Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

onsdag, 15. august 2018, 17:58

Forfatter: BPM

Endnu en selvbyg

ser jo sådan set fint ud må man sige... nu ved jeg ikk hvor krævende fortnite er så kunne han jo nøjes med 8 gb ram og evt droppe ssd det kan man jo altid opgradere med

mandag, 13. august 2018, 22:22

Projekt "Caution! Overclocked" - CrossFire 7970 / X58 Extreme / Xeon / Corsair 800D

ville nok give mest mening at pakke den ud og sætte den derinde, lidt underligt med en kasse i kassen

mandag, 13. august 2018, 00:15

[nyt build] LAN-RIG 2018

kan det virkelig betale sig at købe dele i udlandet ? ellers et lækkert build du har gang i der

mandag, 30. juli 2018, 18:49

Tweak.dk Delidding projekt med Delid.dk + GIVEAWAY

kan jeg også få sådan en omgang Delid så min temperatur kan blive sænket så jeg kan holde sommer varmen ud...

lørdag, 7. juli 2018, 22:14

SSD forvandt under brug

desværre virkede ikke

lørdag, 7. juli 2018, 21:00

SSD forvandt under brug

ja helt ny er den ikke, kan sq ikk huske hva den hedder.. prøver det lige engang

lørdag, 7. juli 2018, 17:11

SSD forvandt under brug

Halløj i sommervarmen på Tweak Så sad man lige og opdaterede et spil og da jeg skulle starte spillet op frys Steam så, nå tænkte jeg det var lidt underligt for alt andet kørte jo fint nok, jeg kunne hverken lukke det ned eller tvinge det til at lukke ned så jeg lavede en genstart, og efter genstart tilbage i Windows (10) ser jeg at ikonerne til Steam, Origin osv er forsvundet tjekker enhedshåndtering og der er den væk, genstarter igen kigger i Bios, der er den heller ikke, jeg slukker bytter om ...

fredag, 6. juli 2018, 21:55

Pc begyndt at crashe i nogen spil?

fedt mit næste forslag havde været at skrue ned for clock hastigheder osv, men fedt du fandt løsningen

onsdag, 4. juli 2018, 23:30

Pc begyndt at crashe i nogen spil?

virker underligt men da de andre, ældre, spil jo kører fint kunne det jo evt være noget andet end software relateret.. har du levet stres test og tjekket dine ram ?

mandag, 2. juli 2018, 13:57

Sommerferie 2018 - hvor skal I hen

3 uger hjemme på sjælland

søndag, 24. juni 2018, 12:41

Telefon til min 92 årige farfar

jeg fandt disse 2 her, det er godt nok demo modeller men de kan det du vil have de skal kunne. http://it-webshop.dk/gsm-bordtelefon?cat…26_47946#782926 http://it-webshop.dk/gsm-bordtelefon?cat…87_47946#804687

fredag, 30. marts 2018, 19:40

CS:GO - For få fps.

Citeret fra "nitan" Synes at mindes, tilbage fra CS 1.6 eraen, at hvis man kom op på 120 FPS, så kunne du tømme dit magasin dobbelt så hurtigt som en der kørte 60 FPS, hvilket gav dig den ultimative fordel i en duel. Men fandt dette svar på Reddit, som giver en lidt dybere forklaring. Citeret It's a question of how old the frame is. With vsync and 144 FPS, the frame is ~7ms old. Without vsync and ~300 FPS, the frame is ~4ms old. If games would predict how long the next frame will take and only ...

torsdag, 29. marts 2018, 15:36

CS:GO - For få fps.

jeg kommer aldrig til at forstå den FPS hunt, det giver ingen mening... ligger din fps stabilt på 100 så der jo intet problem overhoved, du kan alligevel ikke se forskel på 100 fps og 300 fps... sorry for men ellers som HerrMansen, der er en million forslag til hvordan det kører "bedst" men så længe det kører stabilt må det vel være sagen...

torsdag, 18. januar 2018, 23:22

udskiftning af sata HD?

køb en ny HDD, smid den i, formater den, GO ! jeg er endnu ikke støt på en HDD som ikke bare er plug'n'play, lige formater den også start som nyt drev også skulle den gerne være der

søndag, 14. januar 2018, 15:38

Selvbyg sælges!

lørdag, 13. januar 2018, 10:32

Selvbyg sælges!

hvilken SSD og HDD ? og hvor befinder den sig henne i DK ?

fredag, 5. januar 2018, 13:53

S: Evga Sc Gtx 970 #solgt

hvor i landet ?

fredag, 22. december 2017, 19:29

Tweak.dk ønsker alle en Glædelig Jul

GLÆDELIG JUL til alle Tak for en masse gode artikler, anmeldelser både her og på Youtube

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.