere med daggers eller mages er de fedest som fire specc og ikke frost... det er DIG der skal game din class op til lvl 60 ikke os andre. personligt ville jeg nok have valdt UD mage i stedet for human male...synes det er lidt ez mode som alliance

søndag, 27. august 2006, 12:57

det var det jeg gjorde "skullcrusher tihi - skull -- crusher mwihahahahha xD"

lørdag, 26. august 2006, 07:25

tror de har brug for en forklaring i længere tid har lvl 1 named noget som f.eks : "hejmeddig111" råbt af os lvl 60 om 5g, eller "kan du gå med mig i gennem >insert dum instance< "..... som lvl 60, laver man KUN low lvl instance for sine GODE venner....man går ikke for en random, da man kan SOLO 1 mande de instances. Så når du forskempel kommer på en server, som har været oppe i LANG tid. Og spørger en random lvl 60 : hej vil du hjælpe mig: så kan de enten være flinke og sige nej, eller råbe af ...

onsdag, 23. august 2006, 19:20

servere nede til kl 16?

jeg ville være fyret efter 2 gang := ....well sådan er livet, men JEG MANGLER MIT WOW FIX ! JEG SKAL DA HA, JA SKAL DA HA DA!

onsdag, 23. august 2006, 19:13

Lille sen hilsen til tweak wow-gamere.

I er fatter da meget lidt...har i aldrig været til lan sigh -_- jeg bruger selv private server fordi jeg ikke har PTR hver dag til at teste talents, min mage har jeg prøvet alle talents trispecc elemtral før og efter imba buff u name it...men min lvl priest har jeg kun prøvet disc/holy og min hunter ...aldrig været beastmaster....jeg personligt gider ikke til at spendere 1000g per character for at teste hvert specc(JO jeg har brugt mere en 1000+g på specc på min mage) det kan man gøre på private...

onsdag, 23. august 2006, 12:19

servere nede til kl 16?

http://wowbg1.terenastavern.co.uk/

tirsdag, 15. august 2006, 18:27

Små børn og dårlige spillere!

Citeret Originally posted by Trixxr Så jeg gætter på du støtter min Post ? jeg gør = har selv en alt lvl 60 priest...at blive sur over at en person flash healer dig er lidt dumt... når jeg flash healer en, er det fordi 1. personens gear skoder så jeg er nødsagen til det 2.jeg er presset

tirsdag, 15. august 2006, 10:29

Citeret Originally posted by Trixxr alexanderII, jeg tror folk ikke har turdet sige det, men her kommer det. Jeg er næsten 100% sikker på at det er folk som dig den her Tråd handler om. Du flipper ud over ingen ting ingame ( den med Flash Heal ) og så ved du overhovedet ikke hvad du snakker om.! No offence, men sådan er det bare Jeg er 14, Har 2 lvl'er har øhhh, 12 epics ? QFT synes nu mest om "flash heals" greater heals tager meget langtid at caste, det kræver du har geared siden det koster me...

lørdag, 12. august 2006, 12:30

Staff: Benediction

"fået fra Lord Kazzak"

lørdag, 12. august 2006, 03:00

i er sjove 3 lvl 60 og jex er kum 18 zp,mg

lørdag, 12. august 2006, 02:50

Sted at Grind efter Gold

Citeret Originally posted by THe_BLacK_BIrd Citeret Originally posted by bs er glad KUN DET JEG KENDER EN VEJ HVOR MAN KAN FINDE 20 GULD PÅ EN HALV TIME Its called ebay its called wowmine !

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.