Søg i resultater

Søg i resultater 1-7 af 7.

onsdag, 10. oktober 2012, 13:52

Forfatter: SuperSolid

Augmented Reality i Illustreret Videnskab.

Rigtig gode videoer! Jeg hørte en del om det for nogle år siden, men siden da har der været stille. Er det ikke blevet som forventet eller hvorfor er der så stille omkring det? Synes det lød rigtig smart dengang.

onsdag, 10. oktober 2012, 13:48

iPhone 5

Citeret fra "Runestengaard" cover Ja, de er meget fede, men jeg synes nu også at Incover har nogle seje iPhone 5 covere. Jeg skal lige spare op et par måneder før jeg får råd til den, men skal jeg helst sikkert ud og investere. Nogen der ved hvad man kan få for en 4S helt uden skrammer?

onsdag, 10. oktober 2012, 13:44

Afslører kildekoden på dr.dk morderen i Forbrydelsen III ?

Tror I virkeligt at de har tænkt så meget over det, at de har plantet det i kildekoden for lede folk på vildspor? Det må emmervæk være de færeste seere af serien der kigger i kildekoder til dagligt Linket fejler forresten også nu..

onsdag, 10. oktober 2012, 13:43

Godt tilbud på PS3 i Metro

Det var godt nok billigt!! Er der nogen der ved hvornår PS4 kommer?

torsdag, 2. august 2012, 13:56

AGK er erklæret konkurs

Nej, det er bestemt ikke godt. Synd for både spillere og fans! Forhåbentligt kommer det ikke så langt i Brøndby

torsdag, 2. august 2012, 13:55

Måske

Jeg har ikke selv lagt mærke til stolene, men jeg hat lagt mærke til at de har mange møbler der ligner IKEA, så måske er det alt sammen fra IKEA? Prøv at se om stolen skulle være her: http://www.ikea.com/dk/da/catalog/catego…s/dining/20849/ Den der Bernhard stol fås også i hvid..

onsdag, 18. juli 2012, 14:40

Jeg vil gerne til Malta

Jeg har hørt at Malta skulle være et rigtig godt sted, så der vil jeg se om ikke jeg kan få råd til at tage ned i min sommerferie.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.