Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 679.

torsdag, 16. august 2018, 16:24

Forfatter: Igel

Endnu en selvbyg

En anden ret relevant ting, som jeg lige kom i tanke om, er at bede dig om at vente en enkelt eller et par uger med at købe maskinen. Grunden til dette er, at Nvidia fremviser nye grafikkort på mandag, og priserne på de "ældre" modeller, såsom GTX 1070, 1070Ti osv. kan risikere at styrtdykke i pris. Det ser lige nu ud til, at et GTX 2080 kommer til at koste lige så meget som et GTX 1080Ti, hvilket vil resultere i et prisfald på det, som så igen resulterer i et prisfald på et 1080, 1070Ti og 1070...

onsdag, 15. august 2018, 18:12

Endnu en selvbyg

Hej Psych0 Det ser helt fint ud. Vær dog lige opmærksom på, at du har valgt en SSHD som lagerdisk. Den lille smule ekstra hastighed, som du kan være heldig at få ud af "SSHD" delen, er i min optik ikke det værd. Derfor ville jeg enten spare lidt penge på den del og købe en Seagate Barracuda 1TB eller smide en 50er mere oveni, og købe 2TB modellen af samme navn. https://www.komplett.dk/product/898949/h…uda-1tb-35-hdd# Jeg vil helt klart gå med de 16GB ram, som du nu har valgt, da fremtidig...

onsdag, 8. august 2018, 12:09

Far Cry 5: Lost on Mars konkurrence med Tweak og Ubisoft

Citeret fra "Fragman" det er ikke godt når selv igel bliver forvirret over hvor linket er Det er ikke let at være mig Men vi fandt da en vinder, som bliver glad for præmien.

søndag, 5. august 2018, 16:56

Det er nemt at blive snydt i dag.

Citeret fra "Lars2222" Nu har du vel sikker dig at de får en bærebar med IPS skærm Hvad skal de dog med en IPS skærm?

fredag, 3. august 2018, 09:30

Hvor kan man få Windows 10 til billige penge?

https://www.instant-gaming.com/da/2724-k…ws-10-oem-home/ både home og prof version til hhv. 60 og 80 kr.

tirsdag, 31. juli 2018, 18:55

Lige præcis vores tanke.

tirsdag, 31. juli 2018, 18:26

Haha, nej hende skal jeg have for mig selv Det er også mig en kæmpe gåde. Teorien er lige nu, at en kunde evt. har købt den, tændt den og efterfølgende fortryder. Power har så fået den tilbage igen, og forsøgt at gendanne til fabriksindstillinger, hvilket mislykkedes og så efterfølgende bare har kørt en helt ny Windows på. Bliver nok bare ikke svært at sælge til hr og fru Danmark, der når de får at vide, at de "kun" skal betale 500,- for noget der normalt ville koste 1000,-, slet ikke kan styre ...

tirsdag, 31. juli 2018, 17:02

En lille sjov historie jeg lige vil dele med jer: Min kærestes forældre skulle købe ny bærbar i dag (den gamle er gået i stykker, og de skal have en ny her og nu), og vi havde fundet en i Power der opfylder deres behov for 3333,-. (i5, 4gb ram, 256gb ssd, helt perfekt til 7-kabale og internet) Min kæreste tager så derud med sin mor, hvor de får at vide, at de kun har en model på lager, som de allerede har lavet opstart på og "fjernet" bloatware etc., hvilket koster 500,-, så i alt 3833,-. Jeg si...

fredag, 27. juli 2018, 21:02

Videoredigeringsprogram til windows

Selv bruger jeg Adobe Premiere Pro, men det kan man vist kun få som abonnement løsning, hvilket er fuldstændig tåbeligt. Kender nogle stykker der er ret glade for Sony Vegas Pro, men det kender jeg ikke selv til desværre.

onsdag, 4. juli 2018, 21:01

Pc begyndt at crashe i nogen spil?

Hvordan ser temperaturerne ud? Bliver CPU eller grafikkortet varme?

tirsdag, 3. juli 2018, 19:34

Er RGB-lys ved at stikke helt af?

Det giver jo ikke mening ikke at putte RGB ind i ens produkt længere. RGB dioder koster ikke noget, og hvis man ikke kan lide lys, så kan man jo bare slukke for det. Desuden giver RGB belysning mulighed for, at ændre farveskemaet efter humør, eller endda få farverne til at ændre sig i forhold til temperatur og lign. Jeg er stor fan af RGB, dog bruger jeg sjældent regnbue farver og oftest kun én farve ad gangen.

mandag, 2. juli 2018, 01:41

Hvad har folk af 3dprintere ?

