Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 34.

mandag, 9. juli 2018, 17:23

Forfatter: dstoerup

Ny computer

Den maskine du linker fra MM-vision er stortset en kopi af min, har bare samlet selv. Har bare andet kabinet,strømforsyning og cpu køler. Jeg kører også selv på Dell 1440p 165hz og 2 ekstra monitors. Hvis du clocker dit 1070ti en smule samt CPU så vil jeg mene det er rigeligt. Jeg spiller selv pubg, fortnite, cs, realm royal mm. Den har ingen problemer med at trække det i i 1440p, med alt det relevante på high. Jeg er en FPS sucker så jeg kører nogle gange lidt lavere grafik indstillinger for at...

torsdag, 29. marts 2018, 11:29

CS:GO - For få fps.

Ja det er under video settings, hvor der gerne skulle stå noget med multicore. Den skulle gerne, som default, være slået til. Men der kan ske fejl. Du har ændret hvad din maks fps må være igennem console ikke? fps_max 0, så kan den stige uendeligt, din fps i menuen er også afhængig af en anden indstilling. men det er ligemeget

torsdag, 29. marts 2018, 09:27

CS:GO - For få fps.

Det kommer til at lyde meget specifikt. Men har lige selv bygget en PC, og installerede et program der hed CAM, som viser dig temp på cpu osv. Dette gjorde den så også ingame med et overlay. Det her overlay sænkede altså min fps med 200-300 af en eller mærkelig grund. Brugte alligevel 2 dage på at finde ud af at det her overlay var skyld i det. Så tjek om du har sådan et kørende. Ellers så husk at slå multicore rendering til i videosettings.

tirsdag, 27. marts 2018, 09:30

Selvbyg problemer

Ja, det kan jeg se, da jeg efter noget tid også fandt den online. Mente nu mere den som fulgte med bundkortet i printet form. Den ligner på ingen måder det der

mandag, 26. marts 2018, 14:28

Selvbyg problemer

Citeret fra "pAzquee" Tjek din bundkort manual der står hvordan front tænd knappen skal sidde. Den skal sidde hen over PWRSW Evt tag et billed af hvordan de sidder nu - det lidt svært at se i det kabel rod Super mange tak! har fået gang i maskineriet. Synes dog at manualen med bundkortet var lidt misledende i forhold til dette punkt. Men anyways det kører!

søndag, 25. marts 2018, 22:16

Selvbyg problemer

Hej Jeg er ved at samle min egen PC men kan ikke starte den Jeg synes selv jeg har sat strøm i korrekt alle steder. Dog er jeg i tvivl om front panel og hvordan det skal sættes til. Specielt med negative og positive power. Jeg har lys i bundkortet når jeg tænder for strømmen men der sker intet mere. Nogle der har ideer til troubleshoot? Det her et mit bundkort samt CPU https://www.komplett.dk/product/986620/h…oredirect=true#

fredag, 16. marts 2018, 22:35

Byg selv eller køb ?

Citeret fra "Stig klausen" Jeg syntes det ser godt ud dit hardware valg. Eneste jeg ville ændre er Din cpu køler. Ville vælge en noctua køler hvor der er 6 års Garanti og er ret effektive og lydsvage. De Kommer tæt på en vandkølers effektivitet Altså De dyrere noctua kølere. Den billigste noctua køler her er link https://www.komplett.dk/product/890826/h…chnical-details Men find lige ud af om ram højde er der plads i I højden Okay fedt mange tak ! Også valget af den 550w, på trods af lidt...

fredag, 16. marts 2018, 18:28

Byg selv eller køb ?

Fandt et asus 1070 TI, som jeg er tilfreds med, og har nu besluttet mig at købe delene for sig i stedet. Jeg har fundet frem til disse dele https://www.komplett.dk/product/986620/h…oredirect=true# Samt en SSD og en case, selvfølgelig. Mit spørgsmål er så, er denne PSU på 550W, tilstrækkelig, hvis jeg ønsker at OC på CPU og GPU en smule. https://www.komplett.dk/product/915831/h…oredirect=true#

torsdag, 15. marts 2018, 16:18

Byg selv eller køb ?

Har nu fundet et 1070 ti asus rog strix advanded på DBA til 4k. Personen siger så at den er blevet købt for 2 måneder siden og er brugt til mining. Han har faktisk 6 stk på lager. Eftersom jeg ikke har så meget forstand på slid, og den har muligvis har minet i døgndrift. Er det så et kæmpe problem ? Eller vil det være OK at købe.

onsdag, 14. marts 2018, 21:18

Byg selv eller køb ?

