Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

tirsdag, 28. september 2010, 20:58

Forfatter: fredek

dasjap´s handel med fredek

Lige tilbage til Dasjap. Ingen problemer overhovedet

tirsdag, 28. september 2010, 18:53

Hardware Sælges

Martin: Noteret. SplatDK: Hvad med 700 kr? Mvh Frederik

tirsdag, 28. september 2010, 15:56

Hardware Sælges

Op?

mandag, 27. september 2010, 18:08

Hardware Sælges

Op=

søndag, 26. september 2010, 20:36

SV: ...

Citeret Oprindeligt indlæg af Jlindberg1 4. Gigabyte GA-MA770T-UD3P 200 kr pp Noteret Bor forresten i Silkeborg. Mvh Frederik

søndag, 26. september 2010, 16:42

SV: SV: SV: SV: Hardware Sælges

Citeret Oprindeligt indlæg af Spixe Citeret Oprindeligt indlæg af fredek Citeret Oprindeligt indlæg af coffeecan Ikke Solgt 2. Samsung DVD Drev - Sort Jeg har faktura. Højeste Bud: 0,00 Kr. - X Ikke Solgt 3. Sennheiser PC 350 G4ME Jeg har original indpakning og faktura. http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=416971 Højeste Bud: 0,00 Kr. - X 400 pp Hvad er køb nu pris evt? Er det dvd drev også en brænder? Jeg tror det er en brænder. Hvis man kan f. eks. lave CD'er (af mangel på bedre o...

søndag, 26. september 2010, 11:26

SV: SV: Hardware Sælges

Citeret Oprindeligt indlæg af coffeecan Ikke Solgt 2. Samsung DVD Drev - Sort Jeg har faktura. Højeste Bud: 0,00 Kr. - X Ikke Solgt 3. Sennheiser PC 350 G4ME Jeg har original indpakning og faktura. http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=416971 Højeste Bud: 0,00 Kr. - X 400 pp Hvad er køb nu pris evt? Er det dvd drev også en brænder? Jeg tror det er en brænder. Hvis man kan f. eks. lave CD'er (af mangel på bedre ord) så er det en brænder ikke? Hvis ja så er det en brænder Vil du ikke l...

søndag, 26. september 2010, 02:51

Hardware Sælges

Citeret Oprindeligt indlæg af BPM er det kun hos mig at nogle af de links du har lagt ikke virker ??? Nej Det burde virke nu. Mvh Frederik

søndag, 26. september 2010, 00:27

Hardware Sælges

Citeret Oprindeligt indlæg af unforgiven08 Sennheiser PC 350 G4ME - 200 inkl.. Den koster 900 kr nypris. Det du har budt er mindre end en 1/4 af prisen Hvad med 400? Det er mindre end halv pris og det er vist en rimelig god pris. Mvh Frederik

lørdag, 25. september 2010, 17:33

Hardware Sælges

Hej. Jeg sælger noget hardware fordi at jeg køber en Macbook. Har tidligere haft en tråd hvor jeg solgte nogen af de samme ting men mange er faldet fra så jeg sælger dem igen. Ikke Solgt 1. Corsair Obsidian 800D Jeg har original indpakning og faktura Corsair Obsidian 800D har små mærker. http://picasaweb.google.dk/frederikkongs/Salg# 4 (så vidt jeg kan se) små <1mm (mindre end) mærker hvor malingen er gået væk på grund af slag. Blitzen gør det værre end det virkeligt er. http://www.edbpriser.dk/...

tirsdag, 21. september 2010, 08:13

S: Hardware+Tilbehør

Auktionen er færdig, har sendt PM til alle Tråd lukket.

mandag, 20. september 2010, 20:02

Citeret Oprindeligt indlæg af Boris Citeret Oprindeligt indlæg af Houly Citeret Oprindeligt indlæg af fredek Citeret Oprindeligt indlæg af dasjap Ok det lyder ok, hvornår slutter auktionen? Kl. 23.59 i dag Er det for alle ting der er budt på ? Det skriver han i hvert fald i et af hans poster.... Præcis Mvh Frederik

mandag, 20. september 2010, 19:11

Citeret Oprindeligt indlæg af dasjap Citeret Oprindeligt indlæg af fredek Berling: Buddene kan du se i første indlæg. Sidste bud på køler er 200 kr. Dasjap: Noteret. Standen er god, farven er heller ikke skallet af som jeg oplevede hos min Ikari. Det værste ved den er nok at der er noget støv på siderne af dutterne under den, men det er ikke noget man lægger mærke til og jeg tror at man kan få det væk med en tandstik eller lignende. Mvh Frederik Edit: Ups er lige gået op for mig at jeg glemte W...

mandag, 20. september 2010, 17:52

Berling: Buddene kan du se i første indlæg. Sidste bud på køler er 200 kr. Dasjap: Noteret. Standen er god, farven er heller ikke skallet af som jeg oplevede hos min Ikari. Det værste ved den er nok at der er noget støv på siderne af dutterne under den, men det er ikke noget man lægger mærke til og jeg tror at man kan få det væk med en tandstik eller lignende. Mvh Frederik Edit: Ups er lige gået op for mig at jeg glemte Windows 7 disken i DVD Drevet da jeg formaterede harddisken. Den der køber d...

søndag, 19. september 2010, 21:53

Citeret Oprindeligt indlæg af Icel33t Vi siger 900 kr, og så kommer jeg og henter det i løbet af ugen, skriver osse lige en pm til dig. Godt så Mvh Frederik

søndag, 19. september 2010, 19:37

Citeret Oprindeligt indlæg af Icel33t 850 kr afhente i løbet af næste uge for kabinettet Du sagde 950 lige før... 900 kr. og jeg godtager det. Minikruse: Noteret. Mvh Frederik ...

søndag, 19. september 2010, 14:56

Citeret Oprindeligt indlæg af Martin.v.r har talt med min søn om det,så lad Icel33t få det på hans bud komplet.dk Okay så gør jeg det Mvh Frederik

søndag, 19. september 2010, 13:42

Citeret Oprindeligt indlæg af Martin.v.r 1100,- et nyt koster 1800,- uden støv/skader så må du godt beholde det,hopper fra. der er lige et andet sted,blevet solgt et til 770,- så de 1000,- var et flot bud. "Skaderne" er ikke noget specielt og så vidt jeg kan se koster et nyt 2000 kr. Men fint. 1000 kr, du henter senere i dag. Houly Standen er god. Ingen ridser eller lignende og virker problemfrit. Noteret. Mvh Frederik

søndag, 19. september 2010, 12:26

Citeret Oprindeligt indlæg af Martin.v.r jeg vil gerne hendte i dag ? passer mig bedste. Smid 100 kr oveni og du kan hente i dag. Mvh Frederik

søndag, 19. september 2010, 01:22

Citeret Oprindeligt indlæg af Martin.v.r hvornår slutter du ? Mandag kl. 23.59. brander9400: Noteret. Mvh Frederik

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.