Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

søndag, 2. september 2018, 01:40

Forfatter: AT0MAC

Killer Panda - Z370 X Code

Se det her er hvad Killer Panda er til for! Strange Brigade 1080p gaming på Ultra kvalitet med gennemsnitteligt 100FPS https://youtu.be/4E01JrwHJIM Den her maskine er en kæmpe success! Jeg er blevet opereret for 14 dage siden og måtte lige sætte alle projekter på hold, midt i det udkom Strange Brigade så det var nu ikke så skidt en da, da jeg igen kunne sidde nogenlunde op i længere tid af gangen blev der tid til at spille lidt.

torsdag, 30. august 2018, 21:48

Projekt "Caution! Overclocked" - CrossFire 7970 / X58 Extreme / Xeon / Corsair 800D

Jeg er ikke ret god til at sidde stille, men har været tvunget ud i det de sidste par uger pga en mindre operation. Er nu ved at være bogstaveligt talt på benene igen, så er lige ved at lægge sidste hånd på Ryzen tråden og så skal der nok komme nogen lækkerier her. Kan man ikke vente så er jeg rimelig nem at finde på andre medier hvor der løbende kommer updates fra mig Vi ses forhåbentlig snart i tråden her når den får lidt genoplivning

torsdag, 30. august 2018, 21:45

[nyt build] RocketLeague

Timespy score of 4637 Apparently better than 47% of all time spy submitted scores, not too bad for this kind of money And lastly for this time around, UserBenchmark Its said not to be a very reliable benchmark, but I like it because there are no settings what so ever, its always the same way everybody test If you trust usrbench, then this machine really is flying! And to be honest, it really feels like it too, its pretty fast... Got to love the Toshiba P300, they have never let me down, fast rel...

torsdag, 30. august 2018, 21:34

[nyt build] RocketLeague

Some CPU benchmarks, like Geekbench A valid 4GHz all core overclock, but remember, this was before the system got pushed and XFR2 kicked it up to 4.3-4.7 and it crashes. But this was the speed all the tests where run at, because tests are not long and demanding enough to crash it. Remember I said im fairly sure its a VRM heat buildup issue with this specific setup, so I will not recommend OC this machine. Cinebench R15

torsdag, 30. august 2018, 21:21

[nyt build] RocketLeague

Let me give you some GPU benchmarks: Blender BMW GPU test in 10m 06s Superposition 1080p High 6649 points Furmark 1080p, 4873 points

torsdag, 30. august 2018, 21:14

[nyt build] RocketLeague

Jeg har ikke lige overskud til at oversætte fra engelsk til dansk lige nu, billeder siger alligevel mere end ord, så bær over med med Sorry I have been "afk" for a while now, I had surgery and its been a much harder recovery than I thought it would be, but finally things are looking brighter and I feel the energy is coming back and the pain is going down. Lets kick it off with the easiest update - the benchmarks for this build! First, a look of how a Windows 10 setup by me looks, without too man...

tirsdag, 21. august 2018, 21:52

[nyt build] RocketLeague

Nå ja forresten, lad være med at købe de kabinet blæsere her hvis du har lidt flere penge at bruge, de er billigere og også i billig kvalitet. Idet mindste matcher de builded, det er samme blæser der kom med kabinettet så de alle 3 er ens.

tirsdag, 21. august 2018, 21:42

[nyt build] RocketLeague

hov, får lige øje på jeg har 3 ud af de 5 mest kommenterede tråde lige nu men det er lidt snyd, det er fordi jeg deler posts op så der er mere end en, det syntes jeg selv er meget nemmere at læse og forholde sig til en én lang post.

tirsdag, 21. august 2018, 21:39

[nyt build] RocketLeague

Lad os starte med den side der ikke er synderlig pæn, bagsiden. Det ser rodet og mærkeligt ud, men på den her måde er der næsten ingen synlige kabler på forsiden når den er samlet. Og hvordan ser den så ud samlet? Uden vinduet Det er mega svært at tage billeder med vinduer, jeg ved ihvertfald ikke hvordan man gør Og virker den? Ja det gør den! De røde LEDer er fra min skærm, ikke en del af maskinen her, og USB LEDen er for at se om alle blæsere køre rundt, sidepanelet er faktisk ret mørkt så det...

tirsdag, 21. august 2018, 21:24

[nyt build] RocketLeague

Denne her gang var der nok penge i budgettet til at inkludere et NVMe drev til boot. Det gør ikke nogen reel forskel i spil, men med alt det hullabaloo Windows og programmer laver i baggrunden hele tiden, så vil det sikre en mere flydende computer overordnet set alligevel. Der er også installeret en Toshiba P300 1TB HDD, den er ikke så spændende så den er der ikke nogen billeder af nu Jeg lavede 2 lette mods på byggeriet, et af dem var at flytte rundt på klistermærker på strømforsyningen. Glemte...

tirsdag, 21. august 2018, 21:13

[nyt build] RocketLeague

CPU blev holdt kold af den her super gode, smarte og billige lille køler Med matchende kølepasta G.Skill have en ret god trackrecord med at spille pænt sammen med Ryzen, så derfor det her par. Det er et af de billigere kits, så selvom jeg virkelig prøvede så kunne jeg godt glemme alt om at OC RAM i den her omgang, men de var nu ret hurtige alligevel.

