Søg i resultater

Søg i resultater 1-4 af 4.

fredag, 5. februar 2010, 10:30

Forfatter: TimZe

Virkelig ingen som vil hjælpe?: Acer DynaVivid Graphics Dock (1 GB)???

Ja men så vidt jeg kan forstå så er der virkelig mange som godt kunne bruge sådan et xgp som er universalt. Synes det er mærkeligt at med den teknologi (staves) vi har idag burde det da findes uden at man skal til at sætte en ekstra skærm til og alt muligt. Men når det ikke er muligheden, er der så nogen der ved om min bærbar har mxm grafikkort i, eller hvordan finder jeg ud af om der sådan et i uden at jeg skal til at åbne computeren.?? Min bærbar er en Toshiba Satelite pro 350L, den består af ...

fredag, 5. februar 2010, 08:30

SV: SV: Hjææælp.

Ja det havde jeg osse fundet ud af. Men synes bare ikke det kan være rigtigt.? De ville da tjene flere penge hvis de lavede dem så de passede til alle computere, eller?

torsdag, 4. februar 2010, 20:53

Hjææælp.

Hvis nogen ved noget så skriv lige, ellers ved i om der er mxm grafikkort i min bærbar?

torsdag, 4. februar 2010, 20:29

Virkelig ingen som vil hjælpe?: Acer DynaVivid Graphics Dock (1 GB)???

Hejsa er der nogen der ved om det her grafikkort passer til anden end acer bærbar? Har en toshiba satelite pro 350, og der er ikke lige det bedste grafikort i. Overvejer at købe det externe grafikkort. http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=704195

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.