Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 20.

tirsdag, 18. november 2008, 11:21

Forfatter: solipsism

Ipod Lydbegrænsning

Har prøvet Gopod, virker ikke til den model endnu. Eupod fjerne ikke begrænsnings, men skruer op for lydniveau på sangene, hvilket vil resultere i en forringelse i kvalitet.

mandag, 17. november 2008, 15:09

Ipod Lydbegrænsning

Ja, det er EU der har sat en begrænsning på 100db. Det er en ipod classic 80gb. så mest det jeg er ude efter. anyone? Men når du nu ved hvordan man gør med en touch så kunne du jo lige skrive hvordan, da der sikkert er nogle der er intereseret i det

mandag, 17. november 2008, 09:04

Ipod Lydbegrænsning

Hej. Der har efterhånden været en del emner om dette, men ser ikke ud til at der er nogen der har fundet det muligt at pille ved firmware så det virker? altså man kan jo skrue op for sangene via Itunes, men det er ikke optimalt. Er der nogen der har fundet en brugbar guide? enten til at fjærne begrænsning, eller flashe med en US firmware? Den spiller højt nok når man sætter earplugs til, men når den skal i anlæget, hvilket den skal ofte, er det alt for lavt.

torsdag, 13. november 2008, 19:18

Skærm blinker vildt.

Ja. Som beskrevet i en tidligere tråd fik jeg fucket min bios op. Den er dog blevet ordnet. Men det hjalp ikke på mit problem. Skærmen blinker stadig vildt. Både i win og i bios for den sags skyld. Nogen gange holder det op ved at klikke lidt rundt. f.eks. i msconfig. men hjælper ikke altid. har opdateret bios. Grafikkort driver. Ved virkelig ikke hvad det kan være. Synes ikke det hjælper at presse rundt på skærmen som ved at en dårlig forbindelse. Hvilket jeg heller ikke tror det er, for så vil...

fredag, 7. november 2008, 09:54

Flashe bios = sort skærm. sådan!

Ja, det er et ret godt spørgsmål

torsdag, 6. november 2008, 19:14

Flashe bios = sort skærm. sådan!

Jeg vil betragte mig som en middelmådig it-fix-det-selv Altså, bios flash, udskiftning af hardware, OC osv. altid uden det store problemer, ihvertfald ikke større end at jeg har klaret det. Så da min fars bærbar var så sløv og underlig ville jeg lige kigge på den. Problemet var at skærmen blinkede vildt med underlige farver, somom grafikkort blev for varmt eller noget i den stil. i bios ingen problemer, og i win kunne den godt komme med alm billede hvis man trykkede lidt rundt i f.eks msconfig. ...

torsdag, 22. marts 2007, 17:59

Fejl med internet.. Hvorfor?

ja, en updatering af din firmwire i din router, kunne også være en mulghed..

torsdag, 22. marts 2007, 17:58

Fejl med internet.. Hvorfor?

Det er ikke din udbyder... det er nok dit netkort, router eller dit kabel... Hvis det er din udbyder der går ned, så siger den ikke noget med netkabel. Prøv et nyt kabel, hvis ingen forskel, nyt netkort, hvis stadig ingenf forskel er det din router

tirsdag, 20. marts 2007, 20:15

ny HD, kondens?

Har lige fået en ny HD, den har så ligget i bilen i et par timer, og er selvfølgelig fåte samme temperatur som udenfor, ca. 5 grader. Så er det at jeg tænker, er der ikke noget med at man skal lade den ligge til den har stuetemp før man sætter den til, da der kan dannes kondens på dens printplader og derved brænde sammen? Eller er det bare teori?

tirsdag, 13. marts 2007, 19:36

Restskat

Ca 2k tilbage... Dælme ikke dårligt... Så er man lige et skridt nærmere samsung LCD tv

mandag, 12. marts 2007, 18:49

Et par ram spørgsmål

Citeret Originally posted by Svan Tilgængel kan du godt blande 256 og 512MB ram hvis du meget gerne vil have 768MB ram.

lørdag, 10. marts 2007, 19:23

Inno3D 8800GTS Windows problem!

prøv evt at hive grafikkortet ud og sætte det I igen... Nu har du husket at putte det ekstra strøm-stik i grafikkortet?

lørdag, 10. marts 2007, 09:22

Printe på cd/dvd

Det alternativ " http://www.nierle2.com/s01.php?sid=PG004...&pp=aa&bnr=1909 " er vel langt fra lige så godt som en "rigtig" printer? Men kunne være man skulle invitere i en rigtig printer, for det er sq noget andet med print, end når man selv skriver med tusch

fredag, 9. marts 2007, 18:55

Pis med "rich kids" på p3

Her den anden dag på p3. Var der et indslag hvor de havde lavet en sketch omkring filmen "rick kids" den var faktisk ret sjov. bla. noget lign. " ej fuuuck mand, min far har kun givet mig 10.000 kr i lommepenge idag, han mener jeg skal lave noget her hjemme.." Nå men, nogle der ved hvor den er at finde på nettet?

fredag, 9. marts 2007, 17:10

S: 2.8 + 2.4 p4, mobo,ram - gfx

Citeret Originally posted by spirit ATX Form Factor 12" x 9.6" (30.5cm x 24.3cm) 30.5cm højde 24.3cm brede forhåbentligt 30,5 cm i længden

fredag, 9. marts 2007, 17:04

Printe på cd/dvd

Okay... hvad er det for printere? hvad skal den understøtte for den kan skrive direkte på en cd?

søndag, 4. marts 2007, 20:44

Printe på cd/dvd

Yep, kender godt det med lapelpapir, men det var ikke tilfældet. troede først det var lightscribe. men det kan ikke printe farver. Så må være en dvd lign. det her: Her Men hvad man bruger til at printe på dem ved jeg ikke...

søndag, 4. marts 2007, 19:44

Printe på cd/dvd

Jeg kender en, som kender, som kender en, vedkommende har nogle dvd-film han har taget backup af. På de dvd'er er der trykt direkte på (tror jeg). Det ligner sq en org dvd. Går ud fra at det er nogle printable dvd'er ?` If so, hvad sulan printer man på en dvd? Har googlet det lidt, uden at være helt sikker Det jeg har fundet frem til er, at det er en alm printer med en sådan funktion. Kan man købe en lille printer der kun er til det? eller skal man have fat i en stor printer der kan ALT oder was...

torsdag, 1. marts 2007, 18:27

Ny pc

Han skal ikke ikke game seriøst. kunne forestille mig at det var lidt call of duty og den slags. Hvad er begrundelsen for at vælge core2 duo? istedet for athlon64 x2 ?

torsdag, 1. marts 2007, 17:17

Ny pc

Hej Har en kammerat som skal bruge en ny pc. Den skal bruges til CAD programmer, da han læser til bygninginstruktør. Derudover skal den også bruges til lidt spil. Jeg er mest til AMD. Måske er ydelsen ikke lige så god som P4? dog bruger den en noget mindre strøm end en p4, så vidt jeg har kunnet læse mig frem til. Han er ret grøn på området, så der vil ikke være noget OC af nogen form. Har kigget lidt på denne - AM2 X2 (DUAL CORE) 4200+ AMD CPU, BOX, 64BIT - AM2 K9N-SLI (MSI) BUNDKORT (NVIDIA NF...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.