Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

I går, 07:27

Forfatter: Uber

Tweak.dk tester MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio

NVIDIA kæmper en brav kamp om at holde traditionen i hævd med en ny grafikkortsarkitektur hvert andet år, og det ser ud til at lykkes med lanceringen af deres nye Turing GPU i 2018. Vi har modtaget MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio og deres MSI GeForce RTX 2080 8GB Sea Hawk, og starter ud med en gennemgang af først nævnte. Læs Tweak.dk tester MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio HER

lørdag, 15. september 2018, 14:59

Officielle gaming benchmarks på NVIDIA GeForce RTX 2080Ti & RTX 2080 viser imponerende performance i 12 spil

Alt imens vi selv knokler på vores GeForce RTX 2080Ti og RTX 2080 tests til jer, så dukker der konstant nye lækkede informationer op. I fremsendte guide guides, dukkede der officielle gaming benchmarks op, som vi dog stadig vil anbefale med tager med et forbehold og venter på third-party benchies. De giver dog en klar indikationer om at der er lagt i kakkelovnen på performance fronten i moderne spiltitler i 4K med Ultra settings. Læs mere om Officlelle gaming benchmarks på NVIDIA GeForce RTX 20...

torsdag, 13. september 2018, 15:28

Hjælp ny gamer mus, hvilken?

Citeret fra "mickelmore" Det er jo meget personligt hvad man kan li, men mine 2 yndlings er Logitech G903 og Steelseries Rival 700 Altid cool at vide hvilke ele I bruger selvom denne tråd er fra mandag, 8. december 2008, 18:53 haha. Men fine produkter du omtaler

mandag, 10. september 2018, 12:23

Tweak.dk tester Marvel's Spider-Man

Citeret fra "Fragman" og el fan siden 84, og har købt edderkoppen, alliancen, projekt-x og diverse andre hele vejen op igennem **. venter lidt på en pc version, evt med krybet og splatter som evt alternativer Tillykke, du er den heldige vinder. Send mig en PB herinde :-)

mandag, 10. september 2018, 10:19

Er G-sync og 144Hz det værd?

Motion Blur: The AOC G2460PQU offers multiple overdrive settings in order to compensate for LCD motion blur. This is a key area where TN panels still have an advantage over higher end IPS and VA panels, as it’s not currently possible to get those panel types into 1ms GTG territory. The G2460PQU’s five overdrive presets include off, weak, light, medium, and strong settings. Using the ghosting test provided by TestUFO, utilizing any setting above ‘light’ will create noticeable artifacts that trail...

mandag, 10. september 2018, 10:11

Er G-sync og 144Hz det værd?

Det vil være minimalt da begge 144. G-sync vil jeg ikke mene giver et mærkbart skub. Hvordan ser resten af dine specs ud?

lørdag, 8. september 2018, 18:17

Optage videoer fra Facebook

Jeg bruger video downloader for Facebook

fredag, 7. september 2018, 13:16

Tweak.dk tester ASUS ROG XG35VQ - 35" Ultrawide FreeSync gaming skærm

Ultrawide gaming er ikke nogen ny ting i 2018, men det er i den grad værd at kigge nærmere på, hvis man mangler lidt ekstra spark i sin gaming oplevelse. Markedet inden for Ultrawide skærme er stort, og det kan ofte være en jungle at finde hoved og hale i det hele. Vi har haft en ASUS ROG XG35VQ - 35" Ultrawide FreeSync gaming skærm forbi redaktionen. Læs Tweak.dk tester ASUS ROG XG35VQ - 35" Ultrawide FreeSync gaming skærm HER

fredag, 7. september 2018, 08:08

Tweak.dk tester Marvel's Spider-Man

Vi har ventet og ventet, faktisk lige siden spillet blev annonceret i sin tid, og vi har set frem til Marvel’s Spider-Man i lang tid efterhånden. Læs med for at se hvorfor vi mener at Marvel’s Spider-Man er et af de absolut bedste spil der er blevet udgivet i år. Læs mere om Tweak.dk tester Marvel's Spider-Man HER

torsdag, 6. september 2018, 11:28

Hvordan indstiller jeg min mp3 som ringetone på Samsung Galaxy S?

Hejsa https://www.youtube.com/watch?v=ffUzN2vQEhs https://www.samsung.com/ca/support/mobil…sung-galaxy-s7/

tirsdag, 4. september 2018, 13:46

Rygsæk - Hvad har i?

Personligt benytter jeg mig af Umates, og dem er jeg super tilfredse med.

lørdag, 1. september 2018, 08:34

Ingen lyd i høretelefoner, men der vises lyd i mixeren?

Citeret fra "Bonde00" Umiddelbart vil jeg sige at det lyder som en løs forbindelse, men du siger at du har testet at det ikke er høretelefonerne der er noget galt med. Se dato

tirsdag, 28. august 2018, 10:28

Formodet NVIDIA GeForce RTX 2080 3DMark TimeSpy resultater lækket

En af de mere pålidelig jungletrommer på hardwarefronten, TumApisak, har efter alt at dømme fremvist, hvad der kunne tyde på at være 3DMark TimeSpy resultater på NVIDIA GeForce RTX 2080 benchmark. Læs mere om Formodet NVIDIA GeForce RTX 2080 3DMark TimeSpy resultater lækket HER

mandag, 27. august 2018, 20:06

Forslag til nye test på Tweak

Det er noteret. Vi skaffer nogle til test :-)

mandag, 27. august 2018, 12:05

Click lyd fra harddisk ??

Billigere end skule skaffe ny disk :-)

fredag, 24. august 2018, 11:37

Tweak.dk tester Razer Core X - GPU in a BOX

Savner din bærbar lige det sidste spark bagi på den grafiske performance, så giver Razer Core X muligheden for montere et eksternt grafikkort via en Thunderbolt tilslutning. Vi har taget et kig på en spændende eGPU løsning, og sætter Razer Core X på prøve i fredagens test på Tweak.dk Læs Test af Razer Core X - GPU in a BOX HER

onsdag, 22. august 2018, 07:22

[nyt build] RocketLeague

Super spændende projekt

tirsdag, 21. august 2018, 13:02

NVIDIA præsenterer deres nye RTX 20xx serie - alt du skal vide (video)

Citeret fra "BPM" er det kun mig der syntes priserne er fuldstændig ude og skide ? ved godt det er nyt osv osv, men de priser der men spændene ser det ud glæder mig til at se test af dem Jeg tror generelt alle er enige med dig. Det bliver aldrig et mainstream grafikkort. Derimod forventer vi meget af 2070.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.