Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

onsdag, 19. juni 2013, 07:44

Forfatter: Stubkier

Kontor PC + lidt billeder

Tak for alle jeres bud - nu har jeg noget at gå videre med

tirsdag, 18. juni 2013, 07:58

Mange tak for alle de fine bud. Som altid kan budgettet godt strækkes lidt og det lyder jo til at 500-1000kr mere vil gøre en meget stor forskel. Men desværre har jeg ikke selv haft tiden til at følge med så jeg ved ingen gang hvilke chipset, socket og CPU'er jeg skal gå efter (eller hvilke der passer sammen).

mandag, 17. juni 2013, 08:51

Hej TWEAK.dk Jeg skal sammensætte en klippestabil kontor PC til ca. 2500-3000kr (til de gamle). Den skal erstatte en gammel socket 939 PC med IDE harddiske så jeg tror desværre ikke der er så meget der kan genbruges. Men den har kørt stabilt i ca. 8 år nu. Som sagt skal den bruges til kontor arbejde og en lille smule behandling af billeder. Kravene til den er: - Lille formfaktor - Diskret kabinet - Meget stabil - Støjsvag - Meget plads Jeg tænker vi skal ud i et bundkort med indbygget grafikkort...

tirsdag, 8. januar 2013, 09:23

AOC I2757FH - Designvindene skærm med IPS panel

Fin test - men en ting jeg mangler infomation omkring/beskrevet i testen er hvorvidt skærmen kan anvendes med et vægbeslag?

mandag, 15. oktober 2012, 17:13

Ingen download på Synology DS

Jeg skal prøve at svare på alle spørgsmålene. 1) Nej min fullrate router kører ikke i bridge mode. Den er sat til at forwarde til min routers IP og alle porte fra 0 til 65536. 2) Nej jeg har ikke betalt ekstra for en offentlig fast IP adresse. Det havde jeg heller ikke med min gamle router opsætning 3) Min Asus router er sat til at forwarde traffikken til den ene nas (med fast IP) den anden kører med dynamisk IP men de opfører sig ens. 4)Forbindelse kommer ind i huset -> FullrateASDL router - > ...

lørdag, 13. oktober 2012, 21:42

Det kunne godt tyde på et DNS problem. Jeg har ikke fundet en mulighed for at pinge fra mine to DS servere - hvis nogen kan hjælpe mig vil jeg sætte stor pris på det. Men ingen af de to servere kan tilgå synology.com og hente automatiske opdateringer = de kan altså ikke se noget uden for mit lille hjemmenetværk. Hvordan for jeg løst dette problem? Mvh Stubkier

onsdag, 10. oktober 2012, 21:49

Jeg har nu opdateret begge DS servere og min router men desværre uden held. I min første post har jeg vedhæftet et screenshot af min router opsætning og syntes jeg har åbent for de rigtige porte. Med min gamle router skulle jeg ikke ind og ændre i opsætning af Fullrate routere for at kunne hente Linux Image osv ned - så jeg tror ikke det er der fejlen ligger gemt. Men jeg er i gang med at undersøge det nærmere. Tak for jeres bud - men tror desværre ikke vi har fundet en løsning endnu.

onsdag, 10. oktober 2012, 17:48

Hej TWEAK.dk Efter at have købt en ny router, efter jeres anbefalinger, kan jeg ikke længer downloade til min synology servers. Det gælder både min gamle DS207+ og min nye DS213. Den nye router er en Asus RT-N56U som jeg, bortset lige fra dette problem, er godt tilfreds med. Problemet opstår både når det er et direkte link og en torrent fil. Fx dem fra denne side: [url]http://www.mirrorservice.org/sites/cdima…8.04.1/release/[/url]http://www.mirrorservice.org/sites/cdima…8.04.1/rele...

mandag, 17. september 2012, 08:47

Ny router

jeg har bestilt en ASUS så må vi håbe den virker bedre.

