Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 67.

torsdag, 12. juli 2018, 10:36

Forfatter: sphinxdk

S: Kingston HyperX Beast DDR3-2400 DC 16GB (2x8GB)

Edit.... Bare lad dem gå til Kennethk - jeg finder en anden løsning....

onsdag, 27. juni 2018, 12:35

K: Grafikkort +660

Har lige sat mit 780ti til salg HOL/HWT - men det er så hbo 1000,-

fredag, 16. marts 2018, 13:45

Hjælp til fejlsøgning på samling af ny pc

Citeret fra "HerrMansen" Citeret fra "sphinxdk" Måske lidt OT - men hvorfor er Ryzen-MB egentlig udstyret med grafik-udgange? Jeg ved godt, at de understøtter andet end Ryzen-processorer, men undrer mig bare lidt over, at det kan betale sig at "inkludere i pakken"..... Man skulle jo mene, at en forholdsvis stor del af disse MB bliver solgt til Ryzen? Som jeg forklarede tidligere er de porte til AMD APU'er, som f.eks. den nye Raven Ridge linje, hvor processoren har en Vega baseret iGPU. Og det k...

fredag, 16. marts 2018, 10:08

Hjælp til fejlsøgning på samling af ny pc

Måske lidt OT - men hvorfor er Ryzen-MB egentlig udstyret med grafik-udgange? Jeg ved godt, at de understøtter andet end Ryzen-processorer, men undrer mig bare lidt over, at det kan betale sig at "inkludere i pakken"..... Man skulle jo mene, at en forholdsvis stor del af disse MB bliver solgt til Ryzen?

lørdag, 16. september 2017, 07:59

Har jeg ødelagt mit grafikkort?

Hvis du skriver hvor i verden du og maskinen befinder sig, kan det være der er en venlig Tweak'er der kan hjælpe dig med at teste....

fredag, 8. september 2017, 13:58

S: 2X4GB+2X8GB DDR3 - Intel 2500 - PBZ77-M - Shuriken Rev. B - GTX770 D-CU2

#7: Helt ok - jeg afventer.... og skriver naturligvis hvis jeg mod forventning skulle ombestemme mig i mellemtiden, ok?

søndag, 19. februar 2017, 13:26

Solgt!! BenQ XL2720Z

Solgt!

torsdag, 16. februar 2017, 15:31

Solgt!! BenQ XL2720Z

Slet ikke utænkeligt at det ender der - men lader den nu køre tiden ud alligevel.

torsdag, 16. februar 2017, 11:08

Solgt!! BenQ XL2720Z

... og jeg lader auktionen køre til søndag 19/2-17, kl. 1100

onsdag, 15. februar 2017, 10:57

Solgt!! BenQ XL2720Z

Sælger ovenstående - den er 2-3 år gammel, og er mig bekendt uden fejl. Specs kan evt. ses her: http://www.benq.com/product/monitor/XL2720Z Jeg har brugt skærmen som primær skærm i 1½ år, og har været rigtig glad for den. Men har bestemt mig for at prøve en ultrawide i stedet. Skærmen befinder sig i Aalborg - sælges som udgangspunkt udelukkende som afhentning da jeg ikke har kassen til den. Evt. levering i nærheden af Aalborg/Aars kan nok også aftales Jeg er 2. ejer af skærmen, men mener, at jeg...

fredag, 4. november 2016, 13:59

Ny gaming build, er det godt nok?

En enkelt kommentar: Du har valgt en K-processor - hvilket muliggør overclocking. Jeg mener ikke at du kan overclocke på B150 chipset - der skal du vist op i Z170. Så enten skal du ofre lidt mere på et Z170 mb - ellers vil jeg tro, at du kan spare lidt ved at nøjes med en låst cpu (ikke K-model).

tirsdag, 4. oktober 2016, 15:23

Hvad er min iMac værd

Er det ikke dig har den til salg på DBA til 4900,-?

tirsdag, 27. september 2016, 15:37

K: DVD eller Blu-Ray, sort

Har en Oppo BDP-83 til at stå i "arkivet". Bruger den ikke, efter jeg opgraderede til storebror BDP-103. Fejler ikke noget, og har kasse, pose o.s.v. Er lidt usikker på om jeg har fakturaen stadig (jeg er 2. ejer), men den er jo udover garanti...... Ved ikke om det kunne have interesse? I så fald er du velkommen til at give et bud Edit: Hmm - kommer i tanke om, at det nok er et drev, og ikke en maskine til TV du er ude efter?! Betragt dette som et gratis bump

mandag, 26. september 2016, 21:10

Solgt - Sælges: Smartwatch - Huawei Watch

HBO: 1200kr Her og nu pris: 1060kr Tror du skal have rettet lidt i din her og nu pris ;o)

fredag, 1. april 2016, 09:01

Mtb, Ram, Processor, Køler samt GFX sælges. SOLGT

Hej Jeg køber gerne hele pakken for de 1500,- afhentet her i løbet af fredag/lørdag :o) Kan vi klare detaljerne over PM?

onsdag, 30. juli 2014, 12:54

Ny iphone 5s 64gb sælges

Kan det ikke lade sig gøre at fortryde købet / returnere den, hvis den er SÅ ny? Kunne jo være det kunne begrænse dit tab lidt.........

tirsdag, 8. juli 2014, 23:25

Sælges: Fujitsu AH552/SL Bærbar

Jeg blev den heldige køber. Tak til BuBu for en god og hurtig handel!

torsdag, 26. juni 2014, 22:03

Sælges: Fujitsu AH552/SL Bærbar

Er der liv - svarede på din pb i går eftermiddag ;o)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.