Hej Jeg står i den situation at jeg overvejer at købe mig en ny PC. Jeg har bygget en computer selv et par gange, men eftersom jeg har svært ved at finde et grafikkort som er på lager, så har jeg overvejet muligheden om at købe én samlet. Jeg har set mig lidt varm på 8600k CPU samt enten 1070 ti eller 1080 gtx. Ud fra disse kriterier har jeg fundet frem til denne computer, som jeg umiddelbart synes har en ok fornuftig pris i forhold til den er samlet. http://topdata.dk/product.asp?product=11742 ...

søndag, 25. februar 2018, 13:07

Vurdering af gamer pc

Citeret fra "RobertP" Tillægsspørgsmål: Jeg har lidt svært ved at tyde specs'ne på CPU cooler og kabinet. Kabinet specs: https://www.nzxt.com/products/phantom-240-white Her står Clearence til 158 mm. Betyder det at cooleren højst må være 158 mm for at kunne være der? CPU cooler: http://www.coolermaster.com/cooling/cpu-…/hyper-212-evo/ Her står dimensionerne til at være 120 x 80 x 159 mm. Betyder det bredde x dybde x højde, og så kan cooleren ikke være der? Jeg har samme køler men ikke ka...

lørdag, 9. december 2017, 10:40

Opgradering af PC

Citeret fra "Lauridsen" OC din cpu hvis du ikke allerede har gjort det, du får ikke ret meget ud af at skifte cpu. Hvis du kun har en feks 23" 1080p skærm, så købe en ny 27" 1440p IPS skærm til cirka 3500kr alt efter spec det vil du ikke fortryde. Har selv lige fortaget sammen skift og er noget af den bedst opgradering jeg har gjort i mange år. Hvis pengene ikke er til det så vendt med at opgradere grafikkortet, det kan fint trække 1440p i medium/high res. Mener selv at +100 FPS til et hvis pun...

fredag, 8. december 2017, 17:26

Opgradering af PC

Hej Jeg vil meget gerne give mig selv en lille julegave og overvejer at opgradere min PC Nuværende setup: CPU : i5-4670k RAM :G.Skill ARES - DDR3 - 16 GB : 2 x 8 GB - DIMM 240-pin GPU : 1060 gtx 6gb MSI bundkort : asrock Z87 Extreme4 (mener jeg) CPU køler : cooler master hyper evo 212 Jeg kunne godt tænke mig en ny CPU. Her er jeg godt klar over at jeg nok også skal ud og kigge på et nyt bundkort. Min begrænset viden har fundet frem til Intel Core i5-8600K, ved dog ikke om der er andre mere pass...

lørdag, 1. april 2017, 20:41

Ny "budget" gaming pc

Hej folkens Nu når feriepengene endelig er rullet ind på kontoen, og jeg igen har lidt frirum i økonomien, så kunne jeg godt tænke mig at opgradere hele mit system. Jeg har lyst til at prøve og samle selv, dog er jeg ikke helt ajour med bedste CPU og GPU indenfor denne prisklasse, og derfor henvender jeg mig til jer. Jeg lavet den nemme løsning, og fundet denne pakke: https://www.komplett.dk/product/912139/h…gamer-1060-3gb# Problemet er dog jeg godt kunne tænke mig en SSD i stedet for, da...

søndag, 4. september 2016, 21:37

Hvorfor hader folk Trustpilot?

http://www.dr.dk/nyheder/penge/kontant/e…dleder-brugerne Tror det her er problemet og set flere sager og mindre virksomheder som har oplevet mange problemer med trustpilot. De skulle angiveligt afpresse mindre virksomheder for bedre score.

lørdag, 3. september 2016, 11:17

Micro USB Kabel (High Power opladning)

Jeg er ikke helt sikker men tror din mobil skal understøtte det først. Jeg har en funktion på min samsung galaxy s7 som hedder fast charging, og det samme står der på min oplader som kom med mobilen. Ved dog ikke om det er indbygget i android.

lørdag, 20. august 2016, 15:55

Opgradering af PC

Jesus jeg er en kegle, anyways mange tak for hjælpen tror jeg har styr på det nu !

lørdag, 20. august 2016, 09:58

Opgradering af PC

Citeret fra "DaveP" Er du 100 % på at det er et Astek motherboard og ikke et Asrock, du kan i ovenstående lille program, i faneblad 3 = Mainboard finde disse data, ! mange tak for et fyldestgørende svar, du har ret det er et asrock, gik lidt hurtigt da jeg skrev tråden Jeg har downloadet CPU-Z, lidt i tvivl, hvad de forskellige ting betyder i forhold til hvilket 8gb vil være bedst at købe for mig på proshop Angående GPU og CPU, tror du at min CPU vil blive en flaskehals?

fredag, 19. august 2016, 18:42

Opgradering af PC

Hej allesammen Så er tiden kommet til at jeg har lidt ekstra $$ på lommen og derfor besluttet at smide noget nyt i min PC Nuværende setup CPU: i5 4670k 3,4 ghz clocket til 4,0 GPU: MSI 770 gtx 2 gb ram ram: 8 gb hyperx fury? (Det eneste jeg kan se ved at kigge på dem kender ikke resten af specifikationerne) PSU: XFX pro 650 W ( også læst på siden) Motherboard: astek z87 extreme 3 CPU køler : cooler master 212 evo Harddisk : 128 gb SSD samsung og 1tb et eller andet Jeg har tænkt på at købe mit et...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.