Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 298.

fredag, 21. september 2018, 13:57

Forfatter: kaizer

Ny i Danmark. Forventninger til black friday.

enig i at det var fesent sådste år. Jeg fandt kun ét godt tilbud, og det var på Webhallen.dk og det var åbenbart så godt at de ikke havde varerne på lager alligevel. Det var de så venlige at fortælle mig EFTER Black Friday var stoppet. Hvis du skal bygge, så gå i gang nu. Det kan være man kan finde en skærm eller fed mus til den tid...

torsdag, 6. september 2018, 20:03

Ny Build, ingen signal til monitor (Løst)

ok læser lige igen "den starter op", så der sker åbenbart noget. Prøv : Prøv kun 1 ram blok, og skift imellem de forskellige slots Prøv et andet grafikkort (se om du kan låne et) Tjek, som før skrevet, at grafikkortet har alle strømpins i

torsdag, 6. september 2018, 19:54

Ny Build, ingen signal til monitor (Løst)

ved du om grafikkortet vikrer (i en anden maskine) ? Får grafikkortet det strøm den skal bruge ?

mandag, 27. august 2018, 19:06

Click lyd fra harddisk ??

ok det prøver jeg.

mandag, 20. august 2018, 15:37

Click lyd fra harddisk ??

Jeg har nøjagtig samme problem. Når jeg bruger den internt, klikker den. Sætter jeg den i en dock, er den stille som graven. Da der er garanti på den, havde jeg egentlig bare tænkt mig at se tiden an. Men jeg følger denne tråd med stor interesse...

tirsdag, 14. august 2018, 13:28

Ny Synology NAS, samme diske ?

ja da, tjekker det ud.

tirsdag, 14. august 2018, 09:00

Ny Synology NAS, samme diske ?

Hej alle, min gamle Synology NAS (DS-410) skal udskiftes til en af de nye. Jeg håber at man kan bruge de ”gamle” diske, uden at reformatere hele dynen. Er der nogen der ved om dette kan lade sig gøre ? Ideelt set, så både styresystemet og ”lager-diskene”, men måske naivt ? Orker ikke at kopiere ud på eksterne diske via USB, det kommer til at tage flere uger !! Pft for jeres input.

tirsdag, 10. juli 2018, 20:47

Nyt Grafikkort, hvilket

puha, lyder dyrt. Det kørte ellers fint i et par dage, men har nok stresset GPU'en til det yderste...

tirsdag, 10. juli 2018, 20:34

Nyt Grafikkort, hvilket

Hej Alle, har fået mig en lækker Samsung 49' 32:9 skærm (Samsung Curved C49HG90D), men mit aldrende GTX 980 TI kan ikke helt lide gaming i de høje opløsninger. Blæseren går amok, og der kommer artifacts efter et par minutters gaming. Så der skal opgraderes nu. Hvor får man mest ydelse for pengene ? Jeg håber at kunne holde det på omkring 3K da skærmen vist liiiiige var lidt dyrere end gennemsnittet Link gerne til et godt forslag / tilbud pft -Kaizer

onsdag, 16. maj 2018, 11:17

S: MSI GTX 970 Gaming 4g

det er helt fint og forståeligt.

onsdag, 16. maj 2018, 09:14

OK, min knægt har ikke så mange penge, så hans budget lyder på 10-1100. Kan du gå med til det ?

onsdag, 16. maj 2018, 08:42

er det solgt ?

tirsdag, 6. februar 2018, 14:17

Excel hjælp søges

Hej Alle. Er ikke en haj til excel, og jeg ved ikke hvordan jeg skal søge/google dette problem. Så jeg håber en venlig sjæl kan hjælpe. Jeg skal have lavet en hulens masse labels til nogle varer der ligger på lager. Selve lagerstyringen foregår i excel, og lagerlisterne er bygget op således: Kolonne A = Varens Navn Kolonne B = Varens varekode Kolonne C = Leverandørens varekode Kolonne D = Lagerlokation (+mange andre info som ikke er relevant i denne sammenhæng) Der er så ca. 300 linier ned med v...

torsdag, 1. februar 2018, 14:10

AMD Ryzen 7 1800x lag

sikkert dumt spørgsmål, men er ALLE drivere opdateret ? Er det noget så banalt som din internet forbindelse ? (prøv at lav en speedtest)

torsdag, 25. januar 2018, 07:52

Forbindelse i spil bliver kortvarigt afbrudt

jeg havde også lignende problemer på et tidspunkt med mit gamle system. Prøv at sætte et USB Lan kort i og spil med det og se om det gør en forskel. Det gjorde det for mig, så jeg var nede i kælderen og støve et gammelt PCI 1000/1000 kort af. Så kørte det glimrende igen... Det var med andre ord min onboard LAN chip der var defekt.

søndag, 14. januar 2018, 13:30

Pludselig drop i performance

er det sådan det kommer til udtryk ?

søndag, 14. januar 2018, 11:19

Pludselig drop i performance

Hej Alle, jeg har et irriterende problem. Fik for nyligt nyt Ryzen build, kørte fint i en uges tid med Win 7, men pludselig faldt alle spil i FPS. En 3D mark test viste at jeg lå på ca. 30% af hvad andre gjorde med mine specs. Prøvede alt, og endte med at reinstallere med Win10 denne gang. Har kørt fint i en uges tid, men er nu på nøjagtig samme problem. Jeg har løbende holdt øje med hvad der er installeret, og den eneste forskel fra i går, hvor alt var fint, er at der er kørt en Windows update....

torsdag, 4. januar 2018, 11:39

Brug for at komme ind i laptop

Faldt over Lazesoft Recovery Suite. Works like a charme. Mission accomplished.

torsdag, 4. januar 2018, 10:31

Brug for at komme ind i laptop

Hej Alle Lang historie kort, men jeg havde en medarbejder der forlod sin stilling i vrede. Hans PC nåede vi at beslaglægge, og jeg vil meget gerne ind på den for at se hvad han så desperat prøvede at slette "på vej ud af døren". Der er Win 10 med PIN, pass og facial recognition på. Alle med koder han kender (og hans ansigt selvfølgelig) Jeg kan ikke komme forbi dette. Til Windows 7 kunne man engang få en "boot disc" hvor man nulstillede administrator password. Kan man få noget tilsvarende til Wi...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.