Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

I dag, 10:41

Forfatter: HerrMansen

Windows 10 store apps

Udover at spørge Microsoft MEGET pænt, tvivler jeg på du kan flytte dem over. Det er jo i teorien videresalg i deres øjne.

I dag, 10:15

Facebook i browser hjælp !!

Spørger du mig bliver det kun værre i browser hvad angår resourceforbruget. Kan huske hvor langsom Facebook var i browser på min Nokia 3. Men det lyder godt nok sært at den slet ikke kan tilgå siden - Gør det forskel om det er på Wifi eller 3G/4G for dig? Kunne være en sær blockage.

I går, 14:53

Ryzen 2400G ustabilt system.

Mja... både og. Elgiganten har ikke værksted selv, så alt skal sendes videre til en partner. Så man skal forvente uger hver gang man har en lille fejl på en enkeltkomponent. Men hver sin egen.

torsdag, 16. august 2018, 13:54

Det er desværre typisk Proshop i disse dage. Har en sag med en PC der pludselig ikke starter, og Proshop nægter at røre den, fordi der er en pin der er en anelse bukket. De gider ikke teste noget som helst det øjeblik de så det. Selv om fejlen kan ligge et andet sted.

tirsdag, 14. august 2018, 10:36

Hvor kan man få Windows 10 til billige penge?

Licensnøglen er ikke låst til et sprog - Du henter bare den udgave du vil have via microsoft's hjemmeside og bruger licensen. https://www.microsoft.com/da-dk/software-download/windows10 Det nemmeste er at køre det officielle værktøj fra denne side, og smække et 8GB USB stik i ( alt slettes! ) og lade den lave det om til en installer. Bare vælg dansk og 64bit (x64) og du er kørende.

mandag, 13. august 2018, 13:52

Hvilken Nas server (film)

Du skal efter min mening glemme alt om færdiglavede NAS løsninger, hvis der er behov for at transcode live fra et formst til et andet - f.eks. hvis du har en Chromecast eller snart TV der ikke kan læse nogle formater.

mandag, 6. august 2018, 13:49

Jeg har svært ved at se hvor det beløb skulle komme fra - Hvis der er en defekt på kabinettet, skal de jo bare køre den over reklamationen. Det skal ikke koste dig en pind, medmindre de seriøst mener du har skadet det på en måde der har forsaget skaden.

mandag, 6. august 2018, 13:39

Imponerende logik. Reklamationen er jo på enkeltdelene - Så medmindre de kan påvise en bruger fejl på kabinettet, har de godt nok lavet lort i den med det svar.

lørdag, 4. august 2018, 17:31

NVMe som second storage

Fortrinsvis...ja. Jeg ville nok personligt installere Windows på NVME'en og så bruge SSD'en ved siden af personligt. De fleste programmer lægger cache på C: drevet, selv om de er installeret på et andre drev. Nogle krævende programmer som Adobe pakken, kan du vælge hvor de lægger scratch drev (cache) osv.. manuelt.

lørdag, 4. august 2018, 10:03

Bærbar til skole og lidt gaming

Med et budget i det område kan du købe en reel gamer laptop til omkring 8-10.000 med et 1050TI eller bedre. Jeg ville nok tage pungen med i byen og kigge i Elgiganten og lign. for at se om de har et godt demo tilbud. 6xxx, 7xxx eller 8xxx i5 skulle være rigeligt til dine behov - Men check lige at den bærbar du kigger på har mulighed for en ekstra stang RAM og eventuel en ekstra harddisk/ssd/nvme

fredag, 3. august 2018, 17:05

Du smider bare en ny kode på - Windows 10 kører faktisk nogenlunde uden at man giver den en licensnøgle nogensinde. Der er bare et grimt logo nede i hjørnet, der minder dig på at købe en licens, og så kan du ikke ændre på hvordan skrivebordet ser ud ift. farver og design.

fredag, 3. august 2018, 14:48

Kan man overclocke iGPU'en fra BIOS nu? Det kunne jeg slet ikke finde en måde at gøre på dengang, hvilket er derfor jeg endte med at bruge Master.

fredag, 3. august 2018, 14:25

Citeret fra "Space_frog" Men er der originale keys? Jeg vil ikke risikere at pludselig ikke virker mere, eller siger at det er en kopi. Der er ikke noget der hedder en "kopi". Enten er det en ægte licens af en eller anden art, eller så virker den ikke. Men stort set samtlige licenser du kan købe "billigt" er enten revet af gamle Windows 7/8 maskiner (som også gælder som Windows 10 nøgler), eller så er det decideret stjålet af ansatte på de store OEM fabrikker - HP, Acer osv... da de bestiller a...

fredag, 3. august 2018, 14:07

Jeg havde næsten identisk opsætning som dig, med det Chopin kabinet, dog 2200G (deliddet) og 3000Mhz RAM på et Fatality bundkort. Jeg kunne slet ikke få lov at pille ved flere af settings i Ryzen Master. Opgav til sidst projektet og solgte det videre.

torsdag, 2. august 2018, 22:30

Køb af ny gaming pc

Ærlig talt? Nej - Det behøver du ikke tænke en hel del over. Hvad angår Windows installation, så foregår det alt sammen med USB stik i dag. Man henter simpelthen bare et program fra Microsoft's hjemmeside der laver det om til en installationsskive.

onsdag, 1. august 2018, 21:44

skærm ophæng

Jeg endte med at købe nogle ude i et byggemarked, der fungerer overraskende godt uden at koste en arm. Stevieson mener jeg det hedder.

onsdag, 1. august 2018, 21:40

Køb af ny gaming pc

Vi kan tage den fra en ende af. Køling - Her er det meget personligt om man kan holde støjen ud med en stock køler (8600K har ikke en stock køler, så der SKAL du have en anden under alle omstændigheder) H7 er ikke et dumt valg. 8600K er en lille anelse hurtigere end 8400, men det kommer du nok ikke til at mærke meget til. Den kan overclocke - Men det understøtter dit bundkort alligevel ikke (Det skal være et Z370 chipset for at understøtte det) 16GB RAM kan give en bedre ydelse i nogle få spil, ...

onsdag, 1. august 2018, 11:01

Det er nemt at blive snydt i dag.

Citeret fra "JBC" Eller tænker du at idioten, som har lavet en "zero everything"(som du selv beskriver det) har været så dum at installere nyt windows hvorefter aktiveret en ny licens manuelt? Jeg tænker ihvertfald at de som minimum har brugt den undskyldning, for at få det til at lyde mere legitimt at de har slettet alt det "bloatware". De blev jo "nødt til" at lægge en ny licens ind, så det lyder som om de har haft en udgift. Her i butikken kunne vi aldrig drømme om at bruge en Recovery Parti...

onsdag, 1. august 2018, 00:22

Skærmbeskyttelse, hvad er bedst?

Jeg er Android bruger, så jeg tager hvad jeg kan få, og har så et cover med høje hjørner eller et flip cover for at beskytte bedre.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.