Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 364.

fredag, 25. august 2006, 17:12

Forfatter: amig0

S: Vandkøling, Dioder, Casemodding, LCD Displays

Citeret Originally posted by xecuter hvor meget har du tilbage af dit vandkøling Jeg har reservoiret og og CPU hovedet

onsdag, 23. august 2006, 21:21

Jeg har desværre ikke noget link til det. Ingen Der vil købe Reservoir eller CPU blokken ?

onsdag, 16. august 2006, 00:38

RE: S: Vandkøling, Dioder, Casemodding, LCD Displays

Citeret Originally posted by sjakalen76 Citeret Originally posted by amig0 Citeret Originally posted by sjakalen76 Citeret Originally posted by amig0 Double Heater Core with Fittings Fittings: 1/2" OD Fittings Derudover medfølger der en hjemmelavet doubleshroud. & Pumpen er en Hydor L30 med 12mm fittings. Jeg byder kr. 200,00 PP for disse to Noteret, men regner lige med at vi skal lidt højere op. Tilføj mig gerne til msn, så kan vi evt tale nærmere om det Så siger vi 300 PP Ok, det kan vi sagte...

tirsdag, 15. august 2006, 14:00

Citeret Originally posted by sjakalen76 Citeret Originally posted by amig0 Double Heater Core with Fittings Fittings: 1/2" OD Fittings Derudover medfølger der en hjemmelavet doubleshroud. & Pumpen er en Hydor L30 med 12mm fittings. Jeg byder kr. 200,00 PP for disse to Noteret, men regner lige med at vi skal lidt højere op. Tilføj mig gerne til msn, så kan vi evt tale nærmere om det

tirsdag, 15. august 2006, 13:42

Citeret Originally posted by shack Ja lad os bare sige pp.. Hvor bor du da? Som der står nederst i teksten bor jeg i Ishøj. Hvis du tilføjer mig på msn, kan vi lige snakke nærmere om det Jeg regner med at få billeder op af det hele idag eller imorgen... Der kommer nok også lidt andre blandede godter op

tirsdag, 15. august 2006, 09:14

Citeret Originally posted by shack byder 100 kr for danger bay Fair nok. det er noteret, er det forresten plus pp eller hvad ? Der er budt 130 for et af display'sne på PM.

mandag, 14. august 2006, 22:41

Hej allesammen. Jeg har nu haft en del ting liggende på hylderne, min interesse for computere dalede kraftigt for en del tid siden, og nu har det bare ligget og samlet støv. Så nu skal det hele bare væk Jeg starter ud med vandkølingen. Det hele er ubrugt pånær pumpen. Det hele er med 12mm fittings. MAZE4GPU For Most ATI and Nvidia Cards Color: Black Fitting Size: 1/2" OD High Flow Chrome Fittings (For 1/2" ID Tubing) MAZE4 for Athlon64 & Opteron 754/939/940 Top Style: Lucite Fitting Size: 1/2" O...

søndag, 1. januar 2006, 19:22

Fast and Furious 3: Tokyo Drift

Citeret Originally posted by Shooqer er jeg den eneste der synes der var en Dårlig detaljle i 2'eren? i den første film hed han: Brial Earl Spilner i den næste film hed han: Brian O'connor Det var bare for at få et bedre cover han skiftede navn Arj jeg ved det ikke. Sådan en lille detajle gør mig altså ikke det store. Så filmene fordi de var spændene.

lørdag, 17. december 2005, 23:21

K: Chieftec High Tower

common slet ikke nogen?? ville gerne have det til juleferien så svar lige hurtigt hvis der skulle dukke et op

tirsdag, 13. december 2005, 20:37

Slet ingen? Kunne muligvis også være interesseret i andre hightowers

tirsdag, 13. december 2005, 07:53

Korn - See you on the other side

Jeg syntes slet ikke det kan sammenlignes med de gamle korn albums. Jeg syntes sangene kører meget i samme rille, samme guitar riffs og trommen, skifter sku helller aldrig særlig meget. Og det allerværste, syntes jeg næsten er, at Jonathan er begyndt og "synge". Før i tiden "skreg" han, eller hvordan det nu skal siges, og jeg syntes det er ærgerligt. Men albummet er da ok, ville får 3 stjerner af mig ud af seks. Jeg havde bare forventet mig meget mere.