tirsdag, 21. august 2018, 21:06

[nyt build] RocketLeague

Undskylder forsinkelsen, men jeg endte faktisk med at bygge maskinen den lørdag jeg havde planlagt, der skete bag alt muligt i mellemtiden, bl.a. en operation, så nu mens jeg er ved at at komme til mig selv og ikke kan lave ret meget, så kan jeg da poste her. Det starter altid med at få ting ud af kasser. Ret lækker, lille og let kabinet som tilmed er mega billigt! Næste skridt var bundkortet, som endte med at mere eller mindre sætte tonen for farve skemaet. Og så kom der en CPU på bordet. Jeg k...

onsdag, 15. august 2018, 22:29

Projekt "Caution! Overclocked" - CrossFire 7970 / X58 Extreme / Xeon / Corsair 800D

Jeg fandt lige lidt tid idag til at starte byggeriet! Men fandt ret hurtigt ud af jeg mangler endnu en ting... Malingen ser FANTASTISK ud!! Farven er spot on, den har oven i købet sølv flakes! Den giver dog en noget støvet overflade der lige skal børstes af og så skal den lakeres, ellers skinner det ikke rigtigt, så nu skal jeg finde den perfekte lak... Lad være med at bide mærke i det lidt små skæve at0mac logo, det er kun begyndelsen på en meget bedre plan jeg fik idag. De der flammer der lign...

onsdag, 15. august 2018, 22:03

Killer Panda - Z370 X Code

Killer Panda er på krigs stien igen! Blev idag featured på Battlerigs på Instagram - den her maskine er der godtnok mange der rigtig godt kan lide. Er så småt gået igang med at bygge modstanderen samt har lige pt et Ryzen build på test bænken som jeg bygger for en ven, skal nok blive en god sammenligning i sidste ende. Den her historie er langt fra slut endnu

onsdag, 15. august 2018, 07:55

Hvor kan man få Windows 10 til billige penge?

Jeg køber via ebay, typisk bedst resultat hos de italianske sælgere, koster 3-5 euro og leveres indenfor 5 minutter på mail. De eneste minuser jeg kan komme på er at du ikke kan være sikker på at en geninstallering er mulig, installere du igen om et halvt år feks har jeg oplevet at nøglen ikke virker mere. Man skal heller ikke kontakte microsoft support, de kan med det samme se din nøgle er fra et shady sted og begynder at stille mange spørgsmål men hjælper egentlig ikke med det man kontaktede d...

tirsdag, 14. august 2018, 21:29

Har idag modtaget en pakke med hvad jeg forventer er de sidste dele til buildet her, så ligeså snart jeg er færdig med det projekt jeg har gang i pt samt at familien tillader det, så skal det her monster vækkes til live. Vi ses inden forhåbentlig så længe!

tirsdag, 14. august 2018, 21:22

[nyt build] RocketLeague

Undskyld, det er ved at være nogen dage siden det var lørdag. Jeg har haft travlt med alt muligt, men også med builded her, men alt gik ikke helt som planlagt, f.eks. er strømforsyningen ikke ankommet endnu, den er strandet lidt på sin tur fra Tyskland og hertil. Nu ligger landet sådan jeg har et par andre ubrugte strømforsyninger på mit personlige lager, så det var ikke værre en midlertidigt gå over og tage en ned af hylden... Luksus problem... Så jeg er altså ikke helt færdig og kan vise hvad ...

tirsdag, 14. august 2018, 21:18

[nyt build] RocketLeague

Citeret fra "BPM" kan det virkelig betale sig at købe dele i udlandet ? ellers et lækkert build du har gang i der Nu skal du ikke blive forvirret, men vi har ikke helt de samme typer sites i danmark og jeg poster normalt internationalt, så derfor links til newegg og sammenligningen af danske og usa priser. Jeg har i dette build ikke købt noget i usa. Men der er dog en strømforsyning på vej fra Tyskland, som den eneste udenlandske del

fredag, 10. august 2018, 23:09

[nyt build] RocketLeague

Idag er det MESTE af systemet ankommet - mangler nu kun 1 del, strømforsyningen.... Hvis du kender mig bare en lille smule fra mine andre tråde, så bør du vide jeg har dele nok liggende til at jeg sagtens kan bygge uden den helt rigtige PSU og bare bytte en midlertidig PSU ud når den rigtige ankommer i starten af næste uge. Det forsinker selvfølgelig byggeriet og leveringen af den færdige maskine, men det betyder samtidig at jeg kan lege lidt længere med Ryzen 2 Altid se det fra den lyse side. J...

tirsdag, 7. august 2018, 22:00

[nyt build] RocketLeague

Første komponent lander! Umidelbar deadline for resten af delene hedder fredag, så jeg kan samle dyret på lørdag og levere det søndag. Men det kommer helt an på hvor heldig jeg er denne gang med at få pakker leveret til tiden. For første gang i så lang tid som jeg kan huske, så stemmer Elgigantens pris lige NU overens med Newegg i USA, det er jo vanvittigt! Danske priser plejer konsekvent at være en del % over, men måske det er GTX 2xxx der lurer lige om hjørnet der gør det.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.