Søg i resultater

Søg i resultater 1-8 af 8.

torsdag, 25. december 2014, 21:19

Forfatter: Wishbone

Selvbyg og fejlsøgning

Glemte lige at sige at PSU er en Corsair CX 750M, nogen der har et forslag til en bedre psu??? Rene K

torsdag, 25. december 2014, 21:14

Selvbyg og fejlsøgning

Hej Allsammen Har brug for mere hjælp Jeg har lige købt to pc´er og pc 2 er lige blevet samlet og kører perfekt, min søn og jeg brugte vel i omegnen af 7-8 timer men vi hyggede os og nærlæste flere gange fordi vi var i tvivl, men vi kom i mål meget klogere på PC. Nu er der et problem med den anden pc fik hele skidtet samlet men den ville ikke starte op, så prøvede vi at samle den uden for kabinettet men den ville stadig ikke køre, begyndte så at skille den ad, så der til sidst kun sad CPU på, og...

tirsdag, 23. december 2014, 19:59

Hjælp til pc Ver. 2

jeg har osse købt et par ekstra blæsere til at stoppe i dem, er det noget man bare kan gøre eller skal det gøres på en speciel måde for at køle bedst. godt jeg vil følge vejledningen og og skynde mig langsomt mht kølepasta skal det trækkes ud på pladen eller mases??

tirsdag, 23. december 2014, 16:52

Hjælp til pc Ver. 2

Hej Tweakere Så er jeg her igen så har jeg købt stumper til de nye pc´er og straks melder der sig nye spørgsmål, jeg har skrevet hvad jeg har købt, så i kan se om det hele spiller sammen. Har været inde og se på forum efter en vejledning i at samle det her selv som den amatør jeg er, men jeg kan se at den nyeste er 3-4 år gammel kan den stadig bruges? hvad skal jeg være særlig opmærksom på? har købt kølepasta artic silver og mx 4 er det godt nok? Tør jeg gå i gang med projekt saml selv eller er ...

tirsdag, 16. december 2014, 18:12

Hjælp til Ny pc

Hej Allesammen en sidste bøn til jer gode tweakere er der nogen herinde der kan svare på de spørgsmål jeg skrevet under "indkøbslisten", det er det sidste jeg mangler inden jeg køber ind til de to pc´er. tak for jeres forståelse og overbærenhed med en amatørs dumme spørgsmål, det er fedt at det blir taget seriøst, og jeg ved godt at der i næste uge er en ny, der skal bruge hjælp til nøjagtigt det samme som mig, endnu en gang 1000 tak for hjælpen Mvh Rene K.

mandag, 15. december 2014, 23:42

Hjælp til Ny pc

Hej Igen Nu har jeg kigget lidt her på forum og på komplet.dk - og hvad i har svaret på denne tråd, her er hvad jeg tænker med de to pc´er, kig på det! er der et sted der kan spares lidt penge uden at gå på, for meget kompromis feks. skærm hdd eller andet kom med et forslag og en forklaring. jeg har længere ned nogle spørgsmål som jeg håber i vil svare på. PC 1 Bundkort CPU GPU SSD HDD RAM CPU KØLER PSU DVD Kabinet Skærm Tastatur Højtalere Headset Win Pris:13.521 her mine spørgsmål til denne pc ...

mandag, 15. december 2014, 11:28

Hjælp til Ny pc

Jeg har læst artikler der fortæller at disse pc´er har ofte en god stor processer i og at der så er sparet for meget på noget af det andet, jeg tænker at ved selv byg som her er der mulighed for at få det hele til at spille sammen så kvaliteten og ydelsen i alle delene hænger fint sammen, så derfor efterlyser jeg stadig nogle bud på selvbyg. på forhånd tak Rene K.

søndag, 14. december 2014, 13:48

Hjælp til Ny pc

Hej Tweakere Nu er det min tur til at bede om hjælp, jeg vil bygge 2 pc'ere en til hver af mine drenge, jeg ved absolut ikke noget om det her derfor håber jeg at der er nogen der vil øse af deres viden, vi har ingen stumper at stoppe i så alt skal købes lige fra højtalere og headsæt skærm, altså alt!!! Den største dreng 13 år spiller gerne counter strike, og denne pc skal gerne kunne spille de nyeste titler i højeste opløsning, vil gerne at det bliver intel og Nvidia. eneste krav fra knægten er ...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.