tirsdag, 13. december 2005, 07:43

Hey Jeg er interesseret i et Chiefted High Tower. Helst god stand, men må godt være moddet. Farven tror jeg er ligegyldig Jeg vor i Ishøj og så hvis nogen i nærheden har et, kunne det jo være keg kunne komme og hente det Mvh Simon

søndag, 4. december 2005, 19:49

S: LCD Displays

http://peecee.dk/?id=21670 HBO 125 kr.

lørdag, 3. december 2005, 23:00

S: LCD Displays

Hey Så sætter jeg altså disse LCD displays til salg igen. Jeg havde nogle problemer med forretningen der skulle sælge mig de printerkabler, og det trak ud i det uendelige, men nu ahr jeg dem altså, og de sælges sammen med displayene. Info: - Farve Belysning Grøn - Skrift Farve Sort - Print Størrelse 77 x 33 - Display Størrelse 77 x 33 x 8 mm - Microcontroller HD44780 - 3 linjer, med plads til 16 bogstaver på hver Hertil følger der et stykke print, hvori man lodder en printerport, de to potmetre ...

mandag, 29. august 2005, 20:42

Hjælp! The 4400!

Citeret Oprindeligt indlæg af |Mojo|Jojo| Jeg vil faktisk godt have det sidste kvarter med... Glemte helt at se det Hehe, me2 Er det gys eller hvad? har kun set reklamerne´.

lørdag, 20. august 2005, 07:48

RE: købe wow brugt

Citeret Oprindeligt indlæg af SGN_X Gode venner Men synes du skulle forklare dem at de har 10 dage gratis med ved at de har købt deres spil! Du skal så bare låne deres box og den kode og så er resten ellers bare at komme igang.. Og forklar dem lige at wow ikke behøver cd-rom Læste også om det me de 10 dage, men troede egentlig de var klar over det. Problemet er bare at de ikkke vil låne dem ud, fordi de er så afhængige ¨Nå men det med de 10 dage må jeg lige gøre dem opmærksomme på, så kan jeg j...

fredag, 19. august 2005, 23:11

købe wow brugt

Hey 4-5 fem gutter fra min klasse har gennem nogle måneder været helt opslugte af wow. Jeg har været opsat på ikke at købe det, til dels fordi MMORPG(staveplade) ikke er mig, og fordi der en den månedlige afgift, noget jeg synes er virkeligt griskt. Men jeg er nu ved at bukke under, og overvejer kraftigt at købe det selv, ingen vil lade mig låne deres spil og acc, for en dag, og da jeg har set nogle have deres spil til salg vil jeg høre om det er lovligt at sælge et wow spil brugt, og en acc bru...

fredag, 19. august 2005, 23:04

Rage Against The Machine

Citeret Oprindeligt indlæg af |KLS| Kan da lige nævne, at til dem der bare ikke kan få nok af Zack, udgav han et album med hans præ-ratm-band inside out. Kan købes her -> rev. rec. takker, ku jeg da godt være int. i

torsdag, 18. august 2005, 21:38

Rage Against The Machine

Citeret Oprindeligt indlæg af MadsJ Citeret Oprindeligt indlæg af amig0 Læste på allmusic.com (en sindsyg god hjemmeside for folk der er int i musik.) at Zack gik solo, har han udgivet noget siden? Det må jo næsten stå på siden, hvis han har Har ledt med det gør der ikke. Og hvis du ser hvor stor den hjemmeside er, og sammenligner det med at der ikke bliver lønnet nogle folk, syntes jeg det er helt vildt.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.