Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 63.

onsdag, 15. marts 2017, 13:36

Forfatter: Ssteo

Går/Gik/skal jeres barn på efterskole?

Hej! Hvad var/er vigtige for jer da i skulle vælge efterskole? Geografien? Prisen? Lærerne? Det sociale? Fagligheden? Jeg er ved at lave en hjemmeside, hvor elever og forældre kan bedømme skoler (efterskoleniveau og opefter) – men jeg er lidt usikker på, hvad der er vigtigt for forældre til børn på efterskole. Det er netop de ting, som efterskolen skal vurderes på Jeg har brug for jeres hjælp!

søndag, 22. august 2010, 10:47

Verden er af lave?!

god morgen alle sammen. Jeg vil gerne stille jer et spørgsmål, som jeg håber kan virke afklarende for mig når svaret kommer. Hvorfor regner det så meget i August? Det regner og regner. Det har faktisk regnet hver dag siden d. 2 August. DMI mener at vi har haft det samme vejr i både August 2008 og 2006, og vi ikke når op på de 165mm som er rekorden for nedbørsmængde for August. Men vi har regnmålere ude som fastslår nedbør på 46mm nogle dage. Derfor kan jeg ikke se hvorfor vi ikke allerede har ru...

lørdag, 26. juni 2010, 09:17

Rejsetilbud

Det er præcis en "pakke" ferie vi kikker efter. Charterferie er dog ikke relevant :b Desværre. VI skal gerne have andet med hjem end en brun krop

fredag, 25. juni 2010, 13:07

Rejsetilbud

Tak Folks! - Kikker på det=)

tirsdag, 22. juni 2010, 21:14

Rejsetilbud

God aften alle sammen. Min familie og jeg skal ligesom så mange andre på ferie her i sommerferien, gerne til udlandet. Men vi har en travl hverdag her op til ferien, og vi har ikke mulighed eller erfaring for at planlægge det selv, derfor vil jeg høre om I kender nogle bereuer (staves?) som planlægger rejser for folk. Dvs. de har nogle tilbud omkring nogle distinationer og i pakken er der hotelophold og måske mad, ellers finder man selv ud af det. Måske arrangere de også nogle ture fra hotellet,...

mandag, 19. april 2010, 12:10

Da Vinci og Phi

God eftermiddag tweakere. Jeg har begyndt på en forløb, hvor vi skal beskrive det gyldne snit. Både matematisk og dansk fagligt. Straks blev mine tanker henledt på Da Vinci Mysteriet af Dan Brown, som de fleste kender. Langdon beskrev Phi og det gyldne snit, i et flashback til hans universitet. Men, kan i hjælpe mig med at finde disse sider, hvor han snakker om emnet. Jeg har kikket den igennem flere gange, men den gemmer sig Det kunne bare være godt at inddrage bogen, ikke som reference, men so...

søndag, 7. februar 2010, 16:27

Asus sammenligning

Davs folkens. Jeg har længe gået op kikket på bærbar, og har fundet en model der hedder ASUS UL30A. Den passer godt til mit behov.Men jeg har fundet ud af at der er kommet en opgraderet udgave der hedder Asus UL30Vt Lige udmiddelbart kan jeg ikke se anden forskel end Vt'eren har et bedre grafik kort. Men de koster det samme. Samtidig med at den er bedre egnet til spil eftersom den har et bedre grafikort. Hvad er forskellen ellers MvH Ssteo

lørdag, 16. januar 2010, 17:39

På højde med Mac

Hello folkens, jeg vil bare lige komme med en opfølgning på min tråd og komme med endnu et spørgsmål :b Jeg er kommet frem til en udemærket skolepc, ret god egentligt, til 5500. En ASUS UL30A. Den er helt igennem god, men jeg er usikker på om processoren på 1.3ghz, gør den lige så langsom som min gamle pc på 2.0 ghz, og om den kan trække selv de simpleste spil med den hastighed. Jeg gik fra Mac er den simple grund, at det er nemmere at synkronisere med andre bærbare med en windowes pc og at alle...

tirsdag, 5. januar 2010, 21:43

På højde med Mac

Det TI vi bruger ser ikke ud til at have problemer med XP. Men som du siger - kan ikke med Mac. Men hvis jeg bruger Boot Camp eller VirtuelBox og køber XP, kan jeg så indstallere TI på XP delen, og så sidde (ved ikke om det er sådan det fungere) alt - tabbe frem og tilbage mellem Leopard (Mac / Office 200 og XP (og TI / Office 2007).Som var det en XP. Lige umiddelbart kan jeg ikke se nogen bagside af mønten - takker for de hjælpsomme svar

tirsdag, 5. januar 2010, 17:33

På højde med Mac

Jeg vidste ikke noget om at man kunne kører Windows baserede programmer på Mac, undersøger det det. Men det program jeg tænker på er TI-Interaktive Et link Det er et program vi skal bruge istedet for en TI-83 lommeregner. Jeg er Mat / Fys, så hvis jeg ikke kunne få det program på min bærbar ville det være lidt.. - nogle fra klassen har haft problemer med det, selv på Vista, det er lidt 50/50, meget frustrerende.

