Søg i resultater

Søg i resultater 1-10 af 10.

onsdag, 17. oktober 2007, 10:07

Forfatter: Manio

hvor købes tænd/sluk kontakt

Kig på www.vcore.dk de har dem og de får snart de andre farver

onsdag, 10. oktober 2007, 12:02

Hvor købes Vandal Resistant Switches

Hej Vcore har fået de blå hjem og har skrevet til dem at de også skal tage de andre farver hjem såsom grøn og rød mener jeg det er. Prisen er rimelig syntes jeg da det er kram.

torsdag, 27. september 2007, 12:00

Hvor købes Vandal Resistant Switches

Har skrevet til vcore.dk og de får dem, de har dem nok om en 14 dage, det er de sammen som hos aquacomputer.de

mandag, 20. august 2007, 18:03

Bio Hazard teaser

Fordi det skal ikke være som alle andre, det skal være anderledes

lørdag, 18. august 2007, 13:38

Bio Hazard teaser

I kan se flere billeder på www.allbikes.dk/vand

torsdag, 16. august 2007, 09:10

Bio Hazard teaser

Ved ikke ved hvilken hastighed de skal køre på men kabinettet bliver dæmpet kraftig men nu må vi se hvor meget de larmer.

tirsdag, 14. august 2007, 11:38

Bio Hazard teaser

Jo det er porsa system selve rammen er opbygget af, det samme man bruger til akvarie bord.

mandag, 13. august 2007, 11:36

Bio Hazard teaser

Det skal lige siges at det bliver to systemer Hilsen Allan

søndag, 12. august 2007, 14:20

re.

Skærmen skal bruges til dem begge men mest til den ene som skal være en server. Fordi jeg har valgt så mange små er at det skal være anderledes En oversigt over hvad jeg har brugt kommer senere og der er skam plads til begge computerer den skal jo heller ikke fylde et helt kontor. Hilsen Allan

søndag, 12. august 2007, 11:24

Bio Hazard teaser

Et lille projekt jeg har gang i, alene vandkølingen koster 15000 og der vil komme til at være 2 computerer i den. Den har størrelsen 70 x 40 x 40 cm Der er en 17" fladskærm foran. 10 Radiatorer med Noctua NF-S12-1200 120mm 2 stk Aquacomputer aquaero med poweradjust USB Version LT 1 stk AC aquatube Rev. 1.1 2 stk Cape Coolplex Pro 25 2 stk Laing D5-Vario 1/2 gevind 12 stk temp. følere Forniklet 2 stk AC Flowsensor Div. Fittings og mere Mere vil følge Hilsen Allan

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.