Søg i resultater

Søg i resultater 1-11 af 11.

torsdag, 24. januar 2008, 15:29

Forfatter: sua

Ny Mikrofon

der må da være nogle er jer hajer der kan anbefale mig en mikrofon

onsdag, 23. januar 2008, 16:41

Ny Mikrofon

Hej allesammen. Jeg står i den situation at jeg mangler en mikrofon fordi jeg kom til at smide den gamle væk. Så hvis i kan anbefaler nogle så ville det være dejligt. Tusind Tak på forhånd

onsdag, 9. maj 2007, 16:49

strømforsyning

jeg er ved at bygge en computer med asus p5b-e plus motherbord på edcpriser.dk stod der i spec at der skulle benyttes et 24 pin atx stik og et 4 pins eatx stik det viser sig nu at motherbordet har et 8 pins eatx stik hvor de fire er afdækket af en lille plastplade i manualen står der at plastpladen skal fjernes og 8 pins stikket skal tilsluttes. Jeg har købt en strømforsyning som kun har et 4 pin stik kan jeg nøjes med at sætte det i istedet for 8 pin stikket?

mandag, 12. februar 2007, 15:04

Counter-strike net_graph

Kunne godt tænke mig at vide hvad de forskellige ting gør når man slår net_graph 2 til i cs

mandag, 12. februar 2007, 15:03

nyt lir

det har jeg skrevet oven over men hvis jeg skal repetere mig selv så skal det primært være en spillemaskine jeg behøver ikke nogle hdd har jeg i forevejen mangler bundkort, grafikkort, cpu og psu tror jeg nok hvis man ikke kan bruge den gamle jeg har i min pcér det gør ikke noget at prisen overskrider lidt de 10K

søndag, 11. februar 2007, 19:17

nyt lir

hvad er en psu egenlig og hvis jeg nu kun skulle have cpu bundkort lydkort og grafikort hvilken kunne det så være

søndag, 11. februar 2007, 11:00

nyt lir

har heller ikke så meget viden om hardware så ved ikke hvilket grafikort + bundkort det eneste jeg ved at de skal bundkortett skal understøtte grafikortet og er den cpu bedre end min egen?

søndag, 11. februar 2007, 10:25

nyt lir

har du ikke nogle bud på bla grafikkort, cpu, bundkort, trænger de ikke til en opfriskning eller

søndag, 11. februar 2007, 09:10

nyt lir

et grafikkort: asus N6600GT 128mb DDR3 Bundkort: ASUS P5GD1 Cpu: pentium 4 cpu 3.00 ghz

søndag, 11. februar 2007, 08:55

nyt lir

hehe undskyld det er jo også lige konfirmation men any ways det skal være en ideel spillemaskine alt unden for kabinettet har jeg.

søndag, 11. februar 2007, 07:36

nyt lir

hvis i kunne finde noget godt hardvære inde for beløbet af 10000,- hvilket skulle det så være skal nemlig skrive en ønskeliste og det kunne være herligt at pimpe den

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.