Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

onsdag, 15. august 2018, 22:29

Forfatter: AT0MAC

Projekt "Caution! Overclocked" - CrossFire 7970 / X58 Extreme / Xeon / Corsair 800D

Jeg fandt lige lidt tid idag til at starte byggeriet! Men fandt ret hurtigt ud af jeg mangler endnu en ting... Malingen ser FANTASTISK ud!! Farven er spot on, den har oven i købet sølv flakes! Den giver dog en noget støvet overflade der lige skal børstes af og så skal den lakeres, ellers skinner det ikke rigtigt, så nu skal jeg finde den perfekte lak... Lad være med at bide mærke i det lidt små skæve at0mac logo, det er kun begyndelsen på en meget bedre plan jeg fik idag. De der flammer der lign...

onsdag, 15. august 2018, 22:03

Killer Panda - Z370 X Code

Killer Panda er på krigs stien igen! Blev idag featured på Battlerigs på Instagram - den her maskine er der godtnok mange der rigtig godt kan lide. Er så småt gået igang med at bygge modstanderen samt har lige pt et Ryzen build på test bænken som jeg bygger for en ven, skal nok blive en god sammenligning i sidste ende. Den her historie er langt fra slut endnu

onsdag, 15. august 2018, 07:55

Hvor kan man få Windows 10 til billige penge?

Jeg køber via ebay, typisk bedst resultat hos de italianske sælgere, koster 3-5 euro og leveres indenfor 5 minutter på mail. De eneste minuser jeg kan komme på er at du ikke kan være sikker på at en geninstallering er mulig, installere du igen om et halvt år feks har jeg oplevet at nøglen ikke virker mere. Man skal heller ikke kontakte microsoft support, de kan med det samme se din nøgle er fra et shady sted og begynder at stille mange spørgsmål men hjælper egentlig ikke med det man kontaktede d...

tirsdag, 14. august 2018, 21:29

Projekt "Caution! Overclocked" - CrossFire 7970 / X58 Extreme / Xeon / Corsair 800D

Har idag modtaget en pakke med hvad jeg forventer er de sidste dele til buildet her, så ligeså snart jeg er færdig med det projekt jeg har gang i pt samt at familien tillader det, så skal det her monster vækkes til live. Vi ses inden forhåbentlig så længe!

tirsdag, 14. august 2018, 21:22

[nyt build] LAN-RIG 2018

Undskyld, det er ved at være nogen dage siden det var lørdag. Jeg har haft travlt med alt muligt, men også med builded her, men alt gik ikke helt som planlagt, f.eks. er strømforsyningen ikke ankommet endnu, den er strandet lidt på sin tur fra Tyskland og hertil. Nu ligger landet sådan jeg har et par andre ubrugte strømforsyninger på mit personlige lager, så det var ikke værre en midlertidigt gå over og tage en ned af hylden... Luksus problem... Så jeg er altså ikke helt færdig og kan vise hvad ...

tirsdag, 14. august 2018, 21:18

[nyt build] LAN-RIG 2018

Citeret fra "BPM" kan det virkelig betale sig at købe dele i udlandet ? ellers et lækkert build du har gang i der Nu skal du ikke blive forvirret, men vi har ikke helt de samme typer sites i danmark og jeg poster normalt internationalt, så derfor links til newegg og sammenligningen af danske og usa priser. Jeg har i dette build ikke købt noget i usa. Men der er dog en strømforsyning på vej fra Tyskland, som den eneste udenlandske del

fredag, 10. august 2018, 23:09

[nyt build] LAN-RIG 2018

Idag er det MESTE af systemet ankommet - mangler nu kun 1 del, strømforsyningen.... Hvis du kender mig bare en lille smule fra mine andre tråde, så bør du vide jeg har dele nok liggende til at jeg sagtens kan bygge uden den helt rigtige PSU og bare bytte en midlertidig PSU ud når den rigtige ankommer i starten af næste uge. Det forsinker selvfølgelig byggeriet og leveringen af den færdige maskine, men det betyder samtidig at jeg kan lege lidt længere med Ryzen 2 Altid se det fra den lyse side. J...

tirsdag, 7. august 2018, 22:00

[nyt build] LAN-RIG 2018

Første komponent lander! Umidelbar deadline for resten af delene hedder fredag, så jeg kan samle dyret på lørdag og levere det søndag. Men det kommer helt an på hvor heldig jeg er denne gang med at få pakker leveret til tiden. For første gang i så lang tid som jeg kan huske, så stemmer Elgigantens pris lige NU overens med Newegg i USA, det er jo vanvittigt! Danske priser plejer konsekvent at være en del % over, men måske det er GTX 2xxx der lurer lige om hjørnet der gør det.

mandag, 6. august 2018, 21:05

Jeg har brug for DIN hjælp! Det er den her legetøjs bil jeg har købt, collectors ed. die cast metal bil inspireret af Fast & Furious: Skal jeg: 1) Pakke bilen ud og parkere den inde i maskinen? - eller 2) Lade den være i sin samler æske og stille hele æsken inde i maskinen?

