Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

I dag, 10:02

Forfatter: HerrMansen

S: (NY PRIS) HP ProDesk 400 G3

Har du prøvet at smide den på vores Facebook gruppe? Der er lidt mere aktivitet i disse tider. https://www.facebook.com/groups/1582464221969327/

I går, 14:56

Input til selvbyg +20k

Du glemmer en detalje - Spil reserverer mere RAM end de behøver. Jeg kører WoW på den højeste slider indstilling derhjemme i 1440P på 16GB, og jeg har ingen problemer med at køre Chrome, Spotify og Photoshop ved siden af (bevares ikke store projekter, men RAW billeder tager da også lidt) Så jo - Jeg vil også mene at 32GB er overkill pt. Man kan altid købe to stænger mere senere, eller købe 2x16GB med en højere frevekens/lavere latency til den tid. Jeg mener også at din indstilling er lidt forker...

tirsdag, 18. september 2018, 14:38

Input til selvbyg +20k

En X72 vil have mere køling - Men medmindre du overclocker heftigt, tvivler jeg på du kan mærke forskel. Og din GPU vil også køre lidt køligere ved at have CPU køleren i toppen. Hvis du har en Microsoft konto licens nøglen er koblet på, så skulle det kunne lade sig gøre. Det er bare de færreste der har det. En blæser hiver luft fra en side og puster det ud i den anden. Tommelfingerreglen er at luften bevæger sig fra den side hvor der kun er blæser, og ud på den anden side, hvor motoren er monter...

tirsdag, 18. september 2018, 13:36

Input til selvbyg +20k

Det giver ikke en radisse med høje RAM hastigheder i spil, så det er lidt op til dig selv og blæresiden. Og du kan selvfølgelig også montere din X62 i toppen. Det er bare ikke så typisk at jeg lige tænkte så langt, men det er fint rent kølemæssigt. Husk at vende blæserne korrekt. Er du sikker på den Licens kan flyttes til en anden maskine? Det er ofte meget besværligt at få Microsoft med på den over telefonen. Og der er forøvrigt ikke noget der hedder en "N" licens. Den er enten Home eller Pro (...

tirsdag, 18. september 2018, 11:22

Input til selvbyg +20k

Jeg har en del kommentarer. - Hvorfor vælger du X62, en 2x140mm AIO køler, når dit kabinet bruger 3x120mm i fronten? Enten X52 eller X72 ville passe mere naturligt i kabinettet. - Medmindre du laver seriøst arbejde, vil de 32GB være en kende overkill. Du kan lige så godt nøjes med 2x8 og så opgradere til et bedre kit længere nede af vejen. - Hvorfor Windows 10 i PRO udgave? Medmindre du sidder i et større firma, kommer du nok næppe til at have brug for koncern og domæne features . Ift. til at ve...

tirsdag, 18. september 2018, 09:57

Netværkskabel fra en router til en anden bygning - hvordan?

Det kunne man godt...meeeen det er sgu en anelse overkill, når en ekstra switch + access point klarer opgaven, medmindre man er et firma med +50 maskiner.

mandag, 17. september 2018, 15:29

S: (NY PRIS) HP ProDesk 400 G3

Du skal nok lige nævne en pris, hvis folk skal kunne byde.

mandag, 17. september 2018, 10:08

M.2 SSD ikke bootable?

Lidt overkill. Det eneste du SKAL gøre er at boote over UEFI på et UEFI kompatibelt USB stik. Edit: Dvs. du kan bruge et USB stik der er lavet til en Windows 10 installer, men ikke de fleste "hjemmelavede" USB booters folk laver med alverdens diagnoseværktøjer og windows installs.

lørdag, 15. september 2018, 13:14

Netværkskabel fra en router til en anden bygning - hvordan?

Hvis netværket skal udvides, så er det nemmeste nok at købe enten en Router, og slå den i bridge mode, så den ikke opretter sit eget netværk, men fungerer som en Switch og et Access Point. Alternativt, hvis der er brug for flere stik kan du købe en switch, og så sætte Access Point'et på den.

torsdag, 13. september 2018, 22:23

M.2 SSD ikke bootable?