søndag, 16. september 2012, 12:33

Ny router

Citeret fra "doitttt" der der ikke noget galt med trendnet router, det er meget normalt at den genstartes hver 14 dag. du kunne jo også se, om der var noget firmware, til den trend router, kunne løse problemet. Jeg har lagt den nyeste firmvare ind og det har ikke afhjulpet problemet. Det kan jo heller ikke være normalt når den for 6 måneder siden ikke skulle genstartes

søndag, 16. september 2012, 10:30

Ny router

Hej TWEAK Min trendnet router er begyndt at vise tegn på at den skal skiftes ud. Den skal genstartes ca. hver 14. dag. Så jeg håber I kan hjælpe mig med at finde en ny. Mine krav er: - Klippe stabil - Gigabit kobling - min 4 porte ud - Højt signal output - N trådløs opkobling Den skal styre/bruges på et netværk bestående af: - 2 pc'er - 1 xbox 360 - 2 nas - boxeebox - Sonos system - Wii - 2 stk tv - 2 tablets - 2 telefoner Jeg har været godt tilfreds med min trendnet men har også et godt øje til...

søndag, 16. september 2012, 10:24

Ny Nas

Citeret fra "RTM" Hvis jeg var dig ville jeg kigge en gang på WDs nye "Red" serie, som er specifikt beregnet på brug i NAS' de burde være et bedre valg, når nu de er beregnet til formålet. Umiddelbart syntes jeg i øvrigt at den NAS er ret dyr, ud fra hvad du har beskrevet, har jeg svært ved at se behovet for en så dyr NAS. Med hensyn til at købe en DS411, så syntes jeg at du skal lade være med at købe den, af den simple årsag at det er ved at være et ældre produkt og mig bekendt har Synology fo...

torsdag, 13. september 2012, 20:18

Ny Nas

Opliver lige min gamle tråd. Jeg er nu kommet frem til at følgende vil være en godt bud/køb for mig: 1 stk DS213 + (2700kr) http://www.edbpriser.dk/nas-lagringsserv…id-6943543.aspx 2 stk WD Caviar Green (1100kr) http://www.edbpriser.dk/harddisk/wd-cavi…id-4850351.aspx Det bliver en total pris på ca 5000kr og der vil være 3 TB data i RAID 1 som jeg kan bruge. Men kan jeg opnå noget bedre ved fx at købe en DS411 og så fire mindre diske? mvh Stubkier

mandag, 23. juli 2012, 09:33

Bare en tanke

Har du kigget på de færdige løsninger på HTPC'er der er på market pt? - boxeebox - Apple TV - Popcorn Hour - Western Digital Live - osv. Jeg har selv prøvet at bygge et par HTPC'er fra bunden af - efter at have brændt alt for mange penge af er jeg endt med en BoxeeBox. Det virker bare og alt spiller max. Hvis du kun skal bruge HTPC'en til streaming syntes jeg du skal overveje det nøje om det kan svare sig at bygge dit eget fra bunden af. Med dit budget har ud råd til at købe en Boxeebox og en fi...

torsdag, 12. juli 2012, 08:19

Ny Nas

Den skal udelukkende bruges til Streaming og backup.

onsdag, 11. juli 2012, 21:23

Ny Nas

Citeret fra "gaming-king" Citeret Hvad med at blive med Synology og så kigge på deres 4-disk nas, som 412+ ? /ask +1 klippe stabil NAS med virkelig god ydelse. hmm det var jo også en mulighed. Havde ikke lige tænkt på en 4 disk løsning. Men man kan jo næsten få 2 styks DS 212+ for den pris som en 412+ koster. Men jeg vil nok gerne holde fat i Synology - så kan den gamle stå som en ekstra backup af de super vigtige ting på en anden adresse Er de nye 2012 versioner virkelig så meget bedre end 201...

onsdag, 11. juli 2012, 09:02

Ny Nas

Hej TWEAK Da min nas er ved at være fyldt op med data og den max kan indeholde 2TB (DS207+) er jeg på udkig efter en ny NAS med plads til mere data. Jeg er super glad for min DS207+ men hvilken en skal jeg opgradere til? På forhånd tak Mvh Simon

torsdag, 3. maj 2012, 11:49

Blæser Larm eller mangel på samme

Min Boxee Box siger ikke et pip. Selvom den sidste weekend blev udsat for de 3 første Star Wars film i streg i HD. Er altså ret sikker på at der er noget galt med din hvis den larm - eller også står din bare lige ved siden af dit øre. Jeg har selv leget med en del forskellige mediacenter løsninger og Boxee Box er helt klart den bedste, fordi: - Den larmer ikke - Medfølgende fjernbetjening - Æder alle de formater jeg har smidt efter den - Kan stå gemt i et skab - Finder selv covers + info til de ...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.