søndag, 5. august 2018, 23:05

Mens jeg venter på de sidste mod dele som vidst er forsvundet i posten (de burde have været her for længst) så har jeg idag startet på en af mine venners nye LAN gaming maskine. Man må holde sig i form Se med her

søndag, 5. august 2018, 23:04

[nyt build] LAN-RIG 2018

Hej peeps Mens jeg venter for de sidste dele til mit eget "nye" build, så har jeg idag hjulpet en ven med at bestille dele til hans nye LAN rig. Skulle gerne komme hjem senere på ugen og blive samlet senest i den kommende weekend. Det er altid spændende at lege med det sidste nye tech, i det her tilfælde et Ryzen 2 setup. Se hele listen her: PCPartPicker part list / Price breakdown by merchant CPU: AMD - Ryzen 5 2600 3.4GHz 6-Core Processor ($165.99 @ Walmart) CPU Cooler: ARCTIC - Freezer 33 eSp...

søndag, 5. august 2018, 22:55

Rate my setup.

Citeret fra "Dra1gan" Min kæreste er vild med Deadpool og Lyserød Er det ikke B&W CM1 højttalere? -hvis det er, så ligner det der mangler en forstærker

tirsdag, 31. juli 2018, 19:38

Først et nærbillede af noget af min "vision", bagefter et mere sigende billede af hvad jeg egentlig har modtaget. Fan grill(s), auto lak og ægte kulfiber plade! Det er ikke bare en folie, men 5 lag carbon "syet" sammen og mat lakeret. Det kan slet ikke beskrives med et billede hvor awesome texturen i kulfiber er i virkeligheden. Følg med når modded forhåbentlig snart tager form

lørdag, 28. juli 2018, 23:26

Citeret fra "Senosk" Lækker blå farve. Har selv en modelbil i den blå farve. Hvor har du i øvrigt køb den der henne? Lige den på billedet er nu egentlig bare en inspiration fra nettet, men jeg har faktisk endt med at købe en model bil i den farve :p Den kommer fra en eller anden tysk legetøjs butik via eBay, skulle komme i den her uge. Jeg håber at min maling er bare nogenlunde den farve.... Bliver spændende at se alt sammen

onsdag, 25. juli 2018, 22:17

Jeg er stadig i live, er ikke helt smeltet væk endnu... jeg venter bare på pakker som sædvanligt, dele til moddet. Jeg vil afsløre, at temaet har udviklet sig og vil være bil inspireret! Til dels fordi den blå farve jeg skal bruge minder mig om farven nogle sports biler bruger. Så noget lys, carbon, varme afledende tape, maling og andre ting, og moddet vil blive epic. Men malingen alene er ret svært for at få mine hænder omkring, så må være tålmodig.... vær tålmodig for at blive perfekt....

søndag, 22. juli 2018, 01:08

Jeg sidder lige og tæller sammen, på de 4 forums jeg generelt poster tråden her, der er der nu tilsammen 6.592 views - ret godt gået taget i betragtning det egentlig kun er optakten til et mod!! Jeg har bestilt en af markedets eftersigende bedste spray malingeri en farve jeg håber er tæt på den samme som bundkortet så inden længe kan jeg hvis alt går vel fortsætte med aktuelt arbejde. Lige idag er det dog ikke helt gået efter planen, min taske blev stjålet, så det skal jeg lige har fixet gennem ...

lørdag, 21. juli 2018, 17:30

Efter at have tænkt over det i ca. 5 minutter, så tror jeg bare jeg skal have gang i noget malerarbejde, det der vinyl ender altid i en 50/50 succesrate... Jeg forestiller mig noget i den her stil:

lørdag, 21. juli 2018, 16:45

Forestil dig det her: Byg PSU-shroud og ny midter plade, fordi PSU'er er grimme, og midtpladen i 800D er heller ikke særligt smart.Byg en ny bundkort bagplade, da den der er nu er så fuld af grimme hullerMal dem begge og giv dem noget magi (vil vise senere hvad det betyder)På bagpanelet vil jeg forsøge at udfylde gennemgangshullerne til ekstern vandkøling (som aldrig vil blive brugt)Skær Corsair blæser filteret på 140 mm blæser pladsen af, og brug en meget pænere fan grill i stedet.Radiator til ...

onsdag, 18. juli 2018, 20:53

Jeg laver ikke så meget på projektet i de her dage, det er alt for varmt her og jeg kan ikke tænke... Undskyld, but I'll be back!! Hov, det er jo vejrudsigten for næste uge, som sagt, kan ikke tænke klart....

søndag, 15. juli 2018, 13:01

Ikke så mange lækre produkter at vise mere, istedet er jeg så småt ved at tage tilløb til mod delen og restaurere de dele der skal bruges. Det er i sig selv et helt projekt... Der var ingen billeder igår, så I får 2 idag som kompensation. Har renset, lagt nye thermal pads, ny kølepasta og samlet det 7970 kort der skal vandkøles. Blev da ret lækkert syntes jeg selv. Idag tager jeg fordelene fra vejret heromkring, masser af varme og en lille blæst, perfekt dag at vaske og lufttørre kabinet delene,...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.