Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

tirsdag, 4. september 2018, 09:13

Forfatter: Firedog

Sælger; AMD Ryzen 5 1400 & 1600x

Citeret fra "GulleRosen" Sælger 2 processorer da jeg har fået en ny. AMD Ryzen 5 1400 medfulgte i PC købt over Elgiganten. Brugt i 2,5 måned. NP: 1229,- HBO: 600,- - God stand, ikke brugt længe. AMD Ryzen 1600x købt d. 9 april. Brugt til d. 18 august. NP: 1589,- HBO: 800,- - God stand, 91% performance igennem programmet Userbenchmark. Kvittering på begge processorer, dog digital kvittering på AMD Ryzen 1600x. Hej, Hvor befinder de sig? (kan være jeg har overset det?) Jeg er interesseret i din r...

mandag, 3. september 2018, 12:51

Opgradering af bundkort og cpu

Citeret fra "dwmc" Sælger; AMD Ryzen 5 1400 & 1600x der er ellers ok pris på brugt processor lige der :-) i see!! tak for tippet det er vildt sprødt!! hvilken ville du så helst gå efter? gætter på 1600x er af nyere tek? (har ik lige googlet endnu)

mandag, 3. september 2018, 09:11

Tak for de gode svar som er med til at bringe med up to date Så tror jeg afventer lidt, og nu har jeg lidt nogle udgangspunkter på begge sider så venter jeg lige til okt eller lign på indkøb - ifht justeringer osv.

mandag, 27. august 2018, 13:24

Jeg har lige gjort lidt research efter jeres gode informationer.. Og jeg har fundet frem til at rent prismæssigt og fremtidsmæssigt er det Ryzen der pt er bedst til prisen. Når det er sagt, vil jeg så gerne bare sikre mig et godt og fremtidssikkert bundkort så det altid er muligt at opgradere til en hurtigere ryzen Ville det være muligt med det Bundkort her?? https://www.computersalg.dk/i/4493643/ms…am4-ddr4-3466-6

mandag, 27. august 2018, 13:15

Citeret fra "dwmc" man kan ofte finde folk der sælger cpu og bundkort samlet. købte selv et asus mb med en ryzen 1700x for 2500 i starten af i år så jeg sparede 1500-2000+ i forhold til ny pris. det er selvfølgelig lidt overkill til dit brug men folk opgraderer tit så der kan absolut være penge at hente. der er vel egentlig ikke dens tore forskel i hverdags brug mellem amd og intel cpu'er lige for tiden. et nyt ryzen build kunne være noget alla det her https://www.computersalg.dk/i/4476214/amd-...

mandag, 27. august 2018, 10:56

Citeret fra "dwmc" ryzen kunne vel også være en mulighed :-) jeg ville nok kigge brugt hvis det var mig :-) enten her på tweak eller på hol/hwt Kan det betale sig?? Altså at købe det brugt?? Og ville det så være smartere at gå efter Ryzen?? Tænker måske også det er lidt svært at finde lige det man vil ha brugt.. ellers skal man selvfølgelig finde delene og købe hver for sig

mandag, 27. august 2018, 10:35

Citeret fra "HerrMansen" Det er ikke heeelt forkert. Du kan enten nappe noget ala. følgende. i5 8400 (6 Kerner, ikke OC - Ellers 8600K for lidt mere) 2x8GB DDR4 RAM (Omkring 2400-3000Mhz er fint) B360 eller Z370 bundkort alt efter om der skal overclockers eller ej. Fedt!!! og tak for meldingen!! Han skal ikke OC eller noget, men det kan da være det kommer en dag Altid godt at komme her ind igen og så er der de gode gamle grever her stadig <3

søndag, 26. august 2018, 16:44

Jaaa, men du er da også en gammel Svend haha tiden flyver afsted Men der er faktisk ikke et budget. Jeg er typen der langt hellere vil bruge et par tusind mere og så ikke skulle opgradere for 1 år. Han spiller primært fps som CS go / overwatch... han har lige fået sig en ornlig 144hz skærm.. En ny version i5 eller skal man tage den billigere model af i7?? (Husker ikke versionerne på fem:/) Så tænker ram til 1k CPU 1400 ish Bundkort 13-700 ish. Er det helt gal??

søndag, 26. august 2018, 14:18

Hejsa tweak folk Min søn har nogle problemer med hans computer, og jeg har fundet frem til det er hans CPU der er flaskehalsen.. Men så har jeg sgu været ude at gamet i for mange år til lige at kunne finde frem til hvilken CPU og bundkort der passer til hans nuværende setup. Tænkte i måske kunne hjælpe mig lidt Jeg har opgraderet harddisk og andre praktiske ting - men er lidt bange for at købe det forkerte bundkort eller CPU. Jeg har fået lavet et udtræk med hvad der er i maskinen.. (jeg gætter ...

tirsdag, 3. maj 2016, 08:50

Apple TV 2 + Medie Center

Citeret fra "Devinum" Hvilken firmware har du nu...? Jeg havde selv lidt problemer med at jailbreake igen, men fandt en løsning med at bruge en stationær computer, samt tage strømmen fra og til enheden på de helt rigtige tidspunkter. Derudover brugte jeg Sn0wbreeze og SeasonPass... Og wupti dupti, sko fra Gucci, som lykkes det Jeg har den nyeste til aTV 2..... Men jeg vil da gerne forsøge mig på det du fortæller. For det lyder da interessant.. Men kan også være bare jeg køber mig et aTV 3 og ja...

