Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 90.

fredag, 11. november 2011, 22:59

Forfatter: Cas123

The Elder Scrolls V: Skyrim

Citeret Oprindeligt indlæg af Skjold Fucking lorte steam... Hvad er meningen med at købe et spil på disc og så efterfølgende være tvunget til at downloade 5GB fra verdens rigeste site, som konstant crasher eller downloader med 100kbs hvis man er så heldig at serveren ikke er busy. Steam powered my ass!!! Min gamle dampmaskine fra 1943 kan præstere bedre ydelse end alle deres lorte servere tilsammen. 8 hours and 55 minutes remaining + jeg bliver disconneceted med 4 minutters intervaller! LORTE S...

lørdag, 17. september 2011, 10:20

Battlefield 3 info

Citeret Noget kunne tyde på, at vi vil få 'mobile artillery' i BF3, altså 'artilleri kampvogne' på dansk, som denne lille fætter: Ahhh, det hedder nu Selvkørende Artilleri, ikke artilleri kampvogn men ellers som sagt før så super post

tirsdag, 2. august 2011, 17:14

Kan ikke Logge ind i Bad Company 2

man kan heller ikke logge på på xbox

søndag, 31. juli 2011, 16:15

Har du været værnepligtig??

MMEK lærling og Slagelse

søndag, 31. juli 2011, 15:44

Det gik lige op for mig at der er værnepligtige når jeg starter igen efter ferien man glemmer sgu lidt datoen når man sidder og hygger i solen

søndag, 31. juli 2011, 15:10

Citeret Oprindeligt indlæg af DXC Citeret Oprindeligt indlæg af DXC Lidt træls ikke at kunne finde sin indkaldelsesordre fundet Er der nogle der ved hvor hårdt det bliver fysisk? For ved godt, at man burde have trænet op til, har jo fået tilsendt et lille forslag til et træningsprogram, men det har jeg altså ikke fået gjort, jeg er ikke i dårlig form, men er heller ikke i topform, men kommer man ikke rimelig hurtigt efter det?? Jeg vil sige at det kommer hurtigt, jeg var heller ikke i topform, ...

søndag, 31. juli 2011, 14:21

Citeret Oprindeligt indlæg af Slammand Du får nok også behov for et par gode løbesko, for forsvarets udleverede kondisko er ikke fem flade værd. Du skal også kunne barbere tæt, ellers hedder det tørbarbering under stueeftersyn Både og, det komemr an på om han er en af dem der får det nye FUT tøj, hvis man får det gamle røde sæt så er jeg enig, men forsvaret har været ude og bruge penge, og alle os fastpersonel, har fået nyt idrætstøj, og for engangs skyld er det noget der virker, ved dog ikke h...

søndag, 31. juli 2011, 13:05

Få styr på at lægge tøj sammen, når du møder dine værelseskammerater, få styr på hvordan det skal foregå, rengøring, skabe(de skal alle være ens) få gået støvlerne til hurtig, evt, ta dem med hjem i weekenden, og bruge dem lidt, og husk nu at pudse støvler hver dag, i starten, gør støvlen "blødere" ergo mere behagelig, hvis du kan få tilsnusket dig noget elektrikertape er det guld værd, når du skal have styr på stropper mm. på basis og rygsæk. En god soldat sover når han kan, 20 min hvil, betyde...

lørdag, 30. juli 2011, 19:06

Battlefield 3 info

det virker til det ja, men om det fungere på samme måde med det endelige spil er der dog ikke nogle der ved endnu, men det svare til du starter battlefield heroes / battlefieldfree2play det er den bedste måde at forklare hvordan du starter BF3 lige pt.

lørdag, 30. juli 2011, 18:37

BILKA Bærbar tilbud

Citeret Oprindeligt indlæg af gaming-king Citeret Oprindeligt indlæg af puma99dk| Citeret Oprindeligt indlæg af Cas123 og bumper lige for et svar du ka da os smide pengene efter en Vision NB2580 med HD6970 selv er jeg mest til Nvidia men igen ik laptop har haft det og det er ik mig. hvorfor ik tage en stationær den vil være bedre at game BF3 hvis du vil ha krafterne ellers kommer det til at koste dig en go del mere med en laptop. Og du kan jo sagtens få dig en lille stationær med et mATX bundko...