Kan være du skal oprette den manuelt inde i diskhåndtering.

torsdag, 13. september 2018, 22:10

M.2 SSD ikke bootable?

Windows har en slem tendens til at smide nogle af bootfilerne på en anden harddisk. end den du installerer Windows på. Så du kan ende med at hvis du fjerner en anden harddisk, at Windows ikke starter pludseligt.

torsdag, 13. september 2018, 21:59

M.2 SSD ikke bootable?

Dukker den op i din BIOS? Og for guds skyld lad være med at koble andre diske på end du vil have Windows på.

onsdag, 12. september 2018, 17:01

Optane, godt eller dårligt?

I teorien ja - Problemet er bare at med kun 16/32GB på et Optane drev, så er det ikke mange filer du kan have liggende på sådan en fætter, der skal sætte farten op på din PC generelt. Det er knap nok til en portion af Windows samlede diskplads forbrug. Det er ca. halvdelen af et større PC spil. Og bevares du skal ikke hente hele spillet på én gang, men det SKAL ofte hentes over en tidsperiode, hvor du så enten fylder Optane drevet op "just in case", og andre filer ryger, eller du ryger ned på Ha...

onsdag, 12. september 2018, 14:27

S: Ncase M1 v2 (sort) (SOLGT)

Fair nok - Så springer jeg pænt over.

onsdag, 12. september 2018, 13:23

S: Ncase M1 v2 (sort) (SOLGT)

Jeg byder gerne 250kr + forsendelse (hvis muligt, og ellers levering i Søborg til noget familie)

lørdag, 8. september 2018, 18:17

Optage videoer fra Facebook

Tjaa.... nu må man jo hverken hente den ene eller den anden sides video, så det er nok ikke så nemt at finde hjælp.

lørdag, 8. september 2018, 13:00

Opgradering af RIG til VR

Din 4'gen Intel burde fint kunne trække VR (specielt hvis den er overclocket med god køling). Ift. til VR's grafikkort krav, så varierer det meget fra spil til spil. Jeg ville nok nappe et 1070/1080 alt efter hvor meget fokus der skal være på settings. Det er jo noget med at du skal have 90FPS fast for at få en flydende og synkron oplevelse, så at øjnene og din hjerne ikke får svimmelhed. Dit 970 er ca. på niveau med et 1060 (minus lidt VRAM mængde), så det giver ikke rigtig mening at udskifte d...

torsdag, 6. september 2018, 22:27

Hjælp min CPU bliver meget varm??? :O

Citeret fra "Morphos" Jeg ville ligesom de andre prøve at skifte kølepasta som det første. Virker dette ikke er der stor mulighed for at vandpumpen i dit kølesæt er stået af og hvis det er tilfældet skal du have en anden cpu køler. Min personlige erfaring er at man skal holde sig langt væk fra CoolerMaster og bruge Arctic, Be Quiet, NZXT eller Corsair i stedet for da de alle har en højere kvalitet end CoolerMaster. Med hensyn til kølepasta bruger jeg helst Arctic MX4 eller Arctic Silver 5. Der ...

mandag, 3. september 2018, 17:33

Opgradering af bundkort og cpu

Citeret fra "Firedog" Citeret fra "dwmc" Sælger; AMD Ryzen 5 1400 & 1600x der er ellers ok pris på brugt processor lige der :-) i see!! tak for tippet det er vildt sprødt!! hvilken ville du så helst gå efter? gætter på 1600x er af nyere tek? (har ik lige googlet endnu) Samme generation af Ryzen CPU'er (de nye er 2000 serien), men 6 kerner i 1600X kontra 4 i 1400.

lørdag, 1. september 2018, 20:46

Optane, godt eller dårligt?

I praksis? Jo det er bare en hurtigere Hybrid omgang.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.