Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 431.

onsdag, 6. maj 2009, 15:13

Forfatter: DKTiger

FPS World of Warcraft

Det her kan måske være brugbart: http://forums.worldofwarcraft.com/thread…&sid=1&pageNo=1 Flere med Quad Core systemer melder øget FPS hvis man sætter den værdi til 5

tirsdag, 31. marts 2009, 10:10

Gratis trial

De trial keys der følger med spillet er ikke meget værd da alle og enhver kan gå ind på http://teaser.wow-europe.com og få sig en trial key!

mandag, 2. marts 2009, 09:25

Mystisk mail fra Blizzard

Prøv lige at se nærmere på det link der skulle gå til loginsiden. Sådan som du har pastet det ind her ser det korrekt ud, men jeg tror at der link der reelt er i mailen peger på noget med 3xw.ripway dot com Det ligner en meget udbredt phising mail! Det giver heller ikke meget mening at blizzard skulle bede dig om at bekræfte din identitet!?

mandag, 23. februar 2009, 20:17

SV: Macro

Var det ikke nemmere bare at sætte en keybinding?

mandag, 2. februar 2009, 09:10

Gamecard?

Citeret Oprindeligt indlæg af Prectar Citeret Oprindeligt indlæg af DKTiger Citeret Oprindeligt indlæg af Anarchy Nej det tror jeg bestemt ikke det er. Bruger du "cancel account" bliver din account slettet (inkl. dine characters) kan ikke huske det helt præcist, mener det hedder "cancel subscription". Sådan noget sludder. Jeg har brugt "Cancel account" begge de gange jeg har holdt pause. Der bliver ikke slettet noget! korrekt, det eneste der sletter din account og alle din characters er: "Delet...

søndag, 1. februar 2009, 18:06

Gamecard?

Citeret Oprindeligt indlæg af Anarchy Nej det tror jeg bestemt ikke det er. Bruger du "cancel account" bliver din account slettet (inkl. dine characters) kan ikke huske det helt præcist, mener det hedder "cancel subscription". Sådan noget sludder. Jeg har brugt "Cancel account" begge de gange jeg har holdt pause. Der bliver ikke slettet noget!

søndag, 1. februar 2009, 18:04

Gamecard?

Citeret Oprindeligt indlæg af lga1993 Ehm okay, hvor finder i den "knap"? Det eneste jeg har fundet er på følgende billede: Det er også den rigtige du har fat i! Du skal bare trykke på "access this service"!

onsdag, 14. januar 2009, 09:03

Power leveling

Hvis du giver dine account oplysninger til en tvivlsom hjemmeside for at få powerleveled din char, er du sgu også selv ude om det hvis de i stedet løber med dit gold!

onsdag, 14. januar 2009, 09:00

Euc Vest

Mon ikke bare vedkommende har brugt en mobil bredbåndsforbindelse? De etablerede netværk sådanne steder plejer at være lukket for den slags.

tirsdag, 13. januar 2009, 09:26

Mest Spell Power?

1874 og et par upgrades på vej.

fredag, 5. december 2008, 09:12

Så fik jeg lige lyst til at whine lidt

Tag dig sammen og ring til dem i stedet for at sidde og vente på at de svarer på mail! Min kæreste havde glemt sit password og havde fået ny email adresse, men ikke opdateret sin email på sin account. Jeg ringede og bad om at få ændret emailadressen og efter at have oplyst et par personlige oplysninger ændrede de email adressen med det samme! Det tog ca. 5 minutter!

tirsdag, 18. november 2008, 14:57

Lvl 80

Citeret Oprindeligt indlæg af -Sandman- Hvad synes i om de nye zoner? Howling Fjord og Dragonblight er begge rigtig nice! Borean Tundra er jeg ikke så vild med... Jeg er heller ikke så vild med Borean og jeg er kun så småt ved at nå til Dragonblight, men jeg må nok sige jeg er dybt imponeret over Howling Fjord! Jeg synes simpelthen den zone er den bedst designede i wow so far! Landskab, stil, indbyggere, storyline og quests hænger bare kanongodt sammen!

tirsdag, 18. november 2008, 09:42

Lvl 80

Jeg regner med at tage det stille og roligt, og bruge de næste 14 dage eller noget i den stil, på at opleve alle de nye områder, quests og dungeons.

onsdag, 12. november 2008, 09:02

Hvilken update?

Hvis du lige pludselig ikke kan logge ind og din computer opfører sig mærkelig, skal du nok lige tage og scanne den igennem for virus/spyware og så kontakte blizzard support. Din account kan være blevet hacket!

tirsdag, 11. november 2008, 09:14

Hvilken update?

Du siger at den fejler til sidst!? Hvis du kan starte installationen på den første download jeg linker til, så burde du ikke behøve nogen tidligere opdateringer. Hvis du ikke har TBC udvidelsen kan det dog godt være du skal bruge en tidligere opdatering. Hvad fejl kommer den med (evt. screenshot)?

mandag, 10. november 2008, 16:30

Hvilken update?

Det lyder da som om det er din computer der er et eller andet galt med!

mandag, 10. november 2008, 09:12

Hvilken update?

De her 3 burde kunne gøre det: http://download.boomtown.net/da_dk/artic…ew.php?id=74804 http://download.boomtown.net/da_dk/artic…ew.php?id=74805 http://download.boomtown.net/da_dk/artic…ew.php?id=74940

søndag, 2. november 2008, 16:41

Trial Keys

Citeret Oprindeligt indlæg af Brtlsn Citeret Oprindeligt indlæg af Dropz Øhhh, er de ikke ganske gratis og tilgængelig for alle? Jo, da også derfor han spørger efter en. Man får en hver gang man køber et gamecard og da man købte spillet. Jeg tror jeg havde 10+ til at ligge, men har smidt dem væk. Jeg tror det der mentes med tilgængelig for alle var at du kan få en her: http://teaser.wow-europe.com uden at kende nogen der har spillet!

onsdag, 29. oktober 2008, 16:09

scan.dll

Den opførsel opfattes nok af antivirus programmerne som mistænkelig, men så længe vi har Blizzards bekræftelse på at det er en false-positive burde der ikke være noget at være nervøs for!

mandag, 27. oktober 2008, 15:36

Retri pala spec

Citeret Oprindeligt indlæg af ^Genzo^ Citeret Oprindeligt indlæg af DKTiger Citeret Oprindeligt indlæg af ^Genzo^ imba og retribution er lidt modsigende Du har vist ikke spillet wow efter den seneste patch! nej jeg spiller beta ret pally's bliver smækket hårdt rundt når WotLK går live Det er jeg udemærket klar over (sådan går det jo også hver gang paladins får et buff, så bliver de nerfet tilbage til stenalderen ), men nu regnede jeg med at han mente et spec til her og nu på live serverne! Man ...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.