Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 149.

torsdag, 26. oktober 2017, 17:02

Forfatter: FlyZar

trådløs router til fibernet hos Waoo

Altså denne her? https://www.bilka.dk/elektronik/routere-…eRoCTGQQAvD_BwE mvh. FlyZar

lørdag, 21. oktober 2017, 15:58

trådløs router til fibernet hos Waoo

Hej allesammen, Jeg har Fibernet gennem Waoo og på trods af deres "prisvindende" trådløse dækning, så er det altså ikke særlig imponerende i mit hjem. Og det er så det jeg gerne vil have hjælp til.: 1. Jeg har 2 airties sat op, for at kunne fordele det trådløse signal bedre rundt hytten. Men selv når jeg er lige ved siden af den første, så udnytter jeg ikke min 300/300 forbindelse. Samt signalet er MEGET ustabilt. 2. Der sidder kabel fra internet porten i fiberboksen og over i en switch, som kab...

søndag, 4. september 2016, 16:55

opgradering - knap så high end gamer

Hej Folkens, har brug lidt hjælp til opgradering af min computer. Grundet alderen på min PC, samt defekt strømforsyning og bundkort gør at jeg er ude i en mindre opgradering / råd hertil. Jeg har 4 x 8GB DDR3 ram liggende og tænker at jeg kan holde omkostningerne nede, ved at bygge omkring disse. Jeg har brug for ny strømforsyning, nyt bundkort, ny CPU og muligvis nyt grafikkort. Mit nuværende GFX er et Radeon HD 4870x2. Jeg vil gerne kunne spille Deus Ex: Mankind Divided, The Division, CS:GO og...

tirsdag, 30. august 2016, 13:52

S: Næsten komplet PC

Citeret fra "MikeD" @FlyZar budet er ikke noteret. Computeren er ret tung, og ved ikke hvad det vil koste, men kan prøve at kigge på det. Jeg vil skyde på min. 250,- Auktionen slutter torsdag aften. Bare i orden. Jeg betaler selvfølgelig forsendelsen. Du skrev bare ikke noget om at det helst skulle være som afhentning, så jeg tænkte at forsendelse også var en mulighed. Du skal selvfølgelig gøre hvad der er nemmest for dig FlyZar

tirsdag, 30. august 2016, 12:34

S: Næsten komplet PC

Jeg byder 1050 inkl. forsendelse. FlyZar

søndag, 30. august 2015, 14:28

K: Philips BD afspiller m. mulighed for tilslutning af Surround højtalere

Hej Tweak's, Jeg søger ovenstående, men ikke nogen bestemt model. Årsagen skyldes at skuffen i min eksisterende afspiller er knækket, da en af mine unger lige følte for at træde på den. Højtalerne har jeg selvfølgelig stadig og de er velfungerende, derfor søger jeg kun afspilleren. Helst gerne Philips, da stikkene bagpå derved passer til kablerne. Alternativt kan afspiller af andet mærke også bruges, hvis surround tilslutningen her er uden pasform men istedet bare kabler som "låses" i. Så tænker...

fredag, 5. juli 2013, 18:55

Desktop starter blæserne, også rebooter den.

du mangler at sætte strøm til cpu, på dit bundkort.

onsdag, 26. juni 2013, 07:27

Problemer med at køre Dual Path RAM

tak for svar. Jeg har haft batteriet ude i 5 min. er det ikke det samme som at cl cmos? Virker det ikke ulogisk at channel 1-2 ryger sig en tur, burde de ikke ryge i brugs rækkefølgen, altså 1-3 og så 2-4? Jeg er noget på bar bund. FlyZar

fredag, 21. juni 2013, 16:26

Problemer med at køre Dual Path RAM

Hejsa allesammen, Je har for nyligt opgraderet min computer med følgende køb: V: Kabinet, MBO, CPU, RAM Enste problem jeg har PT. er at jeg kun kan "se" de 8 gb ram, hvis jeg sætter dem i port 3 og 4, og derved kører udenom dual path. Er der en anden løsning end at port 1 og 2 er defekte på en eller anden mystisk vis? kan det være min PSU. Den er på 650W, men kan desværre ikke lige komme til at finde flere specs, da jeg ikke er hjemme.? Har prøvet at køre med kun 1 ram klods, i 1 port ad gangen ...

fredag, 17. maj 2013, 18:58

V:S: Kabinet, MBO, CPU, RAM

2600,- for det hele og så vil jeg også gerne vide, hvor i landet delene befinder sig.

torsdag, 16. maj 2013, 07:55

Citeret fra "William95" det er noteret, tråden kører lidt endnu da jeg gerne vil have en køber på kabinettet også :-) Hvad skal kabinettet koste, hvis nu du ikke får bud på det? FlyZar

onsdag, 15. maj 2013, 10:12

Byder 2050,- for MOBO + CPU + RAM FlyZar

onsdag, 8. maj 2013, 20:28

Sælger: Asus G74SX :D

Sælger du kun samlet? FlyZar

torsdag, 20. december 2012, 16:54

Nyt gfx virker ikke hvis Catalyst er installeret?