mandag, 2. maj 2016, 08:59

Citeret fra "Devinum" Jeg sad igår og legede lidt med mit aTV2, og kan gldt se hvad du mener med at Kodi er lidt sløv i det. Fandt dog en mulighed for at installere en specifik version af XBMC. Det vil eventuelt give dig muligheden for at installere XBMC Frodo, hvilket var en ret stabil version til aTV2. Du kan se linket nedenfor:https://matthill.eu/tutorials/apple-tv-2?e-xbmc-install/ Umiddelbart er dette ikke muligt da ikke har en tidligere package?? Det er i hvert fald så vidt jeg læser.. Mi...

torsdag, 28. april 2016, 13:02

Problemet er opstået ved at jeg fik problemer med mit ATV og De skiftede til Kodi... Det var mest navigationen der var gal og virkede som om er atv'et ikke kan klare det. Genstarter random osv. Når det sagt har det kørt smooth før i tiden. Plex supportere nu heller ikke atv2 og det gør Mig bange for det skaber samme ustabilitet...

torsdag, 28. april 2016, 10:23

Længe siden jeg har været aktiv her inde. Men står i den situation hvor jeg har forsøgt nu at søge på lidt forskelligt angående mit gamle Apple TV 2. Jeg er igang med at anskaffe mig et nyere et af slagsen, men mit spørgsmål går på, om nogle ved om der er et media center app der er supporteret til aTV2?? Både Kodi(XBMC) og PLEX supportere det ikke. Og umiddelbart kan jeg ikke se det er muligt hverken at installere PLEX eller Kodi.. Kodi kan jeg ikke da dens filer ikke vil installeres. Mens PLEX ...

onsdag, 4. december 2013, 14:35

Windows 8 Tekst til tale stemmer

Citeret fra "jesper101996" Hvad med adgang for alle? Eller skal du vel bare gå ind i hjælpeprogrammer Sendt fra min SM-N9005 adgang for alle?? det forstår jeg ikke.. EDIT: Never mind. Adgang for alle fungere ikke, da det ikke kan være rigtig jeg skal sidde og markere tekst osv.. Altså jeg kan ikke få danske stemmer ud af dette "tekst til tale" som findes i hjælpeprogrammer.. Jeg har engelsk stemme men det hjælper ikke noget når alt er dansk..

onsdag, 4. december 2013, 13:52

Windows 8 Tekst til tale stemmer

Hey Nu har jeg brugt hele dagen på at søge og prøve at finde ud af hvordan det her egentligt fungere.. Jeg søger en dansk stemme som jeg kan bruge en Windows 8 tablet, da den skal læse tingene op.. Men jeg kan ikke finde en dansk stemme. Jeg er med på jeg skal betale for den.. Men er der nogle af jer der ved hvor man kan købe sådan en fil og tilføje den mit system... Jeg kan slet ikke finde hvor jeg kan købe eller erhverve sig det... Jeg skal faktisk bruge det i morgen og står lidt i et dilemma....

tirsdag, 1. oktober 2013, 10:15

Plugin / Program til downloade silverlight/dr player klip

Er der nogen der har nogle fungerende programmer eller plugins til browser som gør dette muligt?? Og nej det er ikke i sigte at stjæle eller tage noget som man ikke må.. eftersom DR er gratis TV må jeg vel godt selv "have" det og bare ikke tjene penge på det ikke sandt?

fredag, 27. september 2013, 11:33

Hvem vil teste BEYOND: Two Souls til PS3?

Jeg er interesseret i at spille spillet og prøve det.. Også frisk på at skrive min mening om spillet.. Men hvad er deadline på det?

fredag, 27. september 2013, 11:02

image til erhvervs brug (Tablets)

Hejsa Jeg søger et form for software eller en måde at lave Image til både laptops / stationære / Tablets. De tablets jeg har er Windows 8. Og det jeg tænker er at hvis jeg laver en clean installation af en tablet så kan jeg køre det image på alle de andre uden at skulle lave alle de opsætninger.. Det der er spørgsmålet her err om det er muligt at have et image, der tager højde for produktnøgler og forskellige bruger? ved ikke helt om det er et image jeg vil lave, men jeg vil have en template, hv...

onsdag, 25. september 2013, 14:56

Låsesmed Kbh

Impressive.. Citeret fra "rasmust" Den lavede jeg også for nylig - smækkede mig ude sent om aftenen, og så stod jeg der og gloede Heldigvis havde jeg min mobil på mig, og låsesmeden var hurtigt fremme og rigtig flink. Skønt at komme indenfor igen! Tak til http://www.bagger-laase.dk for at redde min røv

fredag, 13. september 2013, 14:17

Netværk problemer - Bliver snart skør

Citeret fra "harto" Okay jeg fandt ikke lige helt ud af hvordan man skulle bruge den hjemmeside du linkede, men prøvede istedet bare at google det VEN_xxxxxx som jeg fik fra Hardware_ID for at finde driveren og efter at have gået igennem nogle hjemmesider som ville have mig til at downloade en masse bloatware fandt jeg frem til denne hjemmeside og downloadede den driver, som ser ud til at have fixet det. Du skal have 1000000 tak for din hjælp firedog, det er utroligt der er folk der vil tage ti...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.