Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 945.

mandag, 27. august 2018, 16:14

Forfatter: SMLDK

Click lyd fra harddisk ??

Citeret Billigere end skule skaffe ny disk :-) Det var på 3 forskellige hdd , den gjorde det , så var godt klar over at fejlen IKKE var hdd. SMLDK

mandag, 27. august 2018, 12:04

Så er det løst !!!! Det var et SATA kabel. SMLDK

mandag, 20. august 2018, 10:53

Når jeg monterer de harddiske i anden pc , så siger de intet , så må være et eller andet som skal slås fra De harddiske er Enterprise modeller fra WD SMLDK

mandag, 20. august 2018, 10:33

Jeg har lige samlet en "ny" pc til mig selv. Den har ssd disk som primær og alm harddisk som sekundær. Og den kommer med en click lyd hvert 3-5 sekund. Og nej harddisken fejler intet , har tjekket med crystaldisk og har forsøgt med 2 andre . Hvad sker der ? SMLDK

mandag, 20. august 2018, 10:28

Facebook i browser hjælp !!

Så virker det igen . Og jeg har intet gjort , det kom bare af sig selv , jeg fatter nada. FB er mærkeligt SMLDK

lørdag, 18. august 2018, 10:27

Herr Hansen : har lige forsøgt at deaktivere først wifi og så 4G , samme resultat. Meget mærkeligt , og særligt når det kun er min startside på FB , jeg kan bruge alle andre funktioner i FB , venneanmodninger , notifikationer osv osv , men IKKE min startside , wierd. SMLDK

lørdag, 18. august 2018, 09:37

Hej . Jeg har en Nokia 5 Jeg bruger Facebook i Crome browser , jeg vil ikke bruge app , da den efter min mening tager for mange recurser . Af en eller anden årsag er den stoppet med at virke på tlf , den har virket indtil i går , dvs det er startsiden som ikke kommer frem , den siger siden kan ikke vises , men alle de andre ting virker . Jeg har prøvet at fjerne crome og installere på ny , har prøvet at installere Explorer , jeg har prøvet på anden tlf , samme resultat , hvad sker der ???? SMLDK

lørdag, 11. august 2018, 14:44

Lukket

SMLDK

torsdag, 9. august 2018, 15:43

Ram hjælp !!

Tror jeg hælder til dem her : Citeret Der findes også af samme HyperX Kingston en 4 Gb udgave, stadig CL11: https://www.computersalg.dk/l/1501/ddr3?…9f8d59a&p=1&sq= Takker. SMLDK

onsdag, 8. august 2018, 18:12

Ram hjælp !!

Hejsa. Jeg har fået fat i en pc. Specs: Bundkort : MSI Z97-G45 Cpu: i5-4690K Ram: 2x4 gb G.Skill pc3-17000 DDr3-2133 Cl11-11-11-30 1.5-1.60v Jeg vil gerne have 2x4 gb mere i den , men overvejer at OC pc , og vil derfor gerne have hjælp til at vælge ram som kan køre med de andre ram ved OC. Kan nemlig ikke finde nogle på Edbpriser , samme model. SMLDK

tirsdag, 7. august 2018, 17:03

S: I7 setup

Jeg vil give 500 kr. SMLDK

mandag, 2. juli 2018, 08:14

Sommerferie 2018 - hvor skal I hen

Min sommerferie er snart slut , 3 uger i Californien og Las vegas. SMLDK

søndag, 6. maj 2018, 22:29

Edbpriser har fået en grafisk overhaling

Det er godt nok blevet en ringe side , vorherre til hest

tirsdag, 10. april 2018, 20:17

SÆLGES: Div WD Enterprise hdd og Seagate hdd

For 800 kr , så afhenter du i Fredericia . SMLDK

tirsdag, 3. april 2018, 21:47

Tweak.dk bygger Danmarks vildeste kryptominer - salg af Tweak valuta på vej

Citeret fra "jesper101996" Citeret fra "SMLDK" Citeret fra "jesper101996" Den behandler transaktioner. Det vil sige at alle miner behandler transaktioner i Bitcoin netværket og fordi de gør det bliver de belønnet med en procent af transaktion. Altså ligesom Visa/Mastercard tager et gebyr når du køber ting. Her er det så bare folk, som miner, der får procenterne. Takker . Sådan funker det . SMLDK

tirsdag, 3. april 2018, 09:43

Tweak.dk bygger Danmarks vildeste kryptominer - salg af Tweak valuta på vej

Nu må jeg spørge og være i fare for at virke dum og uvidende. Jeg ved godt hvad krypto valuta er Men hvordan virker det der mining ? Har prøvet at Google det , men får ikke rigtigt en forklaring hvad det er , kun en masse tech sprog . Man bygger en mega maskine med flere giga ram og millioner af grafikkort. Og hvad gør den så ? SMLDK

tirsdag, 27. marts 2018, 23:34

Fuppet på DBA

Jeg tjekker altid hvor længe vedkommende har været på DBA. SMLDK

tirsdag, 20. februar 2018, 13:46

Sælges: 2.5" hdd

Det lyder fair. Så det kan vi godt sige. SMLDK

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.