Citeret fra "Inderhaten" Hej folkens. Jeg har en kammerat som ikke kan få sit nye HD7950 til at fungere optimalt. Hvis han installere driveren som det eneste og ikke Catalyst, så virker set. Ligeså snart at han installere Catalyst så blander den hele grafikken sammen allerede ved Windåse login. Hvad kan det være der gør det.? Christian. Jeg havde lignende problem, hvor mit grafikkort fungerede fint lige indtil at jeg installerede nyeste driver. I mit tilfælde var det defekt strømforsyning, som ...

onsdag, 7. november 2012, 13:10

trådløs router til lejlighed i antenneforening

Hej allesammen, sikkert et hurtigt spørgsmål for jer herinde, men here goes. min søster bor i lejlighed med antenneforening, og vil gerne have sat hendes internet op trådløst. Den "box" hvor hendes internet kommer ind i lejligheden, ligner et stik til helt almindeligt internet kabel, og ikke sådan en model hvor stikket skal skrues på. (er ikke god til de tekniske termer) Duer denne til det? Eller skal jeg kigge efter noget andet. http://www.edbpriser.dk/router/linksys-e…id-6753574.aspx Hv...

mandag, 21. maj 2012, 10:42

PC slukker af sig selv, intet umiddelbart mønster

Clear Cmos er forsøgt en del gange nu, ingen opstart. Så jeg kan ikke komme i BIOS og tjekke settings. Eneste der sker, er at alle blæsere begynder at køre, ssd starter (kan høres), og eneste MB dioder som lyser, er den som sidder nede ved tænd/sluk, reset m.m.. Blu-orb benytter skruer til fastmontering, men oprindelig køler havde "bare" 4 plastic hjørner som skulle klikkes ned i MB. jeg mener ikke at have brugt for lidt kølepasta(Noctua NT-H1), og omvendt, så er der heller ikke noget som bliver...

mandag, 21. maj 2012, 08:59

Jeg må indrømme at jeg mere og mere bliver overbevist om at mit bundkort er futtet af . Så hvs i er nogenlunde enige i dette, hvad kunne så være værd at overveje som skal kunne rumme alt det ovenstående grej. Er vel i princippet åben for at skulle skiftet bundkort OG cpu, så byd gerne ind med jeres løsnings forslag. Eneste der lige skal nævnes er at det helst ikke skal være for dyrt. Skal jeg lede efter brædt og cpu af ældre klasse, altså en ren udskiftning. Eller vil jeg kunne lave en opgraderi...

tirsdag, 15. maj 2012, 09:24

Er min bundkort nu også futtet af??

Her er hvad der er forsøgt indtil videre: 1. gik i bios for at holde øje med temp. efter 2-3 min var den oppe på 95 grader, Ouch! ville derfor teste hvorlang tid det egentlig tog før det ville slukke, og det tog ca. 2 min ekstra efter boot til Windows. 2. satte min gamle Core2duo E8500 tilbage i maskinen. Ingen opstart overhovedet, og ingen lys i bundkort. Denne har ikke været OC'et og har fungeret upåklageligt. Prøvede at fjerne Batteri og clear cmos. Ingen held. 3. satte Q6600 tilbage alene fo...

mandag, 14. maj 2012, 13:08

Hej allesammen, har problemer med min "nye" PC. Som det ses nedenfor har jeg lavet lidt udskiftninger i mit setup. Første problem, opstod da den slet ikke ville gå til "post bios screen", her genstartede den bare konsekvent hele tiden. Dette løste jeg ved at pille mine eksisterende 2x2 GB ram ud af maskinen, og kun køre med mine nye Corsair 2x4 GB, som ellers har samme specs. Herefter startede computer fint op, og jeg ku' komme på nettet, spille spil m.m. Efter råd fra flere, så tænkte jeg at je...

fredag, 11. maj 2012, 10:25

FlyZar og Reneggers handel

Købte en Q6600 med tilhørende TT BluOrb FX af Renegger. Vi havde fin dialog både her på sitet og via telefon. Handlen blev afsluttet ved personligt møde, og må siges at have forløbet meget tilfredsstillende. BluOrb køleren er dog ikke montereret, da den ikke passede i MB. Men da den fulgte med gratis, er der ikke mere at sige i den sag. Renegger tilbød den som en hjælp til fremtidig OC. Kan sagtens leveres tilbage, skulle Renegger ønske dette. Edit: CPU'en er i fin stand, og gør sit arbejde godt...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.