Søg i resultater

Søg i resultater 1-5 af 5.

tirsdag, 12. juni 2018, 18:44

Forfatter: Trips

V: Lenovo Ideapad 510s - 940mx

Perfekt - det siger jeg videre. Tusind tak

tirsdag, 12. juni 2018, 17:33

V: Lenovo Ideapad 510s - 940mx

Hej Jeg har en kammerat der gerne vil sælge ovenstående, men ikke aner hvad han skal tage for den. Jeg håber at I kan hjælpe med at prissætte den. i5-7200 8 GB ram 256 GB SSD Geforce 940mx (2GB) 15" Windows 10

fredag, 3. marts 2017, 15:18

Ny mus

Som andre også skriver, så tag fat i Logitech, den skal kunne holde. Jeg fik byttet min G500 til en G500S får nogle år siden, da den havde problemer med den højre musetast. De bad mig om at tage fat i forhandleren og hvis de ikke ville gøre noget skulle jeg bare skrive til dem igen. Så det gjorde jeg og jeg fik en spritny mus indenfor et par dage. Super kundeservice

tirsdag, 22. juli 2014, 08:19

Ny gaming computer - lidt input

Tak for jeres hurtige hjælp Går efter XFX psu'en. Jeg vil lige kigge nærmere på cpu'er og bundkort - havde ikke skænket en I5-4460 en tanke, vil da kigge nærmere på den Hvordan med grafikkort... har haft et øje til Sapphire Toxic R9 280X, men har ærligt ikke rigtigt fulgt med siden det kom ud, så er der andre kort i prisklassen omkring 2000 kr. der yder bedre, mere stille osv.

mandag, 21. juli 2014, 19:22

Ny gaming computer - lidt input

Hej Tweak. Jeg er ved at skulle samle en ny computer til gaming og jeg håber at I kan hjælpe mig med lidt feedback og afhjælpe nogle af mine tvivls spørgsmål. Den skal primært bruges til gaming og lidt andre småopgaver, afspille film, word osv. Jeg spiller primært MMO såsom Guild Wars 2, men kunne da godt tænke mig at den kunne klare lidt andre spil hvis jeg nu skulle kaste mig over dem Budgetrammen hedder 6000-7000 kr. Jeg har skærm, tastatur/mus og et kabinet. Jeg havde tænkt noget som følger:...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.