Søg i resultater

Søg i resultater 1-11 af 11.

søndag, 30. november 2014, 13:09

Forfatter: Watson

far cry

Ikke lige den fejl, men jeg har haft en grafik fejl. Den blev dog hurtigt ordnet. Har du købt farcry over steam? hvis ja, så kunne du eventuelt se hvad de skriver i deres forum der.

fredag, 14. marts 2014, 09:25

hjælp til et nemt hjemmeside program

Jeg vil også sige at du skal bruge wordpress. Nem installation, en pæn theme og så er du kørende. Du skal selvføgelig have en smule viden iden for WP før du kan få det til at se pænt ud og opstille som du ønsker det. God weekende til alle

fredag, 14. marts 2014, 09:23

hvad bruger i af cms ?

Har brugt Joomla før, men er gået over til WP nu

fredag, 14. marts 2014, 09:21

Spiller i lol

Har spillet det meget. Droppede det dog efter nogle år, da jeg synes der var for mange som bitchede over alle andre. Det er jo et Team spil, og når en enkel spiller kan ødelægge et hel spil, så mister jeg desværre lysten.

fredag, 14. marts 2014, 09:19

Hvad spiller I lige nu - og hvilke spil venter I på???

Jeg spiller BF4 samt Stick of truth (SouthPark) Og venter på GTA ukommer til PC

fredag, 14. marts 2014, 09:18

BF4

Jeg er 30 og spiller BF4 Har nogle få venner der også spiller det, men det er utrolig sjældent vi alle er online, så jo en clan kunne være rart

fredag, 14. marts 2014, 08:54

Setup af mobildiskotek

Jeg er indehaver af LiveSound. Hvor vi har lyd og lys show samt obildiskotek. Og for at være helt ærligt så er det desværre ikke nok. I skal næsten op i det dobbelte som start. I kan jo selvøflige være heldige at få noget brugt og gammel. Sådan kan man jo også starte ud, derved tjene penge og senere hen købe noget der er bedre. I skal dog ikke forvente at få udstyr i topkvalitet til de penge. Jeg håber dog i finder en løsning så i kan starte jeres egen mobildiskotek. Hav en god weekend.

tirsdag, 18. februar 2014, 11:28

Dygtig programmør søges til spændende projekt.

Har du fundet en eller leder du stadig efter den rette mand?

tirsdag, 18. februar 2014, 11:27

Titanfall Beta

Spillet ser fantastisk ud og jeg håber jeg er en af de heldige

tirsdag, 18. februar 2014, 11:25

Stenet til døde på grund af Facebook

Det ret så utrolig hvilke trækkelige ting der foregår rundt omkring i verdenen. Vi er i år 2014 og det er skræmmende at nogle stadig opfører så barbariske.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.