Søg i resultater

Søg i resultater 1-12 af 12.

torsdag, 9. maj 2013, 17:08

Forfatter: darkraviel

"ikke kompatibel skærm"

Hej Tweakere. Jeg har anskaffet mig en ny computer fra topdata http://topdata.dk/product.asp?product=8918 Jeg har lige installeret driverene dertil. Men når jeg starter computeren op er der grønne pixelfejl over det hele. Hvis man åbner nvidia instillingerne siger den med det samme: Nvidia skærminstillinger er ikke tilgængelige i øjeblikket benyttter du ikke en skærm som er forbundet med en nvidia GPU. Det skal siges at jeg har rimelig forstand på IT. og at skærmen ER koblet til gpu'en. jeg har ...

torsdag, 25. april 2013, 15:35

Javascript til navigation m. piltaster

Hej Tweakere. Jeg har brug for et javascript så man kan navigere igennem billeder ved hjælp af piltasterne. Altså blot hhv. frem og tilbage igennem billederne. Håber i kan hjælpe mig.

tirsdag, 26. februar 2013, 19:37

Primær harddisk problem

Du får mange tak for hjælpen!:-)

tirsdag, 26. februar 2013, 14:15

Primær harddisk problem

Hej Tweak. Jeg har for nyligt installeret en ny harddisk i min computer. Jeg kørte blot med en enkelt SSD harddisk 250 GB, og har nu tilføjet en 1 TB. Problemet er at hver gang jeg henter et fil eller installerer et fil, vil den altid benytte SSD'en. SSD'en skal udelukkende bruges til system og de vigtigste spil. Kan jeg ikke få computeren til at som standard at vælge den normale harddisk som placering? Tak for hjælpen.:-)

tirsdag, 8. januar 2013, 08:44

Vil dette spec fungere?

Men med tidens spil der er nu, ville det jo være hovedløst at investere i SLI gtx 670, når jeg er vant til at benytte mig af en bærbar med geforce GT 320. - Jeg har jo også muligheden for at købe en ny computer, men hvis spil i fremtiden vil kræve lidt mere end et gtx 670 er det rart at have muligheden for SLI.:-)

søndag, 6. januar 2013, 16:52

Vil dette spec fungere?

Jeg ønsker et godt grafikkort der har mulighed for SLI senere, gensalg er ikke noget jeg overvejer inden for den nærmeste tid. Det er grunden til at jeg vil have muligheden for SLI så når at den bliver forældet kan jeg blot installere et nyt grafikkort frem for at købe en hel ny computer. Med lagerplads bliver det som i selv foreslår, en SSD til system og boot og en HDD til generel lager. Senzer, jeg syntes efterhånden at sort kabinet er lidt for mainstream så jeg ville gerne have noget lidt and...

søndag, 6. januar 2013, 14:03

Vil dette spec fungere?

Planen er en ekstra gammeldaws HDD, men jeg har ikke lige helt plads i budgettet til lige at smide så meget i den ud fra en enkelt måneds løn.:-) Doitttt tror du virkelig at det bundkort vil ændre noget markant for mig, for det er væsentligt at betale 60% ekstra for et bundkort?:-) som sagt søger jeg det bedste til prisen** Derudover mht. Processoren, jeg har bestilt den jeg selv har linket til, er det værd at sende den tilbage og bruge de ekstra 200 kr.? Jeg kan ikke rigtig snakke med om raid o...

lørdag, 5. januar 2013, 17:19

Vil dette spec fungere?

Super tak for hjælpen. Dogstar, jeg vil nu gerne have SSD harddisk, jeg syntes at jeg har rigeligt at sætte mig ind i bare med at finde ud af hvilke komponenter der fungerer sammen, før jeg gik ind til det vidste jeg ikke engang hvad SLI, OC, mobo, GPU, PSU eller lignede betød. Jeg har bestilt alt udover grafikkortet, dvs. NZXT Phantom 410 hvid i5 3570 3,4 ghz(3,8 turbo) corsair tx 750W samsung 840 series SSD 250 GB MSI Z77A-G45 Kingston HyperX blu Red Series - Hukommelse - 8 GB : 2 x 4 GB 1600h...

lørdag, 5. januar 2013, 01:03

Vil dette spec fungere?

Tak for hjælpen indtil videre. jeg faldt lige over dette MSI geforce gtx 670, jeg kan ikke se om den er overclocked, men den koster kun 2600 samt inklusiv Assassins Creed III, er det ikke det bedste til prisen?:-) http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=750371#extra Eller et lignende kort og inklusiv ASS III med 100 mhz mere til 2800 kr.? http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=751040#extra Spiller det nogen rolle?:-)

fredag, 4. januar 2013, 23:10

Vil dette spec fungere?

Jeg har lige fået det forklaret og det lyder mere fornuft med den du har linket til.:-)

fredag, 4. januar 2013, 22:59

Vil dette spec fungere?

Jeg ved faktisk ikke så meget om at overclocke, men har nogle venner der sikkert kan klare det for mig. Men jeg er interesseret i det bedste til prisen vel og mærke, men hvis en billigere GPU giver muligheden for overclock kan jeg vel lige så godt vælge den.:-) Og mht. mobo kan den du har linked til også køre med SLI i fremtiden hvis det ønskes?:-)

torsdag, 3. januar 2013, 15:01

Vil dette spec fungere?

Hej Tweak. Jeg overvejer at investere i en ny computer, og alle siger at man fordelagtigt kan samle den selv, og det har jeg samlet mig mod til at gøre, har før gjort det en enkelt gang med noget ældre og har set lidt på youtube. Jeg vil gerne have en computer med 1 grafikkort med mulighed for at opgradere den til SLI i det nye år eller senere. Specifikationerne er: Processor i5 3570 3,4 ghz - 1455 kr. http://www.edbpriser.dk/processor/core-i…id-6829782.aspx Bundkort MSI z77a-gd65 - 1196 ...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.