fredag, 29. juli 2011, 23:43

BILKA Bærbar tilbud

og bumper lige for et svar

torsdag, 28. juli 2011, 01:33

Battlefield 3 info

jeg gik ind på min EAkonto og satte BFBC2 som yndlingsspil, og så fik jeg en mail, dog kan min gamle bærbar ikke trække det godt nok så nu jeg på jagt efter ny bærbar

onsdag, 27. juli 2011, 23:34

BILKA Bærbar tilbud

hmm, nu misbruger jeg min egen tråd, da jeg har kigget ldit igen, men mit problem er jeg ikke rigtig har fulgt med på markedet, så igen hvis en lidt mere kyndig en jeg selv kunne sige for og imod jeg har pt kigget frem og tilbage og fundet frem til 4 styk der er meget ens (og lidt dyre) hælder mest til ASUS G74Sx TZ099V skal dog være sikker i min sag det det er mange penge at smide på en bærbar. Citeret ASUS G73SW TZ134V http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4671275 Processornr. I7-26...

tirsdag, 26. juli 2011, 22:43

BILKA Bærbar tilbud

Citeret Oprindeligt indlæg af HerrMansen Er du sikker på at det er en slæbbar du vil købe? Har selv en 17,3 tommers maskine, som maks kører en time på batteri i Windows 7 uden programmer. Disse store bærbare er absolut ikke bygget til at blive brugt på farten, men rettere at kunne blive flyttet nemt. Mine 20 ører Den står stortset stationært på stuebordet, desværre, kan det ikke betale sig med en stationær grundet pladsen den ville tage(ville ikke se pænt ud). og det skal være muligt at pakke d...

tirsdag, 26. juli 2011, 17:58

BILKA Bærbar tilbud

Goddag, jeg har brug for en kyndig person til at sige mig om dette er et godt tilbud jeg bruger den som multimedieplatform, dvs film plus musik, og så spiller jeg spil på den, så den skal helst kunne trække nye spil evt os være klar til BF3 http://www.bilka.dk/Elektronik/Computere…ase_Other_DS%29 og til de dovne Citeret Intel Core I7 2630QM 2.0GHz (4 kerner) er anden generation af Intel® Core-processorserien der giver dig en forbedret total oplevelse af dine notebook. Med Intels nyeste ud...

onsdag, 29. juni 2011, 16:47

solgt.

hvilken version af xbox'en, er det med eller uden hdmi, hvor stor HDD

tirsdag, 28. juni 2011, 22:08

Battlefield 3 info

Franner det for fedt du bruger tid på det her, dog hvis du skriver mere så vil jeg dø af dehydrering, så meget som jeg savler over BF3.

onsdag, 9. marts 2011, 15:19

Bærbar Gamer (ja Bærbar)

Ja, nu står jeg med det populære spørgsmål som i sikkert har fået 1000 gange før, jeg søger en bærbar til at kunne trække de nyere spil på, budgettet er på ca 10.000 gør ikke noget at den er lidt over men helst ikke for meget, Det skal være bærbar da jeg ikke har plads i lejligheden til en stationær, den vil altid have strømkabel i, og vil stortset aldrig være andre steder end i lejligheden. Har selv kigget de forskellige tråde igennem, og fundet frem til 3 styk to Asus og en MSI ASUS G73SW TZ13...

mandag, 25. oktober 2010, 15:27

Hjælp, finde gammelt superheltespil

Jeg takker og bukker, det var lige præcist det spil jeg søgte, super fund, og er købt (igen)

fredag, 22. oktober 2010, 11:34

modem kabel

jeg mener at jeg har set det i biltema, men ellers kan man os prøve at ringe til en elektriker, eller din internetudbyder

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.