Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 68.

tirsdag, 28. marts 2017, 14:27

Forfatter: NaGaZu

Sommeren kommer og jeg skal til at træne igen.

Hej Ahrenkiel, Fedt initiativ! Det sværeste er jo altid at komme op af stolen og i gang. Jeg ved, at vi har en super badass personlig træner, fitnessinstruktør og kostvejleder i crew'et, som helt sikkert gerne vil skyde et par tips afsted til dig! Jeg får hende lige til at smide en besked herinde senere. Imidlertid er jeg selv instruktør og kan i hvert fald byde ind med lidt vejledning omkring vægttab og hvad der fungerer godt her. Du nævner selv løb, og det er rigtig fint, men afhængigt af ens ...

mandag, 6. marts 2017, 23:35

Har du fået noget i skoen?

Citeret fra "PurpleUnicorn" Citeret fra "dwmc" tanken er god, nike gjorde der med deres nike+ ipod ting. men når jeg tænker på hvor hurtigt jeg kan slide et par sko op så tror jeg sgu jeg ville tage en håndleds baseret ting hver gang! Det er helt sikkert en udfordring, og nok også derfor ure har haft den største succes indtil videre. Og mon ikke løsningen bliver aktivitetstrackende indlæg til ens sko, så man kan skifte mellem forskellige par uden at gå glip af trackingen Men så kan de jo ikke v...

mandag, 6. marts 2017, 22:41

Har du fået noget i skoen?

Interaktiv beklædning hvor du får daglig feedback på helbred og aktivitet er blevet vildt populært. De fleste wearables har indtil nu været ure, men nu har teknologien sneget sig ned til fødderne - connected footware tager kampen op med håndledsbaserede aktivitetstrackere! Læs mere her

mandag, 16. januar 2017, 16:52

10 spil du skal holde øje med i 2017

Ovenpå et hæsblæsende gaming år, har Green Man Gaming udvalgt de 10 mest eftertragtet spil der udkommer i 2017 Læs mere her

mandag, 16. januar 2017, 14:58

Apple kan være på vej ind i TV-branchen

Apple skulle eftersignende være i gang med at forberede et stort sats med deres egne originale TV-serier og film. Læs mere her

mandag, 16. januar 2017, 13:20

Se den nye Samsung S8 i ny video

Samsung viser pludselig den nye Samsung S8 frem i ny AMOLED reklame Se mere her

onsdag, 10. august 2016, 20:13

TEST: Sony XD-9305 UHD, HDR TV

Citeret fra "Nazu84" "XD9305 har indbygget Chromecast - en SUPER FED feature! Først og fremmest fungerer funktionen upåklageligt " Det passer så ikke Det er lige til at smide ud den indbyggede chromecast. - Dr live tv: virker ikke. - Youtube: lyd og billede kan komme ud af sync. - Yousee: billede og lyd ud af sync og hakker. - HBO: Driller nogle gang..... Ekstern Chromecast 2 virker hvergang :p Jeg har fået det bekræftet af andre sony ejer Hej Nazu Det var mig der udførte testen. Under de tests...

fredag, 6. maj 2016, 14:58

Studierabat på Apple Music!

Apple vil nu give MASSIV studierabat på Apple Music til tusinder og atter tusinder af studerende! MERE HER

torsdag, 7. april 2016, 16:06

Ny Star Wars trailer! Den første Rogue One trailer er landet

Star Wars: Rogue One's første teaser trailer er her. Skynd dig at se den før din clan-makker. Læs mere HER

torsdag, 7. april 2016, 15:40

Er du vild med micro-gamere? Nyt fra Shuttle!

Nye Barebones fra Shuttle. Noget for enhver smag, lige fra den professionelle der ønsker kompakt udstyr til gameren med begrænset plads. Læs mere HER<a);""><a);"">

torsdag, 7. april 2016, 15:12

Grunden til du skal vente med at skifte dit grafikkort..

Grafikkort-krigen raser! Der er helt nye kort på vej, på en helt ny arkitektur - skal du købe nu eller vente? Det er som at stå foran bland-selv slikket i supermarkedet og få at vide du må tage 50g idag, men 150g hvis du venter til imorgen... Hvad. Gør. DU?! Læs mere HER

onsdag, 6. april 2016, 21:20

Nvidia giver den gas - præsenterer verdens første 'deep learning' supercomputer

Nvidia præsenterer et monster af en supercomputer. DGX-1 er verdens første 'deep learning' supercomputer. Vanvittig regnekraft og det sidste nye i AI, samlet i en smuk kasse der kan næsten alt andet end lave kaffe. Læs mere HER

onsdag, 6. april 2016, 12:57

Anti-pirater planlægger at hijacke piraters browsere!

Nu vil anti-pirat tosserne fra Rightscorp til at låse piraters browsere. Med et nyt system vil de, sammen med ISP'er, tvinge pirater til at betale for deres downloads. Læs mere HER

onsdag, 6. april 2016, 10:55

Nvidia annoncerer sin hurtigste GPU nogensinde

Nvidia annoncerer sin hurtigste GPU nogensinde. GP100 bliver den mest avancerede hyperscale datacenter GPU nogensinde. Kortet den starter med at blive brugt på kommer til at hedde Tesla P100. Læs mere HER<a);""><a);"">

onsdag, 6. april 2016, 10:02

HP afslører verdens tyndeste laptop. Den ny Spectre!

HP annoncerer verdens tyndeste laptop. Den helt nye HP Spectre forener rå power med elegant design, lav vægt og fantastisk elegance Læs mere HER

tirsdag, 5. april 2016, 07:58

Core i7-6950 leaked! Og det tegner rigtig godt

i7-6950X leaked fra Intel selv. Se de første specs og hvilket chipset du skal have for at kunne køre med denne drøm af en CPU. Se mere HER

onsdag, 30. marts 2016, 19:24

Nye top-of-the-line BenQ skærme til professionel videoredigering

Nye lækre skærme fra BenQ. PV3200PT & PV270 er skærme til professionel videoredigering og som giver dig en fordel i din redigering. Læs mere HER<a);""><a);"">

onsdag, 30. marts 2016, 18:43

Nyt om GTX 1080

Så er der leaks vedrørende Nvidia's første Pascal line-up. Det drejer sig om de forventede GTX 1080 og GTX 1070 Læs mere HER

torsdag, 24. marts 2016, 10:03

Nyt gamer bundkort fra Gigabyte, med stort case-modding potentiale..

Super lækkert nyt bundkort til den kræsne gamer fra Gigabyte. Med sit særlige camo-look vil det også behage selv den mest kræsne casemodder. Læs mere HER

onsdag, 23. marts 2016, 15:11

Intel forlader Tick-Tock strategi for processorer... (Moore's Lov)

Intel har de seneste mange år fulgt deres Tick-Tock strategi, men nye tider betyder at man vil introducere endnu et skridt. Læs mere HER

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.