Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 45.

søndag, 12. marts 2006, 22:45

Forfatter: Bravix

Aq40

Twin emps ;p Damn de sucks

fredag, 2. september 2005, 13:32

Sikke noget lort

Wraper er bare en noob.... Det er sikkert fordi din update er blevet fucket op af blizzards lame torrent ting. Da den virker HAT. Slet spillet og prøv igen vil nok være mit råd. Har hørt det der mange gange, og ved at det normalt hjælper hvis du åprøver igen. Du kan også gå på www.filefront.com og hente EN patches og installere dem derfra, måske har du bedere held der. Men bare prøv igen, det skal nok virke Edit: EN = english ikke 1

fredag, 2. september 2005, 13:28

Spirit vs. x mana over y sec...

mana sec er langt bedere end spirit. Jeg er pala og har en del mana/sce gear. efter jeg fik det kan jeg heale i emget længere tid end da jeg havde spi/uint gear.

torsdag, 16. juni 2005, 10:10

Macro Script til reset af instance

Løl. Bare disband din gruppe, vent 30 sec udenfor, reform, gå ind igen. Virker i hvert fald i DM, vi er nede på 32 min nu for at nakke kongen og få tribute

torsdag, 16. juni 2005, 09:59

Fraps

Hent windows media codec 9. Hent virtualdub www.virtualdub.org Læg din film ind i virtual dub, gå video -> compression vælg WMV codec 9. Du kan evt trykke configure, der kan du indstille bit rate. dette skal du kun bruge hvis du optager lyd med fraps og ikke selv lægger det på bagefter. Audio -> full prosessing mode. Audio -> conversion, der kan du indstille lyde så den fylder mindre. File -> save as AVI. ps. lyden fylder rigtig meget hvis du optager den med fraps. Go for it Jeg fik 8 gb ned på ...

torsdag, 16. juni 2005, 09:51

Onyxia og andre screenshots

Jeg er ret sikker på at ragnaros er den sværeste. Dog uden at ha set ham endnu. Fede screens og tilykke med jeres kill Fik du den helm of wrath ?? Og stort tillykke hvis det var dig Vi tager nok onyxia igen på søndag. I går aftes lavede vi det først store boss run i MC, luci, magma, gehennas og garr på 4 timer. Nok ik det vilde i forhold til jer, men det var sygt nok I aften er det geddon og szharaza eller noget.

mandag, 13. juni 2005, 14:38

bedste class til til tank

Klart warrior da. De er de eneste der dur til den slags, de holder aggro bedere en en pala.

mandag, 13. juni 2005, 14:36

Talent build til Paladin...hvilket?

Jeg ville nok gøre sådan her hvis jeg skulle lave respec. Det er ik langt fra sådan som min ser ud nu, men jeg ville nok prøve det her. Holy Talents (13 points) Spiritual Focus - 5/5 points Gives your Flash of Light and Holy Light spells a 70% chance to not lose casting time when you take damage. Improved Holy Light - 2/3 points Increases the amount healed by your Holy Light spell by 8%. Illumination - 5/5 points After getting a critical effect from your Flash of Light or Holy Light spell, gives...

mandag, 13. juni 2005, 11:35

Dkp

Helt rigtigt. Vil bare tilføje at alle burde bruge det, det er langt mest fair.

mandag, 13. juni 2005, 11:15

Power lvl / xp pr. time

En fra min guild blev træt af sin 60 lock, så han lavede en rogue. Han fik den på lvl 60 på under 10d /played. Ved ik lige hvad det er i xp/h. Men det kan man jo finde ud af

mandag, 13. juni 2005, 09:09

Guild navn

Lav en guild der hedder Fjæs

mandag, 13. juni 2005, 08:59

oxenia er død

TOg hende sidste mandag, tager hende igen i aften Lad nu judgement helm droppe!!!!!

mandag, 13. juni 2005, 08:53

Aszune

Jep jep, jeg gamer på aszune Det er den vildeste server. Er du så horde eller alliance ?? Jeg spiller alliance her, hedder bravix, og er med i den bedste guild på aszune, Anything. Kom og sig hej

torsdag, 9. juni 2005, 19:43

Onyxia er DøD!

Tror det ikke, det er bare noget nogen addons skriver. Faktisk betyder det at blizzard har bygget bossen op fra bunden af og har sat all stats helt unikt for at få en boss der passer perfekt til det instance han er i. Btw, jeg var med til at nakke onyxia i mandages. Damn det er en fed oplevelse, vi havde prøvet siden søndag, med en masse wipes, og så nakkede vi hende om mandagen, totalt optur, men ingen judgement crown til mig i denne omgang, men fuck hun dør igen snart Alle i guilden er totalt ...

torsdag, 9. juni 2005, 19:37

Pure pwnage :)

Ville det ikke være mere passende at smide linket til den sang de har lavet om wow ?? Synes jeg i hvertfald, så her er det http://www.purepwnage.com/music.html Bare hent sangen world of warcraft is a feeling, den er totalt griner !

fredag, 3. juni 2005, 13:12

ingame optagelser.... hvordan?

Takker, jeg tjekker det med det samme Hvis der er andre der har alternativer til videomach vil jeg gerne høre det Takker

fredag, 3. juni 2005, 10:52

Hehe fordi jeg ik aner hvordan man smider musik oveni, endnu Fortæl mig hvordan hvis du kan så er du rar

fredag, 3. juni 2005, 09:01

PVP Musik?

Manowar: hand of doom, fight until we die, house of death, dawn of battle, the power, osv

fredag, 3. juni 2005, 07:43

Ok, jeg legede lidt med det igår. Jeg kom frem til at fraps + virtualdub = rart. Du skal bruge windows media codec 9 (wmv) det gir en lille fil med sygt god kval. Lyden er der slet ik noget prob med, den optager fraps bare selv Dog er det lyden der fylder mest, men du kan redigere den med virtual dub også, med en del muligheder, kan sagtens få den til at fylde nada.

torsdag, 2. juni 2005, 14:21

Jeg bruger fraps, men prøver gamecam når jeg kommer hjem idag. Med fraps får du insane store video filer. Brug et program der hedder virtualdub til at redigere dem med, det er altid godt til at redigere film klip med btw. Edit: jeg bruger divx fast-motion codec til at redigere med, jeg kan helt ned på 600 k/bit for at få 14 minutter til at fylde 112 mb, og det er med redigeret lyd også. + at kvaliteten ikke er ret god. Hvordan får jeg god kvalitet og samtidig en lille fil ??

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.