tirsdag, 5. januar 2010, 14:46

På højde med Mac

God dag Folkens. Gymnasietiden kalder, eller det har den gjort i et ½ år, og jeg skal bruge en ny PC da min gamle stod af. I lang tid har jeg gået, en smule forelsket, og kikket på en Macbook Pro. Den tiltaler mig, lige fra de 4gb ram, 320gb harddisk og det glimrende GeForce 9400M , og allermest batteri levetiden som er helt op til 7 timer. Men grundet at nogle af vores programmer er anti mac produceret, og at min bror er god til office 2007 exel, er jeg blevet tvunget væk fra Mac. Derfor vil je...

tirsdag, 10. november 2009, 15:48

Vegas 8 rendering problemer

det har jeg prøet =)

tirsdag, 10. november 2009, 12:11

Vegas 8 rendering problemer

Hello fellow tweakere =) Jeg fik erhvervet mig Sony Vegas 8a her den anden dag. Jeg gik straks igang med dvs. guides og fik lavet en acceptabel debut film. Men problemet er at jeg ikke kan "lave filmen." Når jeg render den kommer der ganske vidst en wma film ud af det, men der er kun tekst, ikke noget nogle effekter eller film, bare tekst. Jeg er lid usikker på hvor meget info jeg skal skrive her, men her er et billede ihvertfald: Med Venlig Hilsen. -forresten, har også prøvet at uploade den dre...

lørdag, 8. november 2008, 02:01

Warhammer Online, Hvilken server?

Citeret Oprindeligt indlæg af Alex Jeg spiller på Karak-Azgar, core server, sammen med min guild. Andre store guilds såsom Mystical Awakening, Bakery og Eva Vix er også på den server, vi skal bruge nogle gode order players, alle Eva Vix's premades er lidt svære at slå med en pug Starter på Karag-Azgal idag. Har været på andre servere. hedder Ssteodk

fredag, 7. november 2008, 10:35

Warhammer Online: Systemkrav

Spillet vil gere have 2.3 Ghz. På min bærbar laggede det med at Geforce 8400 256 mb ram og 2.2 Ghz. Så købte en ny pc for at kunne spille det her.

onsdag, 15. oktober 2008, 12:17

Xone1636/MSI GX620

Citeret Oprindeligt indlæg af Fragman 6625 eren til 6650 kr er da et godt valg umiddelbart......og din nuværende er nok nærmere de 2000 end 3000 kr værd vil jeg skyde på, med de priser bærbare er nede i. Lyder også mere fornuftigt HAr været lidt rundt og se på brugt. Lyeder rigtigt

tirsdag, 14. oktober 2008, 10:37

Xone1636/MSI GX620

Citeret Oprindeligt indlæg af JensAnker hvad med en zepto? De er ok kvalitet. Www.zeptoeksperten.dk Efter lige have kikket lidt rundt på siden er kun A15 der er min stil, udenover Hydraen self. Men, GX620 er stadig ligesågod som den Men ellers et godt foreslag som vil blive taget oop til overvejelse Men for at vende tilbage til det første spørgsmål. HVad er min PC Xone1636 værd?

mandag, 13. oktober 2008, 17:14

Xone1636/MSI GX620

Vil da også gerne have en stationær, men den er lidt tung at have med i tasken på Gymnasiet og de resterende efterskoleår

mandag, 13. oktober 2008, 15:47

Xone1636/MSI GX620

8000 er et fint beløb for mig

mandag, 13. oktober 2008, 15:36

Xone1636/MSI GX620

Davs Tweakere. Efterhånden er der gået en 8 måneder siden jeg købte min første bærbar, en X-ONE 1636 som har tjent mig trofast de sidste måneder... Men er efterhånden træt af at køre BF2 på low/low/low/medium/low og at Warhammer Online lagger når jeg spiller. Så jeg vil af med denne, men hvad kan sådan en koste. Jeg skaffede den for 8k dengang, men hvad med nu. Har overvejet 3k? ---- Men nu når jeg sælger min bærbar har jeg brug for en ny; MSI GX620. Jeg selv er lidt af en misforståelse indenfor...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.