Har i forbindelse med studiet mest benyttet mig af Ultimaker 2+ og 3. 2+ er helt klart den bedre af dem. Det var heller ikke uden udfordringer, og vi oplevede en del gange, at nogle af dem stoppede til eller blev brugt forkert. Min studiekammerats Sculpto 3D printer gjorde det i visse tilfælde lige så godt, hvis ikke bedre, end de næsten 20 gange så dyre Ultimakers. Men flotte er de da Har også brugt en lidt større og mere prof. 3d printer, men den kan jeg desværre ikke huske navnet på.

mandag, 25. juni 2018, 13:45

Sommerferie 2018 - hvor skal I hen

Hjemme på stolen foran computeren Se det er en perfekt ferie

torsdag, 7. juni 2018, 10:40

Hjælp til ny smartphone.

Det første der falder mig ind at skrive til dig er, hold dig fra Samsung i dette tilfælde. Ja Samsung er lækker, og har givetvis også en lidt federe byggekvalitet, men det er ikke så meget bedre at det skiller sig ud. De fleste mennesker vil nok ikke engang lægge mærke til det. Når vi nu har sparket Samsung af vejen, så kan OnePlus 6 og Huawei P20 Pro helt 100% anbefales, men hver på deres områder. Oneplus 6 - fordelen ved denne telefon er, at softwaren er så tæt på stock Android, at du kan forv...

lørdag, 28. april 2018, 21:24

DE layout tastatur uden æ ø og å, HJÆLP! :(....

Har selv i mange år benyttet mig af tyske tastaturer, og ja, det eneste man skal vænne sig til, er at der står Ä, Ö og Ü, og at CTRL knappen hedder STRG.

torsdag, 26. april 2018, 14:16

Computer 6-8K

En AMD Ryzen CPU er et godt og mere budget venligt valg, hvis du vil spille og streame på samme tid

onsdag, 18. april 2018, 12:34

Hvilken gaming Chair (Stol)

Jeg er også selv ret glad for min stol, og ja, jeg har nok bare været uheldig, men at der går så lang tid er uacceptabelt uanset hvad eller hvor man køber

søndag, 15. april 2018, 19:06

Hvilken gaming Chair (Stol)

Af egen personlig erfaring, så vil jeg sige at jeg elsker min DXRacer D-series stol. Jeg kan uden problemer sidde i den en hel dag uden at få ondt i røven. Når det så er sagt, så er deres kundeservice virkelig skod, og jeg har lige fået at vide at jeg skal regne med at skulle vente til juli måned, med at få et nyt sæde, da stellet i mit gamle knækkede. Jeg sendte en mail til dem i december måned. Så ca. 7 måneders ventetid for en reservedel. Det skal også lige siges, at jeg i sin tid købte stole...

torsdag, 5. april 2018, 00:36

Hjælp til Elgato HD60 Pro

Dit system er mere end rigeligt til at kunne trække fin fps i spillet. Jeg streamer selv på twitch.tv/teamtweak, og der har jeg netop streamet Far Cry 5. Mit system består af en i7 6700K, GTX 970 og 16gb ram. Jeg har intet overclock, og jeg kører 1920x1080 opløsning med high preset, og der hiver jeg 64 fps i gennemsnit når jeg ikke streamer, og ca. 58 fps når jeg streamer. Jeg har prøvet at teste spillet på min kærestes computer også, som har samme grafikkort, men langsommere CPU og ram, og den ...

onsdag, 4. april 2018, 22:31

Hjælp til Elgato HD60 Pro

Din streaming opløsning er fuldstændig ligegyldig her. Det var din skærm opløsning på 1920x1080 jeg var ude efter. For om du streamer 720p eller 1080p til twitch (via din elgato) er fuldstændig underordnet i dette sammenhæng. Nå men siden vi har alle de info vi skal bruge, kan vi måske begynde at kigge på hvad der er galt. Så jeg vil bede dig om at tjekke følgende ting: Har du den nyeste driver fra Nvidia installeret? (391.35)Har du sikret dig, at dit skærmkabel (skal helst være DisplayPort elle...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.